|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Takk for meg
Det var lukket ganske lenge før brukeren takket for seg og lot blogginnlegget være pip åpent, også for Google.
|
|
#2 |
|
Leser
|
Det var forskjellige tilganger til forskjellig tid, og det var også en kort periode hvor den var åpen for alle (innkludert google).
|
|
#3 |
|
|
Sv: Takk for megHm. Fortsatt, altså? Blir vi aldri ferdige med denne saken? Jeg kan også signere Vianne, og jeg vil gjerne påpeke at joda, det er en og annen som har forlatt forumet, men vi er jaggu ikke så rent få som har valgt å bli heller, tross jevnlig krigspropaganda. |
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Takk for megEnig med Pepper.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#5 |
|
Crazy Cat Lady
|
Jeg sitter egentlig med et inntrykk av at de som velger å forlate forumet, ikke gjør det i samlet flokk som en protest, men med en ukes mellomrom eller så for å skape mest mulig dramatikk og dårlig stemning og tvære konflikten ut i langdrag. Kanskje for å straffe ledelsen, kanskje for å trøtte ut moderatorene? Utmeldelsene er mistenkelig godt timet i så måte. Jeg kjenner allerede på at jeg er ganske trøtt av å si hadet til mange fine folk, men jeg er i ferd med å miste respekten for måten de velger å gjøre det på, og vet ikke om jeg gidder å vinke til den neste som går
|
|
|
#6 |
|
Snikende tiger
|
Jeg er enig i dette. I tillegg føler jeg at det igjen er en del som vurderer å forlate, som ikke er fornøyd med forumledelsdn, og som må fortsette å åpent rippe opp i det som har begynt å roe seg. Jeg tror de fleste har gitt uttrykk for at man nå er lei. Kan ikke de som er skeptiske til forumledelsen ta det direkte med dem det gjelder, og slutte å komme med (dårlig skjulte) stikk på åpent forum? Som Pepper sa - ta et valg.
|
|
#7 |
|
Helt konge
|
Det var da en veldig paranoid måte å se det på. Det er vel ikke nødvendigvis verre en at folk har ikke tatt en avgjørelse på samme tidspunkt. Folk bruker ofte forskjellige metoder og ikke minst ulik tid på å komme frem til sine avgjørelser. |
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ah, men et snev mer refleksjon og hakket mindre dramaelskende tendenser hadde strengt tatt ikke skadet i disse trådene og i denne situasjonen. |
|
|
|
|
#10 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#11 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Takk for megJeg synes det er fair å si hadet.
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Takk for megDet er vel ingen som hetser Sjuggerpløm her? Jeg synes denne tråden nå handler om helt andre enn henne. |
|
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Takk for megJeg oppfatter det heller ikke som at Sjuggerpløm får noe hets her, men at det ble et tema etter en "lang rekke" med liknende tråder den siste tiden ...og at det blir et tema må man bare forvente, tenker jeg, når det først er ute og oppe på denne måten - igjen og igjen og igjen.
|
|
#15 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Takk for megJa, og siden dette er internett så kan man vel i teorien registrere en ny bruker, selv om man er utestengt, eller vil starte på ny frisk etter en pause?
|
|
#16 |
|
villende
|
Sv: Takk for megDet har da virkelig ikke vært en lang rekke med personer som har takket for seg i det siste. Det har vært tre eller fire som har laget egen avskjedstråd. Og som har begrunnet det med at de ikke trives her lenger. Det kan godt hende det er flere som har trukket seg stille unna. Det må også være helt greit. Men greia er, som blant annet Pepper og Mave skriver, enten så trives man ikke, tar sin hatt og går. Eller så syns man forumet fungerer helt fint, til sin bruk, og blir. |
|
|
|
|
#18 |
|
villende
|
Joda. |
|
|
|
|
#20 |
|
~~~~~~~
|
Synd man ikke kan endre størrelsen på smilyen... Den hadde gjort seg i dobbel størrelse.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 12-11-12 kl 14:34. |
|
|
![]() |
|
|