|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi storgleder oss forresten til minsten blir et par år eldre, så vi kan ta en ny parkrunde i Orlando.
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi planlegger sjelden før noen dager i forveien, vi liker litt spontane ferier. Vi reiser da ikke til utlandet, men veksler mellom hytte og båt. Mulig vi hiver teltet i bilen og utforsker Sverige litt også.
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Ei uke med norwaycup. Og ei uke på Røros er booket inn. Har/hadde planer om noen dager i Kristiansand, evnt camping i Sverige, men 16åringen er lite Intr, og det begrenser seg hvor mye jeg får til å dra fra han...
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Har ikke råd til ferie. Slipper å stresse med planleggingen i det minste. Ja, jeg syns det er stress altså.
|
|
|
#5 |
|
Tankefull
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Her blir det som vanlig noen uker på Vestlandet. Nesten 4 uker i år på meg og gutta, også kommer mannen litt etter (må male ny kledning på huset). Håper på å tilbringe mest mulig av den tiden på sommerøyen vår.
|
|
|
#6 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi begynner å komme på plass ift ferie. Leilighet i Stockholm bestilt gjennom homeaway.com, hotell på Hunderfossen bestilt til tilbaketuren og hotell i Oslo bestilt til nedoverturen. Men vi vingler mellom bil og tog. Hvis vi lander på bil, blir det bare knotete med stopp i Oslo (vi vil helst ikke kjøre bil inni Oslo, og hotell langt utenfor blir litt meningsløst), så da må vi finne et annet på-vei-til-Stockholm-stoppested. Det blir trangt for de tre i baksetet med bilferie nå som de begynner å bli store, derfor er vi usikre, og har sjekket togruter og -priser. Tog gir ungene større plass, men gjør oss litt lite fleksible underveis.
|
|
|
#7 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?
Haha! Familien Vinglepetter har gjort det igjen. Ombestemt seg. Ikke før hadde jeg lagt ut dette innlegget, før mannen og jeg stod ute i hagen og snakka om platten som skulle vært bygget, om huset som skulle vært malt osv, og endte på at Stockholm får vente til en annen gang - vi må prioritere husting i år. Så da blir det en tur til Hunderfossen + tur til Nord-Norge + snekring og maling.
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Veldig glad for denne tråden som minnet meg på at jeg måtte bestille leiebil.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sommerferien i boks?Nå er det vel ikke lenge til de fleste har ferie, så dere som ikke hadde ferien planlagt i slutten av mai, er dere i rute nå? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sommerferien i boks?Nei. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sommerferien i boks?Sommer og sommer. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Re: Sv: Har dere sommerferien i boks?
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har dere sommerferien i boks?Posten er stoppet, parkering er fikset på Gardermoen Jeg tror vi har alt i bok. Har lyst til å forhåndsbestille noe i Roma, må sjekke opp litt greier der. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har dere sommerferien i boks?Trodde jeg hadde skrevet her.
|
|
|
|
#17 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Heldigvis har noen andre ordnet med reise for oss, jeg orker ikke tanken på å organisere noe som helst, kjenner jeg. Utover det skal vi være hjemme. Staycation, heter det visst.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Har dere sommerferien i boks?
Posten må vi få stoppet! Da var det noe vi hadde glemt. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi er klare, reiser på onsdag. Det er litt rart for jeg syns det var så lenge tid bare for litt siden, men tiden har gått så fort i det siste.
|
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har dere sommerferien i boks?Nei. Alternativene er Florida Keys, Cancun ( |
|
|