|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg skulle hatt din jobb, Røverdatter! Og det skulle vært opp til meg å avgjøre hvilke mennesker som er ødelagte og ikke.
![]() |
#142 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Jeg er vakkerMens jeg skal i gang med å sørge for at mange mennesker får en hyggelig overraskelse inn på konto neste år.
![]() |
#144 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerDu har kontonummeret mitt Adrienne?
![]() |
#145 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Jeg er vakkerÅh.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Jeg er vakker
Og jeg som ikke bor i Norge ... Uuuhhhrettferdig er det!
![]() |
#147 |
pretty ballerina
![]() Sv: Jeg er vakkerAkkurat nå jobber jeg med Fiberutbygging, som vanlig driver jeg med ting jeg egentlig ikke kan, Fiber til folket er mitt motto om dagen.
![]() |
#148 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Jeg er vakkerMen er det da bare meg som lurer på hvorfor en svært vakker, ganske tynn kvinne med langt lyst hår, pene former og vakre mørkegrå øyne kaller seg for Storemor? Jeg foreslår, ja nærmest forlanger, nickbytte prompte! |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg lurer på hvorfor du automatisk sier at det å være vakker, tynn osv. ikke kan kombineres med å være stor. Det er vel mange måter å være stor på, f.eks. kan det vel tenkes at Storemor er stor på Mor Teresa-måten. Eller på Magnus Karlsen-måten. E
![]() |
![]() |
#150 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Å, ikke vær så kjip, da! Jeg prøver å være morsom her, og synes at Storemor er et for kjedelig navn på et så fortryllende vesen. I hvert fall i en fjasetråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerGod morgen alle sammen. Sovet godt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Panzerekstremfeminist
|
Det er jo midt på dagen nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
pretty ballerina
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg har sovet godt, og skal på kino med en som syns jeg er verdens aller aller beste mamma i dag. Billetter til Hobbiten i julekalenderen gjør susen.
![]() |
#157 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg var oppe litt før 5, så å si god morgen nå er litt fnise-verdig.
![]() |
#158 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerI dag har jeg fri fra jobb. Jeg skal besøke min mor som er syttifem år. Også skal jeg hente barna i barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg er vakkerNei, la henne være her litt til, Skremmern, det er jo gøy å fjase en liten stund!
![]() |
|
|