Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-24, 19:11   #141
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #7

I dag har eg hatt sofatjeneste og sett ferdig nyaste sesongen av Den nye dyrlegen på NRK. Eg har litt crush på Samuel West, så i tillegg til å vere ein hyggelig serie blir det visuelt behagelig også.

Gammel 14-12-24, 20:49   #142
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La Palma (norsk) på Netflix. Har sett ferdig Perfect couple og skal ta opp so long Marianne igjen.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-24, 21:33   #143
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøpte julegave til tantebarn på elkjøp og fikk 3 mnd gratis appletv+, så vi har begynt på Ted Lasso, og jeg skal fortsette på Shantaram alene. Vi har nettopp sett ferdig Lykkeland på nrk.

Gammel 14-12-24, 22:54   #144
Bonzai
Superaktiv

Bonzai sin avatar

Medlem siden: May 2008
Bonzai er litt kulBonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Trengte noe koselig å se på etter en tøff høst, så jeg kjøpte sesong 13 av Call The Midwife på den amerikanske apple-tv’n min og koser meg veldig.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-24, 00:33   #145
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ser Hotel Portofino sammen og så ser jeg fremdeles The Big Bang Theory alene.
Ja, og så ser vi Outlander del 2, men det er bare episoder en gang i uken.

Vi er ferdige med Lykkeland og skal begynne på Den nye dyrlegens siste i morgen.

Sist redigert av Karamell : 15-12-24 kl 08:38.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-24, 07:06   #146
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gleder meg over ny sesong av Den nye dyrlegen. Så Slipp tak på Netflix i går, den var fin Snart kommer ny sesong av Virgin river!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-24, 07:53   #147
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Slipp tak var fin ja. Virgin river datt jeg av. Går for sakte, og folkene er for glatte for meg.

Gammel 15-12-24, 08:50   #148
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ny sesong av dyrlegen nå? Åh!

Vi ser siste sesong av Tunna blå linjen.

Gammel 15-12-24, 09:42   #149
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og mannen ser Black Doves på Netflix.

Gammel 15-12-24, 09:43   #150
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Satte på La Palma i går, før jeg kom på at jeg ikke liker katastrofefilmer. Fortsatte derfor på New Amsterdam etter en episode katastrofe. Liker å slappe av til usannsynlige sykehusserier.

Gammel 15-12-24, 11:57   #151
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så også La Palma de siste dagene og likte den ganske godt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-24, 19:56   #152
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nye episoder av Der ingen kunne tru at nokon kunne bu (NRK).

Gammel 15-12-24, 21:28   #153
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så en dansk dokuserie om å være gift i Thailand. https://www.aftenposten.no/kultur/i/...sess-i-danmark

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-24, 21:30   #154
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sett Black Doves, og likte den godt. Anbefaler også Say Nothing om IRA på Disney+.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-24, 23:02   #155
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jammen ville ungene også se La Palma. Så da satte vi på fra starten igjen i dag og så 3 episoder på rappen. Høy stemning og stort stressnivå, de skulle avslutte med en episode Peppa Gris etterpå.

Gammel 15-12-24, 23:49   #156
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og eldste og jeg begynte å se La Brea (Netflx). Den er nesten komisk dårlig. Manifest, bare mye verre.

Gammel 17-12-24, 12:37   #157
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Med ungene strømmer vi oss gjennom gode gamle julefilmer.
Jeg og mannen ser på Lykkeland, og jeg angrer litt på at jeg slukte "der ingen skulle tru" tidlig i desember, burde spart den til romjula...

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-24, 13:15   #158
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Har startet La Palma sammen med LøveMannen og så startet jeg Black Doves for meg selv. Venter på ny sesong av Virgin River.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-24, 14:37   #159
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg så også La Palma de siste dagene og likte den ganske godt.

Ja, denne var veldig bra, syns jeg. Anbefales.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-24, 11:36   #160
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Datteren (9) og jeg har havnet i en Gilmore Girls-bingesituasjon - jeg har bare sett en episode her og der i årenes løp, (og en million referanser på internett), og lar meg irritere vettløst av en hel del, ønsker meg en Luke i livet, og fniser av datterens engasjement i Rorys kjærlighetsliv.

Vi er halvveis i sesong 2, så en hel del igjen ja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.