|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du benyttet deg av å leie klær til barna? | |||
| Ja, genialt da gitt. |
|
4 | 2,15% |
| Nei, ikke i det hele tatt. |
|
180 | 96,77% |
| Annet (Spesifiser) |
|
0 | 0% |
Oisann, en for mye. Snart sommer.
|
|
4 | 2,15% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)
Korrekt, men du BETALER fortsatt for den perioden.
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Jepp, nemlig. Og her i huset så kan lillebror iallefall arve jakker og fleecetøy, så det er jo bortkastet å kjøpe, ehh jeg mener leie, noe som ikke kan gå videre i arv.
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Det de skal ha ros for er at de faktisk svarer på kritikken, og ikke sletter kritiske innlegg. At svarene ikke gjør dem noe bedre er jo en annen sak.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Jeg ler av hele konseptet, jeg.
|
|
|
#5 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Jeg lurer på hvar mange kunder de regner med å få og hvor mange de må ha for å få det til å gå rundt økonomisk? Jeg klarer ikke å se at dette skal bli en slager, altså.
|
|
|
#6 |
|
Nøttelitens medhjelper
Vel jeg så det ikke før på FB den dagen jeg la det ut her.
Ja de har mye å svare på der inne nå tror jeg.
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Det hadde vært greiere dersom man kunne velge å være uten den manglende sokken.
|
|
|
#9 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Det er tydeligvis greit å returnere etter at forpakningen er brutt, for man kan bytte klær man har mottatt som ikke passer. I alle fall i følge ett svar som jeg har fått på FB. De må jobbe litt med informasjonen de gir ut, for den er litt motstridende føler jeg.
|
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Mye av storebrors fleecetøy er først brukt av ham, så av lillesøster og så har det gått videre til diverse kusiner og fettere. Det samme gjelder regntøy, støvler og vinterdresser. En god del av tøyet er brukt av minst tre barn, gjerne flere. Klart det da ikke hadde lønnet seg å leie tøyet og så begynne på nytt for neste barn.
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Alle våre parkdresser er brukt minst to sesonger. Enten har én unge kunne brukt det to vintre på rad, alternativt har begge ungene brukt dressen i ett år. (Jeg har aldri fått en dress til å vare fire sesonger, dog.) Ullundertøy har derimot vært i aktivt bruk i minst fire vintre før det legges bort (eller gis videre, hvis det fortsatt er noe igjen av det). |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Jeg synes vel sånn sett det verste med dette er at barn statistisk sett bare vokser 6 eller 7,5 (de er ikke helt enige med seg selv) cm i året i gjennomsnitt fra 1 til 6 år, og derfor er det synd for deg dersom du skulle trenge en ny str. midt i sesongen.
|
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
På Facebook-sidene str det faktisk at man får nye klær hvis barnet vokser ut av klærne.
Det var vel det første plusset med denne ordningen som jeg har klart å finne til nå. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Nuvel, jeg spurte i går og fikk beskjed om at man måtte ta høyde for at barnet vokser, for klærne man får skal vare hele året - man får ikke byttet underveis dersom barnet vokser ut av de. Derimot får man visst byttet dersom man finner ut ved første gangs bruk at klærne vil komme til å bli for små. Det er i alle fall slik jeg forstår de svarene jeg har fått.
|
|
|
|
#15 |
|
Drømmer
|
Det er ikke det står her:
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Da blir de tydeligvis ikke enige med seg selv:
|
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Da synes jeg de er særs villedende i sin markedsføring, for ut i fra det jeg siterte, ville jeg jo absolutt ha antatt at jeg kunne sende tilbake dressen i str. 92 og få en i str. 98 ved juletider. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Nå har det kommet ett menneske inne på fb som synes dette er en god ide, jeg mistenker dog at han er gift med en av de damene. Dette blir bare en dårligere og dårligere idè for hver gang jeg leser noe nytt om den.
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Han ble medlem av Facebook for fire timer siden!
|
|
|
#20 |
|
Nøttelitens medhjelper
|
![]() |
|
|