|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
koko
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7I dag har eg hatt sofatjeneste og sett ferdig nyaste sesongen av Den nye dyrlegen på NRK. Eg har litt crush på Samuel West, så i tillegg til å vere ein hyggelig serie blir det visuelt behagelig også.
![]() |
#143 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Kjøpte julegave til tantebarn på elkjøp og fikk 3 mnd gratis appletv+, så vi har begynt på Ted Lasso, og jeg skal fortsette på Shantaram alene. Vi har nettopp sett ferdig Lykkeland på nrk.
![]() |
#144 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Trengte noe koselig å se på etter en tøff høst, så jeg kjøpte sesong 13 av Call The Midwife på den amerikanske apple-tv’n min og koser meg veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Vi ser Hotel Portofino sammen og så ser jeg fremdeles The Big Bang Theory alene.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 15-12-24 kl 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Gleder meg over ny sesong av Den nye dyrlegen. Så Slipp tak på Netflix i går, den var fin |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Slipp tak var fin ja. Virgin river datt jeg av. Går for sakte, og folkene er for glatte for meg.
![]() |
#149 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg og mannen ser Black Doves på Netflix.
![]() |
#150 |
Glad
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Satte på La Palma i går, før jeg kom på at jeg ikke liker katastrofefilmer. Fortsatte derfor på New Amsterdam etter en episode katastrofe. Liker å slappe av til usannsynlige sykehusserier.
![]() |
#151 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg så også La Palma de siste dagene og likte den ganske godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Nye episoder av Der ingen kunne tru at nokon kunne bu (NRK).
![]() |
#153 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg så en dansk dokuserie om å være gift i Thailand. https://www.aftenposten.no/kultur/i/...sess-i-danmark |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Glad
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jammen ville ungene også se La Palma. Så da satte vi på fra starten igjen i dag og så 3 episoder på rappen. Høy stemning og stort stressnivå, de skulle avslutte med en episode Peppa Gris etterpå.
![]() |
#156 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Ja, og eldste og jeg begynte å se La Brea (Netflx). Den er nesten komisk dårlig.
![]() |
#157 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Med ungene strømmer vi oss gjennom gode gamle julefilmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Har startet La Palma sammen med LøveMannen og så startet jeg Black Doves for meg selv. Venter på ny sesong av Virgin River. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7
Ja, denne var veldig bra, syns jeg. Anbefales.
![]() |
#160 |
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Datteren (9) og jeg har havnet i en Gilmore Girls-bingesituasjon - jeg har bare sett en episode her og der i årenes løp, (og en million referanser på internett), og lar meg irritere vettløst av en hel del, ønsker meg en Luke i livet, og fniser av datterens engasjement i Rorys kjærlighetsliv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|