|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Jeg og Herremannen ble invitert bort til en barnehagekamerat og hennes foreldre, der var også en annen mamma og hennes datter. Barna lekte og vi snakket. Jeg fikk til og med tid til å dra hjem en drøy times tid før jeg skulle hente ham. Dette passet ekstra bra for Pelenmannen er på jobbreise. Det var hyggelig gjort av henne og jeg skal gjøre det samme en gang. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Nytt og spennende tema på skolen i dag. Barne og ungdomspsykiatri. Spennende forelesninger gjør meg litt glad. |
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Nå er det kjempegodt at det er helg. Jobber mye nå. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Sov lenge, har sett ferdig hele "mot alle vindar", surva litt men den er så fin. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Mot alle vindar? Er ikke det den serien med John ( Jon?) English? I så fall; fin serie som jeg elsket da jeg var barn. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?
' |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Henta jenteungen i barnehagen. Nok det gitt
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?"Jeg skal kysse mamma"! Og det påfølgende våte kysset jeg fikk på kinnet med en passe dose nektarin og banan av lillebror var deilig |
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?At det regner og blåser ute..det går mot høst (den beste årstiden |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Fin tråd å finne fram igjen. I dag er det først og fremst de flotte elevene mine som har gjort meg glad.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?I dag er jeg nyforelsket i min kjære og vi har det så utrolig fint nå. Jeg er i skyene hele tiden.
|
|
|
#13 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Jeg er så glad forat skolestarten til mellomsnuppa har gått så fint, og at hun trives så godt!
|
|
|
#14 |
|
Lille tyrann
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?
Må være enig i denne for vår storesøsters vedkommende
|
|
|
#15 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Jeg fikk en veldig søt sms av mannen som sendte meg i skyene.
|
|
|
#16 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Vi får tid til å gjøre masse på "hytta" vi bygger i hagen, i dag. Gleder meg til den er helt ferdig!
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Elendig søvn? Pissregn? Fire dager alene hjemme med 2-åringen, med henting og bringing og hele pakka?
|
|
|
|
#20 |
|
Lille tyrann
Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Vi er endelig ferdige med lønnsforhandlingene :tillitsvalgt:
|
![]() |
|
|