|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: En treretters meny som roper nittitalletMin mor fikk røhmertopf leirgryte på 70-tallet, den blir fortsatt brukt men med ganske ujevne mellomrom.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En treretters meny som roper nittitalletJeg har mammas Røhmertopf. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
intro
|
Sv: En treretters meny som roper nittitallet
Oh yes. B.M. utdrikkingslag i 1998
|
|
|
|
#146 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: En treretters meny som roper nittitalletMamma lagde pølsegrateng husker jeg. Men det er jo ikke flottesen mat da. Og Toro Italiensk gryte med kjøttdeig i. Med hvitløksbrød og salat. Yuck! Det er mange pr siden jeg har spist gitt. Kommer aldri til å spise det igjen.
|
|
|
#148 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En treretters meny som roper nittitalletJa, jeg syns det var skikkelig snadder. Hadde sikkert likt det på et vis nå også, jeg har ganske nostalgiske smaksløker.
|
|
|
#149 |
|
Trøtt
|
Sv: En treretters meny som roper nittitalletMine kulinariske evner nådde flere bunnmålinger på nittitallet.
|
|
|
#150 |
|
Leser
|
Hermetikk (laget hjemme, da) er i ferd med å bli virkelig trendy. Eller hermetikk og hermetikk, langtidskonservering er vel et bedre ord - fermetisering, sylting etc De sjampingjongene jeg husker var nok bearbeidet på ett eller annet nivå.
|
|
|
#155 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: En treretters meny som roper nittitalletBlue nun og Martini Asti er midt drikke-tips. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: En treretters meny som roper nittitalletPeach canei. DET må da ha vært 90-tallet! |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Rockesøster
|
De var høyst levende på 80-tallet.
|
|
|
#160 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En treretters meny som roper nittitalletJeg tenker 80-tallet, men det er nok fordi det var da jeg var 18.
|
![]() |
|
|