|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#142 |
|
Rockesøster
|
Sv: Gruffetråden # 14
Jeg vet ikke hvordan fasong du har, men jeg er lang og har litt sånn «guttefasong», altså ikke veldig mye kurver, verken på hofter eller rumpe. Jeg bruker Kapp Ahl sine Stella, de fås i ekstra lang, høyt liv, er tighte, strechy og myke.
|
|
#143 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg har mye former og liker også Stella buksa fra Kapp Ahl |
|
|
|
|
#144 |
|
can-jur
|
Morsomt. For jeg endte med en slik.
|
|
|
#145 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråden # 14På Facebook får jeg så mye reklame for Mandy Morris som snakker om hvordan alt man ønsker seg er bare noen vibrasjoner unna, og at alt man trenger å gjøre er å vibrere mer. :wtf: Får kjøpe meg en vibrator så blir nok alt bra.
|
|
#146 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråden # 14Nerver i rygg/rumpe som gjør at jeg ikke kan sitte uten å få numne tær og nakke som gjør at jeg ikke kan se nedover uten smerter!
|
|
#147 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#148 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråden # 14Vi hadde billetter til First Aid Kit på Sentrum Scene i går. Vi var der, jeg brukte opp utholdenheten min på oppvarmingsartisten, det var grusomt skrikende og ekkelt. Så gikk brannalarmen. Helten og jeg dro hjem. |
|
|
|
|
#149 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Gruffetråden # 14Folk som ikke skjønner at de må ta av ryggsekken når det er trangt på t-banen.
|
|
#151 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 14Skolen som mandag kveld finner ut at de skal ha skidag på onsdag, og oppfordrer til å låne ski på Bua. Helt greit det, bortsett fra at Bua kun er åpen på torsdager
|
|
#152 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråden # 14Å drit og dra! Jeg tok med meg feil termokopp. Så min helt ferske og varme kaffe står hjemme og jeg har med meg en gammel, kald skvett!!!
|
|
|
#153 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråden # 14Det værker i venstre leggen. Jeg håper det går over før jeg skal på linjedansen i kveld. |
|
|
|
|
#155 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden # 14Jeg misliker så inderlig mennesker som ikke gidder å svare på henvendelser! Det være seg telefon, sms, e-post eller brevdue. Sistnevnte sender jeg ikke så ofte til kolleger, men e-post er visst et medium mange bare dropper å bruke nu til dags.
|
|
#156 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråden # 14Drittunger som ikke kan la være å drive hærverk på skolen min |
|
|
|
|
#157 |
|
|
Sv: Gruffetråden # 14Jeg lærte ikke før i DAG at syklus og hormoner spiller inn på hvor sterke ADHD-symptomene er. |
|
|
|
|
#158 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Gruffetråden # 14Spinning i går, to menn har en samtale de seks første min, må oppdatere hverandre etter vinterferie på hytta, hvordan de har trent, laguttak til uken, instruktør sier ingenting. Så flytter en tredje mann seg nærmere for å delta i praten utover timen. Så begynner nabodamene å blikke meg som sitter nærmest, men jeg skal ikke være den sure kjerringa. Meg først drittgubber.
|
|
|
#160 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 14Covid! Føler alt fra halsen og opp er potte tett, til og med hørselen svikter! |
|
|
![]() |
|
|