Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan denne funke som "Mørk dress"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-12, 21:40   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Jeg har jo fått innspill som jeg ønsket - bevares!

Og som sagt, så ble ikke kjolen helt som tenkt, så jeg droppet den. Men en kjole jeg trodde var for liten passet, så nå vet jeg hva jeg skal ha på likevel. Den er riktignok grå, men den har noen litt lekne detaljer og jeg mener den må gå.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 22:07   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil at Kasia skal drite i at hun har PMS og ta den helt ut her.

Ellers: det eneste antrekk jeg noen gang har reagert på i bryllup er hun som i mitt bryllup kom i hvit blondekjole og oppsatt hår med perler i.

Penere enn meg var hun også, men overstråle meg gjorde hun IKKE. :sådetså:

Gammel 28-07-12, 22:10   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ellers: det eneste antrekk jeg noen gang har reagert på i bryllup er hun som i mitt bryllup kom i hvit blondekjole og oppsatt hår med perler i.

Det får'n si! Det hadde ikke en gang jeg gjort. Altså, om jeg ser bort fra at hvit blondekjole uansett ville sett helt koko ut på meg, så hadde jeg forstått - helt av meg selv - at det er et ikke-antrekk i bryllup.

Gammel 28-07-12, 22:13   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Og Bauche: Den var lekker! Sånn at jeg uansett kunne tenkt meg den. Så den ikke på Namaste, men det er mulig jeg bare overså den.

Gammel 28-07-12, 22:29   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Litt (veldig) for sein her, men kjolen i HI var kjempefin Jeg hadde brukt den til hverdags eller halvpent, men den funker helt greit til mørk dress også.
Jeg reagerer sjelden på antrekk, men i mitt bryllup reagerte jeg litt på at forloveren kom med pologenser og enkelt hverdagsskjørt, og svigerinna mi usminka med t-skjorte og dongeri (hun pleier å sminke sg mye, så det var litt spesielt).

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:23   #6
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg reagerer sjelden på antrekk, men i mitt bryllup reagerte jeg litt på at forloveren kom med pologenser og enkelt hverdagsskjørt, og svigerinna mi usminka med t-skjorte og dongeri (hun pleier å sminke sg mye, så det var litt spesielt).

Det der er jo bare fullstendig sært. Er det noe svigerinnen prøvde å poengtere liksom?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:29   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Det der er jo bare fullstendig sært. Er det noe svigerinnen prøvde å poengtere liksom?

Næ, tror bare hun er ei sosial kløne. Vi hadde vielsen hjemme hos en slektning, så hun trodde kanskje det var uformelt...

Gammel 28-07-12, 22:34   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forloveren til min eksmann ville kle seg i svart dress, mørkeblå skjorte og svart slips. Jeg reagerer visst på mindre enn mange andre.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:41   #9
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor vanlig er det forresten å angi kleskode ved selskap? Jeg tror i grunnen jeg beveger meg blant ganske mange forskjellige mennesker i ganske ulike deler av landet, men kleskode har jeg opplevd kanskje en eller to ganger.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:53   #10
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvor vanlig er det forresten å angi kleskode ved selskap? Jeg tror i grunnen jeg beveger meg blant ganske mange forskjellige mennesker i ganske ulike deler av landet, men kleskode har jeg opplevd kanskje en eller to ganger.

Runde tall, jobbfester og bryllup har alltid dresskode i min omgangskrets. Dresskoden er ofte typ uformell, pent eller mørk dress men likefullt på invitasjonen.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:44   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Selskap av type jubileum, og jobbrelaterte selskap har ofte kleskode i min verden.

Gammel 29-07-12, 00:27   #12
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selskap av type jubileum, og jobbrelaterte selskap har ofte kleskode i min verden.

Jeg har vært på jobbrelaterte middager med både utenlandske gjester, representanter fra storting og regjering og div., men aldri opplevd at slike sammenhenger har hatt kleskode.

Gammel 29-07-12, 00:26   #13
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Jeg har kun opplevd dresskode i bryllup, men langt i fra alle bryllupene jeg har vært i.

Gammel 29-07-12, 00:32   #14
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Jobbmiddager med offisielle repr. har ikke dresskode for meg heller, men formelle jobbfester har.

Gammel 29-07-12, 00:36   #15
Guava

Guava sin avatar

Standard

Jobbmiddager med offisielle repr. har ikke dresskode for meg heller, men formelle jobbfester har.

Ah.. Våre jobbfester, julebord osv er nok mer uformelle.
Vi kler oss jo fint og ingen ville funnet på å komme i joggedress eller onepiece, men det står aldri noe på invitasjonene om kleskode.

Gammel 29-07-12, 00:37   #16
Guava

Guava sin avatar

Standard

Når jeg snakker om jobbmiddager med off representasjon er det type "festmiddag" med taler, toastmaster osv.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.