|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Når rydder du ut jula? | |||
Jeg rydder alltid ut jula første nyttårsdag |
![]() ![]() ![]() ![]() |
78 | 30,95% |
Jeg rydder første helgen etter nyttår |
90 | 35,71% |
Jeg holder meg til 13. dag jul, slik tradisjonen tilsier. ![]() |
45 | 17,86% |
Jula varer minst til påske hos meg |
4 | 1,59% |
Annet (forklar) |
36 | 14,29% |
Happy new year, Miss Sophie! |
14 | 5,56% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 252. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Her fjernet vi julen i dag. Det har i grunnen vært standard prosedyre. Lys blir værende en stund til.
![]() |
#2 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Skal vi se... Vi har igrunnen nettopp pyntet til jul, og så har vi vært bortreist, så her skal treet få stå til helgen, tenker jeg. Nissene forsvinner litt lengre ut i januar, lys og stjerner uti februar, mens utelysene får stå til det nærmer seg vår. Iallefall til det ikke er mørkt lengre når vi kommer hjem fra jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Tar det ut når det passer seg sånn, føler jule er veldig ferdig |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg synes det er koselig og beholder treet til 13 dag jul event 20 dag jul... Utelysene får stå ut januar. Når jeg først har pyntet synes jeg vi kan kose oss litt med pynten, hverdagen kommer raskt nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Vi beholder nok julepynten til søndag.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Pynter lillejulaften og nå pakkes jula ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?I dag er jeg syk, men jeg vurderer å karre meg opp etterhvert for å fylle opp eskene med julepynt og bære dem opp på loftet. Og treet må også ut i dag. Jeg pynter fra 1. desember, nå er jula definitivt ferdig for meg. Herlig med julefritt hus igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg hiver i hvert fall ut treet fortest mulig. I fjor tok jeg det ned 4. juledag, tror jeg. I år var planen å ta det i helga som var, men jeg har ikke kommet så langt av ymse årsaker. Tenker alt ryker i dag. Jula er over.
![]() |
#10 |
trenger lading
|
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?savner alternativet 20. dag jul, så jeg krysset for annet. Så er det alltid moro å se om vi får skudd på treet innen da.
![]() |
#13 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg vil gjerne rydde ut jula før jul.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg er syk og sov til langt på dag, men da jeg sto opp hadde mannen og barna ryddet bort jula. Deilig.
![]() |
#16 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Nå er forøvrig jula en saga blott her i huset, eneste unntak er selve treet som venter på mannen. Det skal han få æren av å kaste ut.
![]() |
#18 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Vi rydder ut jula siste feriedag, som var i går for oss. Det er umulig å holde på julestemning når hverdagen er tilbake igjen.
![]() |
#19 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Vi har fortsatt adventslys i adventsstaken. Dem må jeg klare å brenne ned før staken ryddes bort.
![]() |
#20 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
![]() Re: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg tok ned vårt igår |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|