Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kunne du tenkt deg en eller flere kjoler fra Tulip og Tatamo?
Ja de er kjempefine og jeg kunne tenkt meg mange av dem! 82 39,42%
Ja de er ok, men ikke verdt pengene. 38 18,27%
Tja, jeg vet ikke hva jeg skal si. 37 17,79%
Nei de passer ikke min aldersgruppe! 13 6,25%
Nei, de er rett og slett ikke fine! 14 6,73%
Jeg har aldri hørt om disse merkene 24 11,54%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-07, 09:26   #141
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

http://www.siri-design.no/

Er det disse kjolene? Selges de bare fra den adressen som står på websiden?
Hva koster de?

Det lurer jeg på også. Noen av dem var utrolig fine!

Gammel 23-12-07, 20:09   #142
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må da være en Tulip og Tatamokjole Hilde Hummevold har på lillejulaften sendingen på NRK nå?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 21:21   #143
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det må da være en Tulip og Tatamokjole Hilde Hummevold har på lillejulaften sendingen på NRK nå?

Den var litt lik ja. Hun hadde en annen kjole i samme stil på seg på fredag da hun deltok i Senkveld.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 21:42   #144
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Ikke min stil, men jeg vet ikke om jeg synes de er stygge heller? Noen av dem er helt klart mindre pene, mens andre tenderer mot søt.

De som glitter viste var gyyyyselige!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 22:28   #145
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

De som glitter viste var gyyyyselige!

Det var da voldsomt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 22:36   #146
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Ja, den var veldig fin. Skulle gjerne hatt den som julekjole. Da ville eg brukt den som fast julekjole. År etter år etter år. Kanskje eg burde investert i ein sånn.

Gammel 24-12-07, 10:06   #147
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Ja, den var veldig fin. Skulle gjerne hatt den som julekjole. Da ville eg brukt den som fast julekjole. År etter år etter år. Kanskje eg burde investert i ein sånn.

Åå, det var nettopp det jeg sa til mannen i går også
Som du sier, da blir det jo en investering

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 10:34   #148
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes T&T-kjolene er kjempefine, men man må nesten være typen til å kle de. Venninnen min har flere og de er helt henne. Hun bare kler de som ingen andre kan. Jeg kunne fint brukt 2000,- på en kjole om jeg fant den perfekte kjolen. Men ull-kjolene hadde jeg klart svettet bort i.

Gammel 24-12-07, 11:15   #149
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjolen var kjempefin! Jeg kunne tenkt meg noe lignende bare i en annen farge.

Gammel 24-12-07, 11:20   #150
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nydelige! Kunne tenkt meg mange av dem

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 11:21   #151
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg synes T&T-kjolene er kjempefine, men man må nesten være typen til å kle de. Venninnen min har flere og de er helt henne. Hun bare kler de som ingen andre kan. Jeg kunne fint brukt 2000,- på en kjole om jeg fant den perfekte kjolen. Men ull-kjolene hadde jeg klart svettet bort i.

Jeg er også alt for varm til å ha ullkjole. Men de har vel andre typer og?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 11:37   #152
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er også alt for varm til å ha ullkjole. Men de har vel andre typer og?

Ja, men det er litt sesongbetont. Nå på vinteren har de nesten bare ull og fleece i butikken. (Jeg var forresten innom der på torsdag, og det var temmelig utplukket før jul.)

Gammel 26-12-07, 08:39   #153
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke stemt, det var flere fine kjoler der MEN jeg kunne ikke tenkt meg mange av dem

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 11:02   #154
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes snittet er ganske pent og kjolen Mim viste likte jeg godt. Ellers synes jeg ikke hals (turtle neck) er flatterende - lurer på om de har tykke ullkjoler uten hals?

Gammel 26-12-07, 12:16   #155
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Mange var fine og mange var rare og mange var stygge. Så joda, hadde jeg hatt kropp til det så skulle jeg nok funnet noe som jeg hadde likt og kunne tenkt meg til å bruke. Men, med den kroppen jeg har nå, så tror jeg nok at litt for mange hadde fått seg en god latter hvis jeg hadde ikled meg kjoler med slikt snitt.

Det var forresten mange fine kjoler i en av de andre linkene i denne tråden (men også der en del merkelige greier).

Når jeg ser slikt, så må jeg innrømme at det fungerer som inspirasjon til å ta tak i kosthold, trim og livsstil sånn at man kan få en kropp som man kan kle litt mer som man ønsker.

Kanskje en ide for det nye året? Slanketråd, med klær som motivasjonsfaktor.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 12:35   #156
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Dette skulle helt klart vært en flervalgspoll.

Jeg synes T&T ikke er min stil, passer ikke til min aldersgruppe, er ikke verdt prisen.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 16:34   #157
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Disse syns jeg var utrolig kule (særlig den røde), men vet ikke om jeg som er str. 42-44 kunne brukt dem.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 17:14   #158
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Disse syns jeg var utrolig kule (særlig den røde), men vet ikke om jeg som er str. 42-44 kunne brukt dem.

Disse kjolene er jo fine på de som har litt former og. Så jeg ser ikke for meg at 42/44 er NOE problem!
De var kjempefine!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 17:32   #159
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Jeg likte forresten også veldig godt Haugtussa sin og den Mim la ut...Skulle gjerne visst litt mer om prisnivå og utsalgssteder på de siri-design kjolene. Der var det mye fint!

Sist redigert av MsM : 26-12-07 kl 18:20.
MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 17:38   #160
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Ååååå! Den svarte eller hvite vil jeg ha...Hvor kan jeg få tak i sånne?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.