|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet? | |||
| Ja! |
|
111 | 53,62% |
| Nei! |
|
77 | 37,20% |
| Har ikke vært i Norge |
|
13 | 6,28% |
| Solkrem |
|
6 | 2,90% |
| Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
One of These Days
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Nydelig i dag, men jeg er ikke helt fornøyd med sommeren. Har ikke hatt sommerfølelse. Har badet i sjøen en gang, vært på stranda tre ganger hvorav en gang gikk vi tidlig pga kald vind og en gang gikk vi pga massivt regnvær. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Værmessig har jeg mest lyst til å grine over denne sommeren, men har jo hatt en fin sommer til tross for det.
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Etter fjorårets sommer er det lett å være skuffet, ja. Hadde selvsagt ikke regnet med at vi skulle få en reprise, men jeg har ikke engang badet, etter syv uker tilbragt like i nærheten av en strand.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?For min del hadde en mellomting mellom fjorårets varme og det vi har hatt i år vært bra. Pluss en mindre våt og litt varmere vår. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?
Jeg syns Yr og jeg definerer "unormalt" ulikt. Når man må tilbake 19 år for å finne like kaldt vær, så syns jeg det er unormalt i et livstidsperspektiv. Om man regner i klodens levetid, så er det jo ikke så unormalt.
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
eksakt!
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Wow, FP sensurerer innlegg skrevet i bare caps lock og setter dem i smp bokstaver!
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Frekt! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
i tåkeheimen
|
Ble det strandtur, eller?
I juni hadde vi flere dager samme temperatur som ei uke i februar ... Og det ser ikke ut som om august blir stort bedre, skal en tro langtidsvarselet.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Joda, det er lov, bare det til sammen er mange nok tegn.
|
|
|
#11 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Har hatt en fantastisk sommer i Norge og Sverige med en flott miks av flotte fjellturer, sol og bading, ganske mye regn, kantarellturer, båtturer, fisking og mye annet. I helgen var det snø og minusgrader på toppene i fjellet, og vi gikk med ullundertøy og hadde på dunjakke i perioder, men det var fantastisk uansett.
|
|
|
#12 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Begynte på jobb i går, og da ble det selvfølgelig fint vær.
|
|
|
#13 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Igår var det bra vær i Oslo, faktisk ikke nedbør. Idag derimot... Jeg lengter etter sol og varme, jeg vil bade og kjenne varme i lufta ikke bare fra sola. :værsyk:
|
|
|
#14 |
|
By the Sea
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg har lyst til å gjenta meg selv og poengtere at det å være misfornøyd med været ikke nødvendligvis er et utslag av bortskjemtsutring i verdens rikeste land. Vær er helse, og kanskje særlig tilgang på sollys er ganske essensielt for oss som har mørke vintre. Det emosjonelle aspektet med å bruke uterommet mye om sommeren er også viktig for meg, jeg opplever at det endrer sosialt samvær på en positiv måte og det å gå høsten i møte uten å ha lagret opp en del venne-og familiekvelder ute er et savn for meg, uten at jeg med det går rundt og sutrer og bærer meg over det.
|
|
|
#15 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Tja, jeg er ikke så veldig fornøyd kjenner jeg. Jeg er dog fornøyd med at det ikke har vært like varmt som i fjor. Jeg har jobba i hele sommer og arbeidsplassen min er som er bakerovn. Det jeg savner mest er den varme gode sommerlufta. Det er jo nordavind og iskaldt når sola blir borte. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Vi var borte to uker i juli, men i sommer har jeg, for første gang på det jeg kan huske, ikke: |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Dritorama synes jeg denne sommeren har vært værmessig. Det føles ut som den aldri har kommet skikkelig igang etter en iskald vår og i dag så jeg de første bladene falle av trærne i Hagen. Kjip vår rett over i høst med andre ord, det er jo til å bli deprimert av.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Signerer absolutt alt. Og høyner med 46 grader i Sevilla. DET var varmt! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Pappa er værflyktning, og jeg skjønner hvorfor. Jeg ser for meg en pensjonisttilværelse preget av pendling mellom det kalde nord og varmere strøk. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Såpass misfornøyd at vi har opprettet feriekonto, sparer til ferie i varmere strøk til neste år. |
|
|
|
![]() |
|
|