Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange påskekozere er vi?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-07, 22:08   #141
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange påskekozere er vi?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Pastill: Jeg digger den nye signaturen din

Jeg må være en dårlig prikker, får ikke prikket deg Berglijot

Jeg skal notere meg prikken i den hvite boka mi.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:09   #142
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Hva da? :spent:

Det kan jeg ikke fortelle. Da ødelegger jeg neste års spøk.

Gammel 01-04-07, 22:09   #143
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns bare det er råfestlig jeg. Men så elsker jeg spøker. Og oppdaget nettopp at jeg visst har havnet i kozemozeklubben.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:10   #144
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg skal notere meg prikken i den hvite boka mi.

Nei, du skal ha den i den gule, den for påskeprikkene. *Den ligger i skuffen på doen under trappa*

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:11   #145
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker normalt ikke aprilspøker, men denne har jeg ledd mye av i dag...

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:11   #146
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grattis med ny avatar. Jula varte helt til påske.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:11   #147
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Også har jeg blitt en klemzer jeg også...

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:12   #148
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Nei, du skal ha den i den gule, den for påskeprikkene. *Den ligger i skuffen på doen under trappa*

Jeg liker ikke gult. Ikke har jeg do under trappa heller. Men jeg har en mann som rydder trappa. Vi klarte nemlig ikke å gå ned den i dag.

Gammel 01-04-07, 22:13   #149
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Grattis med ny avatar. Jula varte helt til påske.

Takk!

Jula varte nesten til påske her hjemme. Jeg tok ned julekransen på porten i forrige uke.

Gammel 01-04-07, 22:13   #150
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:furt:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:14   #151
TBM
Passiv

Standard

Gratulerer! Du har laget den sureste spøken i dag.

Ok - men så HATER jeg virkelig de derre z-orda også da...

(Forøvrig er det forskjell på sur og prinsipiell. Men jeg kan se at min hang til det prinsipielle her oppfattes som sur. Og jeg må tilstå at jeg er ikke i verdens beste humør i dag... Om det er noe som helst INTRISANT for deg... )

SUPERDUPER PÅSKEKLEMZZZER TIL ALLE FRA TBM!

Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:15   #152
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker ikke gult. Ikke har jeg do under trappa heller. Men jeg har en mann som rydder trappa. Vi klarte nemlig ikke å gå ned den i dag.

Lov å prøve seg

Faktisk ikke blitt lurt av noe annet enn signaturen til Scarlett i dag
Er litt over middels vaktsom på 1.april.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:16   #153
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Takk!

Jula varte nesten til påske her hjemme. Jeg tok ned julekransen på porten i forrige uke.

Du er omtrent like flink som meg du. Jeg tok ned "julebrevposen" eller hva den nå kalles, i forrige uke. Den hang så fint på veggen at jeg ikke lengre la merke til den.

Gammel 01-04-07, 22:18   #154
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er alle venner nå?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:20   #155
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Ok - men så HATER jeg virkelig de derre z-orda også da...

(Forøvrig er det forskjell på sur og prinsipiell. Men jeg kan se at min hang til det prinsipielle her oppfattes som sur. Og jeg må tilstå at jeg er ikke i verdens beste humør i dag... Om det er noe som helst INTRISANT for deg... )

SUPERDUPER PÅSKEKLEMZZZER TIL ALLE FRA TBM!

Sur, ja. Det var det jeg trodde.

Her er et egg fra meg til deg. Det er bløtkokt.

Sist redigert av Chanett : 24-05-07 kl 06:53.
Gammel 01-04-07, 22:21   #156
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Kongebra spøk

Jeg trodde virkelig det hadde klikket for Sitronen når hun delte ut Kozer i hytt og pine her tidligere i dag

Gammel 01-04-07, 22:21   #157
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har visst fått meg en signatur jeg også.

Gammel 01-04-07, 22:21   #158
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Er alle venner nå?

Ja nå kozerz og klemzez det over en lav sko her. Jeg nøyer meg med å nippe til tekoppen og be om bedre påskevær.

Gammel 01-04-07, 22:21   #159
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Og jeg som trodde at Safran og Vimsen tigget etter grønne prikker!

Klart de tigger etter røde prikker!! Nytter ikke å skylde på 1.april med det nei....

Gammel 01-04-07, 22:26   #160
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg får ikke sånn signatur så har laget egen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.