|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?
Rydding er såååå 2011. Ny og bedre metode kalles kasting.
Samme her, problemet er bare at gubben rapporterer det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?Vi har vært på loppemarked i dag, kunne kommmet hjem med masse unyttige ting men klarte å beherske oss. Det ble kun barnebøker og barbie dukker (og en liten pyntefigur til rommet til eldste, greit nok). Jeg elsker å ha det sånn noenlunde ryddig nemlig.
![]() |
#144 |
|
Den funka et par ganger her, frem til enn liten episode. Poden og kompis var på rommet sitt og jeg på stua. Poden roper at de er tørst og lurer på om jeg kan lage saft og bringe det inn til dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?Her prøver jeg å ha det ryddig i de rommene i huset som er synlig for tilfeldig gjester... Det vil si kjøkken, stue, hall og gjestebad. At det ikke er helt strøkent på vaskerom, kjøkkengangen, kontoret bryr jeg meg ikke så mye om da dette er bruks rom for oss.
![]() |
![]() |
#147 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Jeg har giftet meg med en ekstremt ryddig mann, så hos oss er det stort sett alltid ryddig. Her er det nemlig han som må ta kone og barn fatt når han er lei av å fungere som ryddehjelp
![]() |
#148 |
|
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?Ah. Jeg kom plutselig på (da jeg bannet over de evige kleshaugene her) det viktigste for at det holdes jevnt over klesryddig her - å brette sammen klærne og legge de i skap MED EN GANG man tar de av stativene, ikke bare legge de haug for å "ta de senere". |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
trøtt
|
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?Jeg leser med interesse, og lar meg inspirere. I dag har jeg ryddet vekk ting som jeg vet har ligget på gulvet i gangen siden før sommerferien.
![]() |
#150 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?Barna må alltid rydde før de begynne med noe nytt. Og før barnetv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?Jeg virkelig hater rot. Klarer ikke å slappe av hvis jeg vet at det ligger en sokk under skohylla i gangen. Tror aldri jeg hadde greid å legge meg om kvelden hvis jeg visste det lå en sokk der. Eksempel.
![]() |
#152 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?Jeg har også giftet meg med en veldig ryddig mann, og han har brukt lang tid på å lære opp meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?Jeg flirer litt av gjenkjennelse med hvordan det var med eksen. Snodige greier, men da jeg flyttet ut hadde jeg det ryddig, mens ungene sa det var så rotete hos pappa. Kjæresten min er flere hakk ryddigere enn meg, og jeg tenkte på denne tråden i går kveld. Da sto nemlig kjæresten og strøk gardiner, hang dem opp, ryddet og brett klær og jeg satt i sofaen med strikketøyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?Mitt humør daler proporsjonalt med rot, noe de rundt meg gjentatte ganger har fått med seg. Her settes alle i sving. Alle rydder inn sine kopper etter et måltid, det er kun minste på 6 som ikke skyller av og setter i oppvaskmaskina etter seg. Mellomste på 9 kan "glemme" av og til, men blir da gjort høylytt oppmerksom på fadesen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Dette ble jeg glad av å høre. Alltid delilig med noen som er litt mer rotete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?Har altså ikke rukket å lese hele tråden, men melder inn at det første jeg tenkte var i retning kverk de som roter.
![]() |
#158 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?Jeg rydder |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?- Tar sekker ol med en gang vi kommer hjem |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Erfaren nok
|
![]() |
|
|