|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Napper DU øyenbrynene dine? | |||
| Ja, selvfølgelig - jevnlig |
|
150 | 59,06% |
| En gang i blant, til fest f.eks. |
|
41 | 16,14% |
| Næsj, jeg er penest som jeg er - naturlig |
|
26 | 10,24% |
Nappe øyenbryn?!??
|
|
16 | 6,30% |
| Alternativet HI ikke tenkte på (spesifiser) |
|
21 | 8,27% |
| Deltakere: 254. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Alternativet HI ikke tenkte på: Jeg har så lyse, tynne øyenbryn at jeg rett og slett ikke ser vitsen.
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Jeg napper ikke. Selve øyenbrynene er flotte i seg selv, men jeg har noen få hår over nesen som jeg nok kunne ha gått med på å få nappet. |
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Napper du øyenbrynene dine?
Virkelig?
|
|
|
#5 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Napper du øyenbrynene dine?og der ble jeg og lurt til å svare på en haugammel tråd.
|
|
|
#6 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Napper villhår selv, men lar hudpleieren ta dem med voks med jevne mellomrom. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Jeg napper litt og litt, ikke alt på en gang (altså alt i den forstand av alt jeg skal nappe og ikke hele brynet.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Ja, jeg napper/steller brynene. Vokser og farger de gjerne bort på hudpleiesalong og vedlikeholder med napping hjemme.
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Mystisk, dette er jo en gørrgammel tråd som plutselig kom opp som siste/uleste innlegg hos meg, uten at det er noen svar før mitt nå ser jeg ...
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Hvis noen svarer i spørreundersøkelsen, kommer tråden opp igjen. (Det er hovedgrunnen til at vi nå har gjort det sånn at spørreundersøkelser blir lukket automatisk etter en viss tid.)
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Betyr dette at jeg ikke får svare på om jeg napper brynene mine eller ikke? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Jepp. Nå er det for sent! :streng lærer:
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Pøh, jeg bare lager en ny poll. :løsningsorientert elev: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Ja, selvfølgelig. Farger og napper. Jeg har enda tilgode å se et par unappa og ufargede bryn som er penere enn noen er stelt (av noen som kan det, og ikke overnapper).
|
|
|
#15 |
|
Textrovert
|
Hah! Jeg skulle gjerne ha lagt inn et bilde av meg fra da jeg var ung. Folk stoppet meg på gata (ja, faktisk!) for å spørre meg om jeg gjorde noe med øyenbrynene mine, for de var så fine. Jeg var litt sånn "høh, øyenbryn, who cares, lizzom", og jeg gjorde da heller ingen verdens ting med dem. Nå, derimot, må jeg nesten gråte litt ved tanken på hvordan øyenbrynene mine var før kontra nå.
|
|
|
#16 |
|
Søt og rar
|
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Jeg prøver å nappe mine mindre, for jeg synes jeg ser litt vel nappet ut på bilder tatt i det siste sammenlignet med tidligere.
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Jeg napper ca 3 hår hver måned på hver side fordi de vokser ut langt under resten, farger ikke og gjør ikke noe mer. Vil påstå at de er like fine som folk som "steller" dem. Bilde... tja. Vent litt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Jeg tror ikke mine sorte blir penere av å farge dem? Napping profiterer de dermed på (eller jeg, da). |
|
|
|
|
|
#19 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Napper du øyenbrynene dine?Nå vet jeg noe om rine som dere ikke vet. |
|