|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Har du sånn jakke? | |||
Ja, i sportsvariant |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 10,00% |
Ja, i "damevariant" |
16 | 6,67% |
Nei, men har lyst på |
16 | 6,67% |
Nei, og skal ikkje ha |
186 | 77,50% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 240. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?
Ja, det er ikke helt meg. Men jeg har fritidstøy da! Og her om dagen var jeg helt normcore i olabukser, joggesko og lyseblå norrønajakke!
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Jeg hadde på min rosa sommerdunjakke og blå og rosa joggesko senest i forrige uke da jeg var ute og hentet og sorterte lopper. Jeg er forresten middelaldrende.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Ingeniøren i meg blir veldig fascinert over at jeg kan tre hele jakken inn i den ene brystlommen.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Og varm på en helt spesiell måte! Jeg er sikkert preget av at den gangen jeg har hatt på en sånn så stod jeg og hutret i kald tidligvårsol, optimistisk kledd i den tykkeste skinnjakken min. Og så fikk jeg av meg skinnjakka og på denne lette, lette jakken og det var som å krype inn i en varm dyne! Mmmmm!
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Jeg har derimot ingen ambisjoner om at skinnjakker skal være varme, men har full forståelse for at en slik dunjakke er både lett og varm på en fin måte. Men enn så lenge har jeg nok av andre jakker jeg syns dekker det behovet mer enn bra nok, og har dermed ikke tenkt til å skape et behov for en slik jakke også.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Nei, det var ikke mitt skarpeste øyeblikk det der, foran klesskapet den første dagen med sol i Oslo siden 2013.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Jeg gjør det hver eneste vår da. Sol!
![]() |
#10 |
heimføing
|
Sikker? Så en stim av disse inne på Sandvika storsenter ca midt i juli i fjor, da det ellers var t-skjortevær for en gjennomsnittlig nordlending. "De søringan, de søringan", tenkte jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Jeg bruker dunparkas fremdeles på alle idrettsbegivenheter utendørs, og det skal jeg gjøre leeenge enda.
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Hah, nå minnet du meg om hun kanadiske i TV-serien How I met your mother (HIMYM), som gjennom hele stormen i NY ropte: Paint-the-house-weather! Golf weather! Barbecue weather!
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sånn jakke?Nope.
![]() |
#17 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Åh, jeg har mange! En neonrosa til tøys, en brun til sport, en råsa med hette til sport, en beige fin i blazerfasong og en hvit med rysjekant til utefestene.
![]() |
![]() |
#18 |
etterpåklokest
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdiglada