|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Arbeidsuken var vel i 8 klasse. Jeg jobbet i et av datidens reisebyrå |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Biblioteket. Jeg fikk gjøre det meste, og det var interessant nok, men snek meg unna for å smuglese i krokene når jeg kunne.
|
|
|
#3 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg hadde både tysk, EDB-visvas og arbeidsutplassering, sånn rundt -95. Alternativet var moped-lappen, tror jeg.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg tok turen fra Ålesund til Bergen, og jobber i TV2 med onkelen min, Fikk blandt annet redigere filmer for sporten, som ble vist på tv. Stor stas
|
|
|
#7 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?
Jeg hadde miniatyrskyting i 8. og 9. klasse, og bodde i by.
|
|
|
#8 |
|
Superbasinella
|
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Vi hadde ikke arbeidsuke. Mener både trinnet over og etter oss hadde. Men de tok det bort akkurat når vi skulle ha. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg hadde arbeidsuka i ei lokalavis. Var med journalistene rundt på oppdrag, samt leste/skrev korrektur. Fikk liv til å skrive noen reportasjer osv. Ja, og så brukte de meg som "modell" i et par artikler om snøen i Drammen. Holdt på å fryse ihjel. Foreldrene mine har spart på utklippet! Ganske artig, egentlig.
Sist redigert av Mamarazzi : 28-01-15 kl 03:39. Årsak: Skriveleif |
|
|
|
|
|
#10 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Usikker om dt var arbeidsuke, eller om det var bare en eller to dager, men jeg og venninna mi var i alle fall sammen på Postterminalen her i byen. Jeg var fast bestemt på at der skulle jeg begynne å jobbe. Det gjorde jeg altså ikke. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Hvis vi hadde en, og det tror jeg ikke vi hadde, så har jeg glemt alt.
|
![]() |
|
|