Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 18:56   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Blogginnlegget var åpen for alle, så vidt jeg vet. :hadde tilgang:

Det var lukket ganske lenge før brukeren takket for seg og lot blogginnlegget være pip åpent, også for Google.

Gammel 12-11-12, 18:58   #2
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Blogginnlegget var åpen for alle, så vidt jeg vet. :hadde tilgang:

Det var forskjellige tilganger til forskjellig tid, og det var også en kort periode hvor den var åpen for alle (innkludert google).

Generelt sett er det slik at når man diskuterer i egen blogg er det alltid et spørsmål om hvem som leser, når. De som diskuterer er ofte ikke klar over forutseningene heller (hvem har tilgang når), noe som gjør diskusjoner i blogger ekstra vanskelig.

Gammel 12-11-12, 11:27   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Fortsatt, altså? Blir vi aldri ferdige med denne saken? Jeg kan også signere Vianne, og jeg vil gjerne påpeke at joda, det er en og annen som har forlatt forumet, men vi er jaggu ikke så rent få som har valgt å bli heller, tross jevnlig krigspropaganda. Så ille kan det altså ikke være.

Jeg personlig har full forståelse for Esmes hjertesukk, og kan legge til at jeg ikke ser på dette som noe annet enn storm i vannglass, en fjær vs fem høns et cetera.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 11:27   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Pepper.

Det kan jo ikke være sånn som det er nå.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 11:38   #5
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Enig med Pepper.

Det kan jo ikke være sånn som det er nå.

Jeg sitter egentlig med et inntrykk av at de som velger å forlate forumet, ikke gjør det i samlet flokk som en protest, men med en ukes mellomrom eller så for å skape mest mulig dramatikk og dårlig stemning og tvære konflikten ut i langdrag. Kanskje for å straffe ledelsen, kanskje for å trøtte ut moderatorene? Utmeldelsene er mistenkelig godt timet i så måte. Jeg kjenner allerede på at jeg er ganske trøtt av å si hadet til mange fine folk, men jeg er i ferd med å miste respekten for måten de velger å gjøre det på, og vet ikke om jeg gidder å vinke til den neste som går

Gammel 12-11-12, 13:52   #6
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg sitter egentlig med et inntrykk av at de som velger å forlate forumet, ikke gjør det i samlet flokk som en protest, men med en ukes mellomrom eller så for å skape mest mulig dramatikk og dårlig stemning og tvære konflikten ut i langdrag. Kanskje for å straffe ledelsen, kanskje for å trøtte ut moderatorene? Utmeldelsene er mistenkelig godt timet i så måte. Jeg kjenner allerede på at jeg er ganske trøtt av å si hadet til mange fine folk, men jeg er i ferd med å miste respekten for måten de velger å gjøre det på, og vet ikke om jeg gidder å vinke til den neste som går

Jeg er enig i dette. I tillegg føler jeg at det igjen er en del som vurderer å forlate, som ikke er fornøyd med forumledelsdn, og som må fortsette å åpent rippe opp i det som har begynt å roe seg. Jeg tror de fleste har gitt uttrykk for at man nå er lei. Kan ikke de som er skeptiske til forumledelsen ta det direkte med dem det gjelder, og slutte å komme med (dårlig skjulte) stikk på åpent forum? Som Pepper sa - ta et valg.

Gammel 12-11-12, 13:58   #7
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Det var da en veldig paranoid måte å se det på. Det er vel ikke nødvendigvis verre en at folk har ikke tatt en avgjørelse på samme tidspunkt. Folk bruker ofte forskjellige metoder og ikke minst ulik tid på å komme frem til sine avgjørelser.
Det er fire (?) tråder som har kommet hvor folk takker for seg. Akkurat det synes jeg ikke akkurat er så mye, og dermed er ikke antallet spesielt dramatisk. Det gjør noe med forumet, ja, det er ubehagelig all den tid at det får oss til å reflektere rundt det som har skjedd og skjer.

Jeg synes for øvrig at når en bruker blir sperret ute for livstid, og jeg tenker at det ikke er noe som vil skje veldig oft, så burde man sørge for at vedkommende får sine innlegg slettet om det er ønsket.

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 14:05   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Det gjør noe med forumet, ja, det er ubehagelig all den tid at det får oss til å reflektere rundt det som har skjedd og skjer.

Ah, men et snev mer refleksjon og hakket mindre dramaelskende tendenser hadde strengt tatt ikke skadet i disse trådene og i denne situasjonen.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 11:58   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg kan jo benytte anledningen til å si til disse som har slamret med døren at det er mulig å justere innstillingene slik at ikke alle vi andre ser at dere er inne og leser denne tråden.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 12:01   #10
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kan jo benytte anledningen til å si til disse som har slamret med døren at det er mulig å justere innstillingene slik at ikke alle vi andre ser at dere er inne og leser denne tråden.

Gammel 12-11-12, 12:46   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes det er fair å si hadet.

Jeg skjønner fremdeles null og føler meg blånd, men har full tillit til ledelsen. Snilling fordi noen presiserer at det er fine folk igjen er bare teit. La meg illustrere:

Scenario 1
-Bruker som sletter seg: hadet
- Bruker som er igjen: Det er greit, det er fine folk igjen her.

Scenario 2
-Bruker som sletter seg: hadet
-Mange brukere som er igjen: det var veldig leit og dumt
- Bruker som er igjen - til de andre som er igjen: Husk at det er fine folk igjen her.

Jeg opplever det som scenario 2, som slettes ikke er noe å snurte for.

Gammel 12-11-12, 13:09   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ingen som hetser Sjuggerpløm her? Jeg synes denne tråden nå handler om helt andre enn henne.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 12-11-12, 13:39   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg oppfatter det heller ikke som at Sjuggerpløm får noe hets her, men at det ble et tema etter en "lang rekke" med liknende tråder den siste tiden ...og at det blir et tema må man bare forvente, tenker jeg, når det først er ute og oppe på denne måten - igjen og igjen og igjen.

Og selv om folk takker for seg, må det da være rom for å synse litt om måten det gjøres på, eller sies på er kanskje mer korrekt? Igjen og igjen og igjen.

Gammel 12-11-12, 14:01   #14
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Pepper sa det. Overdramatisering er det mye av for tiden. Som bl.a.beskyldninger om hetsing i denne tråden. Please.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 14:02   #15
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ja, og siden dette er internett så kan man vel i teorien registrere en ny bruker, selv om man er utestengt, eller vil starte på ny frisk etter en pause?

Gammel 12-11-12, 14:02   #16
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har da virkelig ikke vært en lang rekke med personer som har takket for seg i det siste. Det har vært tre eller fire som har laget egen avskjedstråd. Og som har begrunnet det med at de ikke trives her lenger. Det kan godt hende det er flere som har trukket seg stille unna. Det må også være helt greit. Men greia er, som blant annet Pepper og Mave skriver, enten så trives man ikke, tar sin hatt og går. Eller så syns man forumet fungerer helt fint, til sin bruk, og blir.

Forum er forum, nettet er nettet og man får ikke mer rett eller tar mer feil bare fordi man slamrer litt ekstra med dørene.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 14:04   #17
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men dæven så godt det er å slamre med dørene når man er lei seg og sinna!

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 14:09   #18
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Men dæven så godt det er å slamre med dørene når man er lei seg og sinna!

Joda. Men min erfaring er at det er så utrolig lite effektivt. På samme måten som det heller ikke fungerer å brøle til den du er sint på, med mindre hensikten med brølingen er å skremme livskiten ut av vedkommende. Og det krever at maktbalansen er en smule skjev i utgangspunktet.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 14:11   #19
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

DERE ER DOMME ALLE SAMMEN!

Ble dere overbevist nå? Skvatt dere? Litt redde? Alle tre? Eller syns dere bare jeg er litt vel teatralsk?

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 14:26   #20
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

DERE ER DOMME ALLE SAMMEN!

Synd man ikke kan endre størrelsen på smilyen... Den hadde gjort seg i dobbel størrelse.

Sist redigert av Fløyel : 12-11-12 kl 14:34.
Fløyel er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.