|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Å leve mer miljøvennlig
Ikke sant? Jeg synes eddiklukten forsvinner raskere enn sterke vaskemiddel. Natron har jeg ikke prøvd, så takk for tipset. Hva er best å bruke på fliser i dusjhjørnet egentlig? Eddik er jo ikke noe heldig for fugene, så vidt jeg har skjønt.
|
|
|
|
#2 |
|
nju nja njo
|
Nei, eddik er ikke noe for fuger. Jeg vet dessverre ikke, jeg har dusjkabinett. (
|
|
|
#3 |
|
Travelt opptatt
|
Hvis du har hardt vann, så er problemet i dusjen ofte kalkbelegg. Da trenger du noe surt for å fjerne det. Natron vil altså ikke hjelpe det dugg, med mindre du regner med placeboeffekten som får deg til å skure litt ekstra.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Å leve mer miljøvennligKnis. Noen som har lest Fredrik Backmanns Britt Marie var her? Natronelskere burde det.
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Å leve mer miljøvennligMye av møkka i et dusjkabinett er døde hudceller og fett. Fettet må løses for å få det rent.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å leve mer miljøvennligVi er vel sånn midt på treet. Kjører fremdeles for mye, men vi flyr ingenting. Hadde en jobbreise til Oslo i fjor høst bare og har ellers ikke fløyet på lenge.
|
![]() |
|
|