Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du sånn jakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du sånn jakke?
Ja, i sportsvariant 24 10,00%
Ja, i "damevariant" 16 6,67%
Nei, men har lyst på 16 6,67%
Nei, og skal ikkje ha 186 77,50%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 240. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-14, 15:04   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sånn jakke?

Jeg hadde stusset veldig om jeg traff deg i en slik, Tally.

Gammel 07-04-14, 15:05   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg hadde stusset veldig om jeg traff deg i en slik, Tally.

Ja, det er ikke helt meg. Men jeg har fritidstøy da! Og her om dagen var jeg helt normcore i olabukser, joggesko og lyseblå norrønajakke! Venninnen min kjente meg ikke igjen, haha!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 15:15   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde på min rosa sommerdunjakke og blå og rosa joggesko senest i forrige uke da jeg var ute og hentet og sorterte lopper. Jeg er forresten middelaldrende.

Og etter å ha holdt varetelling i heimen til en annen tråd, vet jeg at jeg har minst 20 andre jakker, så jeg går ikke igjen i den rosa dunjakken akkurat. den er forresten super å ha med på tur, den veier nesten ingenting og får plass i en bitteliten pose.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 15:32   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingeniøren i meg blir veldig fascinert over at jeg kan tre hele jakken inn i den ene brystlommen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 15:41   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt se for meg at det er et smart plagg på fjelltur og sånn, siden den er så lett.

Gammel 07-04-14, 15:45   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og varm på en helt spesiell måte! Jeg er sikkert preget av at den gangen jeg har hatt på en sånn så stod jeg og hutret i kald tidligvårsol, optimistisk kledd i den tykkeste skinnjakken min. Og så fikk jeg av meg skinnjakka og på denne lette, lette jakken og det var som å krype inn i en varm dyne! Mmmmm!

Gammel 07-04-14, 15:48   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg har derimot ingen ambisjoner om at skinnjakker skal være varme, men har full forståelse for at en slik dunjakke er både lett og varm på en fin måte. Men enn så lenge har jeg nok av andre jakker jeg syns dekker det behovet mer enn bra nok, og har dermed ikke tenkt til å skape et behov for en slik jakke også.

Eller forresten! Jeg har en tynn dunjakke fra søttitallet! Knall rød, blank og puster ikke for fem flate øre. Fin på kalde afrikanske sommer(vinter)-morgener, var den, men jeg har ikke brukt den siden.

Gammel 07-04-14, 15:49   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Nei, det var ikke mitt skarpeste øyeblikk det der, foran klesskapet den første dagen med sol i Oslo siden 2013.

Gammel 07-04-14, 15:54   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, det var ikke mitt skarpeste øyeblikk det der, foran klesskapet den første dagen med sol i Oslo siden 2013.

Jeg gjør det hver eneste vår da. Sol! Skinnjakke! Forkjøla!

Og litt lenger ut på våren smelter jeg vekk i samme skinnjakka.

Gammel 07-04-14, 15:57   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har ikke tenkt å bruke min i juli .

Sikker? Så en stim av disse inne på Sandvika storsenter ca midt i juli i fjor, da det ellers var t-skjortevær for en gjennomsnittlig nordlending. "De søringan, de søringan", tenkte jeg da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 15:54   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker dunparkas fremdeles på alle idrettsbegivenheter utendørs, og det skal jeg gjøre leeenge enda.

:frysepinn:

- No. 4 -
Gammel 07-04-14, 15:56   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skinnjakke er ikke akkurat varmt, nei. Egentlig sjelden det ideelle vær for dem. Men kan være fint.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 16:00   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Hah, nå minnet du meg om hun kanadiske i TV-serien How I met your mother (HIMYM), som gjennom hele stormen i NY ropte: Paint-the-house-weather! Golf weather! Barbecue weather!

- No. 4 -
Gammel 07-04-14, 16:01   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lenge en ser babyer ligge i vogna på tjukke saueskinn i solsteiken i 28 varmegrader, så blir jeg ikke overrasket over dunjakke heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 16:20   #15
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nope.

Gammel 07-04-14, 16:22   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men har litt lyst på. De er utrolig lette og myke på.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 16:36   #17
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, jeg har mange! En neonrosa til tøys, en brun til sport, en råsa med hette til sport, en beige fin i blazerfasong og en hvit med rysjekant til utefestene.

Det er det besteste jakkeplagget jeg eier og jeg kan ikke fatte at jeg klarte meg uten før. Etter disse har jeg frosset 80 % mindre enn tidligere - de erstatter nesten alt! Nettopp fordi de er så små og fnugglette og kan stappes ned i en håndveske med letthet. Det er ofte problemet mitt; av og til skal jeg se ordentlig ut i jobbsammenheng - feks ifm ledermøter - og da er det veldig lett å kle seg for tynt. Med en sånn tynn sak i bakhånd så er det bare å ta den på seg under kåpen - vips er man reddet på veien til og fra jobb. Eller utenpå en dressjakke nå som det er sånn schizofren værtype som aldri kan bestemme seg. Av - på - den erstatter fleecejakken, cardiganen, ekstragenseren, ullgenseren - og veier ingenting og er SÅ deilig å ha på.

Sånn, det var dagens reklame. Dette plagget har nada med mote å gjøre i mitt skap, det er rett og slett veldig lurt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 20:24   #18
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh, jeg har mange! En neonrosa til tøys, en brun til sport, en råsa med hette til sport, en beige fin i blazerfasong og en hvit med rysjekant til utefestene.

Det er det besteste jakkeplagget jeg eier og jeg kan ikke fatte at jeg klarte meg uten før. Etter disse har jeg frosset 80 % mindre enn tidligere - de erstatter nesten alt! Nettopp fordi de er så små og fnugglette og kan stappes ned i en håndveske med letthet. Det er ofte problemet mitt; av og til skal jeg se ordentlig ut i jobbsammenheng - feks ifm ledermøter - og da er det veldig lett å kle seg for tynt. Med en sånn tynn sak i bakhånd så er det bare å ta den på seg under kåpen - vips er man reddet på veien til og fra jobb. Eller utenpå en dressjakke nå som det er sånn schizofren værtype som aldri kan bestemme seg. Av - på - den erstatter fleecejakken, cardiganen, ekstragenseren, ullgenseren - og veier ingenting og er SÅ deilig å ha på.

Sånn, det var dagens reklame. Dette plagget har nada med mote å gjøre i mitt skap, det er rett og slett veldig lurt.

Jeg hengte meg litt opp i at man må se ordentlig ut i ledermøter. Det er en kode som ikke står i boka vår. :lever i GoreTex-ens høyborg:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 16:56   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå bare måååååå jeg ha en.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 17:16   #20
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig kom Missa

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.