|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg er vakker
Jeg lurer på hvorfor du automatisk sier at det å være vakker, tynn osv. ikke kan kombineres med å være stor. Det er vel mange måter å være stor på, f.eks. kan det vel tenkes at Storemor er stor på Mor Teresa-måten. Eller på Magnus Karlsen-måten. E
|
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å, ikke vær så kjip, da! Jeg prøver å være morsom her, og synes at Storemor er et for kjedelig navn på et så fortryllende vesen. I hvert fall i en fjasetråd. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
Sv: Jeg er vakkerGod morgen alle sammen. Sovet godt? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er jo midt på dagen nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Jeg er vakkerJeg har sovet godt, og skal på kino med en som syns jeg er verdens aller aller beste mamma i dag. Billetter til Hobbiten i julekalenderen gjør susen.
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg er vakkerJeg var oppe litt før 5, så å si god morgen nå er litt fnise-verdig.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerI dag har jeg fri fra jobb. Jeg skal besøke min mor som er syttifem år. Også skal jeg hente barna i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Så heldig du er at fremmede menn kommer bort til deg bare for å si at du er vakker. Jeg synes absolutt du skal ta det som et komplement. Sånn skjer bare ikke på min lokale Rema. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Jeg er vakkerNei, la henne være her litt til, Skremmern, det er jo gøy å fjase en liten stund!
|
|
|
#14 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerKanskje du skal tenke deg om før du skriver |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Jeg er vakkerStått opp på feil fot i dag? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg er vakkerJeg er nysgjerrig på om HI forstår at alle i tråden vet han/hun/barnet er et troll? Jeg har nemlig lurt på om trolling bare er moro når de fleste tror på en, eller om det er like moro å bare erte sånn fram og tilbake?
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Jeg er vakkerFor meg er ikke dette trolling altså. Kanskje forsøk på trolling - men dog et særdeles mislykket forsøk. Men det er fint og ha et helt perfekt liv - forvente effektivitet og selvfølgelig ha en fin og rosa boble man kan leve i.
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Å skrive i vei om henting av barn i barnehage og foreldre på syttifem, for så å skrive at man får veldig ofte kommentarer fra fremmede på butikken, er trolling. Ingen skriver/er sånn, vel? |
|
|
|
![]() |
|
|