|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Originala
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Jeg har jo fått innspill som jeg ønsket - bevares! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Jeg vil at Kasia skal drite i at hun har PMS og ta den helt ut her.
|
|
|
#3 |
|
Originala
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?
Det får'n si! Det hadde ikke en gang jeg gjort. Altså, om jeg ser bort fra at hvit blondekjole uansett ville sett helt koko ut på meg, så hadde jeg forstått - helt av meg selv - at det er et ikke-antrekk i bryllup. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Litt (veldig) for sein her, men kjolen i HI var kjempefin |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Princess Skids and Scars
|
Det der er jo bare fullstendig sært. Er det noe svigerinnen prøvde å poengtere liksom? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jo flere jo bedre...
Næ, tror bare hun er ei sosial kløne. Vi hadde vielsen hjemme hos en slektning, så hun trodde kanskje det var uformelt... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Forloveren til min eksmann ville kle seg i svart dress, mørkeblå skjorte og svart slips. Jeg reagerer visst på mindre enn mange andre.
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Hvor vanlig er det forresten å angi kleskode ved selskap? Jeg tror i grunnen jeg beveger meg blant ganske mange forskjellige mennesker i ganske ulike deler av landet, men kleskode har jeg opplevd kanskje en eller to ganger. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Princess Skids and Scars
|
Runde tall, jobbfester og bryllup har alltid dresskode i min omgangskrets. Dresskoden er ofte typ uformell, pent eller mørk dress men likefullt på invitasjonen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Selskap av type jubileum, og jobbrelaterte selskap har ofte kleskode i min verden. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Jeg har vært på jobbrelaterte middager med både utenlandske gjester, representanter fra storting og regjering og div., men aldri opplevd at slike sammenhenger har hatt kleskode. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Jobbmiddager med offisielle repr. har ikke dresskode for meg heller, men formelle jobbfester har. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Ah.. Våre jobbfester, julebord osv er nok mer uformelle. |
|