Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den store "Hva gleder du deg til?"-tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-12, 22:53   #1
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-tråden

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg gleder meg til jeg ikke har vondt lenger. Har fjernet to visomstenner i dag.

Au, god bedring!

Jeg gleder meg til i morgen, da skal vi tilbringe hele dagen sammen med gode venner og forberede deres feiring av tinnbryllup, for så å være med på feiringen på kvelden.
Fantastisk gjeng som skal samles, gleder meg definitivt IKKE til søndag!

Gammel 15-06-12, 23:04   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal i bryllup i morgen!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 00:36   #3
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gleder meg på 12-åringens vegne til å feire bursdagen hennes i morgen. Og sånn i det stille gleder jeg meg også til kvelden kommer og selskapene er overstått. :hysj:

Jeg gleder meg til besøk på søndag av jentene jeg hang sammen med da vi hadde baby i og etter hvert utenfor magen, sammen med den fineste gjengen toåringer.

Jeg gleder meg til trening søndag kveld. Denne uka har vært fullstappet, og jeg har ikke fått trent en eneste gang, så det blir deilig.

Jeg gleder meg til avspasering og ferie i 7 uker til ende (sett bortsett fra en årsplan som skal skrives, så det blir vel litt mindre i realiteten, men det tenker vi ikke på nå).

Jeg gleder meg til å hente det nye teltet vårt på Posten, og prøveoppsette det i hagen.

Jeg gleder meg masse, masse, masse til å pakke unger, mann, telt, soveposer, kjølebag og væroptimisme i bilen og kjøre på campingferie. Gleder meg til Minstemann får se "jaffen" live i Dyreparken, til å se niåringen gå amok i Legoland og til å ta 12-åringen med på shopping i København, til tid i massevis og hvitvin utenfor teltet om kvelden. Og det er selvsagt fint vær i tre uker til ende. Og så blir det godt med noen late uker her hjemme etterpå.

Og så gleder jeg meg faktisk allerede til skolestart igjen til høsten. Får fortsette med fine elever og velfungerende team, og kan gå inn i neste skoleår uten å lure på hvordan det blir.

Gammel 16-06-12, 00:58   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg gleder meg til å gå å snoke rundt på Ikea i morgen, HELT alene(les:uten en mann som nærmest løper til kassen. )

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 01:21   #5
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gleder meg til å se huset mitt i morgen! Særlig soverommet mitt, som nå skal være ferdig oppusset.

(Jeg gleder meg ikke til å pakke ut av leiligheten vi har leid, og det må visst også gjøres i morgen.... )

Gammel 16-06-12, 10:45   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg gleder meg til å se huset mitt i morgen! Særlig soverommet mitt, som nå skal være ferdig oppusset.

(Jeg gleder meg ikke til å pakke ut av leiligheten vi har leid, og det må visst også gjøres i morgen.... )

Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg hjulpet deg.

Gammel 16-06-12, 14:35   #7
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg hjulpet deg.

Du får komme på besøk etterhvert! Det må vi uansett få til, tror det hadde vært hyggelig både for små og store.

Gammel 16-06-12, 14:45   #8
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Du får komme på besøk etterhvert! Det må vi uansett få til, tror det hadde vært hyggelig både for små og store.

Ja, det burde da absolutt være mulig. Det er ikke såååå langt å kjøre fra Sørlandet.

Gammel 16-06-12, 13:59   #9
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Jeg gleder meg til å gå å snoke rundt på Ikea i morgen, HELT alene(les:uten en mann som nærmest løper til kassen. )

Ting blir ikke alltid som man planlegger, mannen kjørte meg dit på vei til
avlevering av eldste hos en kamerat og hentet meg igjen etter det,
så det ble en kjapp tur uten så mye snoking...men fangst ble det da!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 04:20   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg til å bli edru etter en morsom fest.

Gammel 16-06-12, 10:40   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gleder meg til å reise til sol og sommer i Kroatia i morgen! :ser ut på regnet og den sure vinden:

Gammel 16-06-12, 10:44   #12
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Gleder meg til å reise til sol og sommer i Kroatia i morgen! :ser ut på regnet og den sure vinden:

God tur!

Gammel 16-06-12, 10:48   #13
Sir Limpalot

Sir Limpalot sin avatar

Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

God tur, misunner deg ikke i det hele tatt. :P

Gammel 16-06-12, 10:54   #14
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gleder meg til:
Feberfrie unger. Syke unger er usannsynlig upraktisk nå som jeg sitter og venter på at denne fødselen skal sette i gang. Gjerne i løpet av helgen. :ber:
Sommerferie på sørlandet med krabbefisking, lukten av salt sjø, late morgener (dare to dream med en nyfødt på slep ), dyreparkenbesøk, og forhåpentlig masse sol og bading.
Marsipankake. Noen må se å få kjøpt meg en marsipankake for det vil jeg ha i dag.
Sove-lenge-dag i morgen.
Ett usannsynlig stort glass med baileys når fødsel og amming er over - altså nærmere juletider, men jeg gleder meg alikevel. Baileys er godt.
Shopping med snuppa, som er skolestarter. Hun trenger forskjellig utstyr, og så skal hun få være med å kjøpe seg klær til 1. skoledag. Tenk at den bittelille babyen min har blitt så stor.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 13:42   #15
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg til fest i kveld

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 15:07   #16
Left
Passiv

Standard

Til denne helgen er over

Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 15:21   #17
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Til i kveld når jeg skal ut og spise med 3 flotte damer i Kristiansand.:-)

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 16:21   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg gleder meg stort til å reise på ferie.
Og til middag i kveld. Og til å sette meg ut på terrassen i sola snart.

Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 17:49   #19
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg veldig til å bli kvitt sting og bandasje på høyre hånda, og jeg gleder meg veldig til ferien.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 21:31   #20
Sir Limpalot

Sir Limpalot sin avatar

Standard

Gleder meg til å prøve sprek bil, med nye slicks på banen på lørdag!
Satser på at det blir finalekjøring.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.