|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Setter du pris på pent innpakkede gaver? | |||
Jeg er opptatt av å pakke inn gaver pent selv, og setter pris på å motta pent innpakkede gaver |
![]() ![]() ![]() ![]() |
77 | 39,69% |
Jeg er opptatt av å pakke inn pent, men bryr meg ikke om hvordan gaver jeg mottar ser ut |
16 | 8,25% |
Pakker inn litt tilfeldig selv, men jeg setter pris på å motta pent innpakkede gaver |
48 | 24,74% |
Jeg er ikke opptatt av innpakningen på gaver jeg gir og får |
40 | 20,62% |
Jeg bruker masse tid på innpakking av gaver og blir lei meg over å få stygt innpakkede gaver! |
1 | 0,52% |
What? Finnes det noen som bryr seg om noe så overfladisk? :sjokk&vantro: |
12 | 6,19% |
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Jeg venter middagsgjester hvert øyeblikk, og siden både jeg og butikken var tomme for julete servietter, blir bordet dekket med lysegrønne servietter med lilla hjerter på. De kan ikke i på noen måte illudere juleservietter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?
Jeg hadde vært happy med hvite servietter fra IKEA. Nå tok Esme-barna det pent med de manglende serviettene da, så det var ingen grunn til bekymring likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?
Ja, vi er vel ganske enkle begge to, tror jeg: "God mat i hyggelig selskap?" "Ja takk." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Hvite servietter virker i jula også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|