Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din mest harry egenskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 12:29   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Jeg blir flau bare jeg tenker på singstar. Den eneste gangen jeg har prøvd var på en fest med gode venner. Jeg var ganske påseilet og tviholdt på mikrofonen, skrålte og sang og trodde virkelig at jeg var kjempeflink og at det ikke var noe vits å legge skjul på at jeg syns det. Mannen min var så flau at han gikk ned i kjellerstuen og satt der hele kvelden med høy musikk på.

Nå tror jeg at vennene mine arrangerer hemmelige singstarparties uten meg. :noia:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:37   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg blir flau bare jeg tenker på singstar. Den eneste gangen jeg har prøvd var på en fest med gode venner. Jeg var ganske påseilet og tviholdt på mikrofonen, skrålte og sang og trodde virkelig at jeg var kjempeflink og at det ikke var noe vits å legge skjul på at jeg syns det. Mannen min var så flau at han gikk ned i kjellerstuen og satt der hele kvelden med høy musikk på.

Nå tror jeg at vennene mine arrangerer hemmelige singstarparties uten meg. :noia:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:44   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det her vekker minner altså. Om karaokekvelder og kvelder hvor jeg har innbildt meg at jeg kan snakke svensk. Det er en god følelse å være imponert av egne evner, sånn skikkelig imponert liksom. Burde nok drikke meg skikkelig full litt oftere.

Gammel 22-11-07, 12:57   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Om karaokekvelder og kvelder hvor jeg har innbildt meg at jeg kan snakke svensk. Det er en god følelse å være imponert av egne evner, sånn skikkelig imponert liksom. Burde nok drikke meg skikkelig full litt oftere.

Jeg trodde også jeg kunne knote svensk sånn noenlunde forståelig - det er praktisk når man snakker med finske venner - inntil den barrunden i Helsinki for noen år siden.

Gammel 22-11-07, 13:00   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg trodde også jeg kunne knote svensk sånn noenlunde forståelig - det er praktisk når man snakker med finske venner - inntil den barrunden i Helsinki for noen år siden.

Betyr det at det var i fylla du først innså at du ikke var god i svensk? Den er jo litt bakvendt.

Gammel 22-11-07, 13:05   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Betyr det at det var i fylla du først innså at du ikke var god i svensk? Den er jo litt bakvendt.

På en måte. Vi var der for å besøke finske venner som jeg opprinnelig ble kjent med under IAESTE-opphold i Tyskland, og den gang snakket vi en veldig fleksibel kombinasjon av engelsk, tysk og svensk (som en sen kveld fikk min venninne fra Vaasa til å be tynt: "bitte, nicht mehr als ZWEI Sprachen in the same sentence!"). Svensk snakker jeg jo aldri sammenhengende, men jeg skjønner det godt nok til at jeg vanligvis kan hive inn nok svenske ord til at finner skjønner hva jeg sier. Men etter 3-4 øl skled all svensken min over til tysk, noe som ville vært greit hvis det bare var de "opprinnelige" vennene mine der, men deres kjærester og andre tilstedeværende syntes av en eller annen grunn ikke at svensk og tysk var fullstendig "interchangeable" (hva nå det heter på svensk).

Gammel 22-11-07, 12:31   #7
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg banner noe helt forjævlig. Også digger jeg country.

Gammel 22-11-07, 12:42   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan forresten også finne på å si såffa, sallami og bannan.

Gammel 22-11-07, 12:54   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Spaghetti ala Capri her.

Gammel 22-11-07, 13:01   #10
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Handler kjøtt i Sverige!

Gammel 22-11-07, 13:28   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal jeg kose meg med en episode av "Allo allo" ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 15:13   #12
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Apropos harry: Var på butikken nettopp, og havna bak ei i køen som hadde joggedress og lange, røde plastnegler. :grøss:

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 18:30   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg kjører på glatta, kan jeg finne på å nøkke opp håndbrekken hvis plassen tillater det. Det å si "nøkke opp håndbrekka" er ganske harry i seg selv.

Reality-TV, æi kæi æi, virklighets-tv, står mitt hjerte nærmt.

Jeg sitter med knærne litt for langt fra hverandre ikledd skjørt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 18:46   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Å, jeg kom på en ting til. Jeg bruker engelske ord og uttrykk i dagligtalen min. Det er kjempeharry. Som oftest har jeg begynt å bruke det for å være morsom. Jeg er jo veldig morsom.

Ja, jeg kan vel bare signere. Jeg bruker av og til engelsk på FP også. I rest my case og sånn...

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det her vekker minner altså. Om karaokekvelder og kvelder hvor jeg har innbildt meg at jeg kan snakke svensk. Det er en god følelse å være imponert av egne evner, sånn skikkelig imponert liksom. Burde nok drikke meg skikkelig full litt oftere.

Jeg har, flere ganger, innbilt meg at jeg er dødsgod i engelsk. Og at jeg har mye bedre faktakunnskaper innen fotball enn det jeg faktisk har. Ikke bra å kombinere med 2 i promille, på husmortur på Lanzarote og i møte med to flotte karer fra Liverpool. Som både kunne engelsk og fotball.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Her på harry Øvre Romerike er dette på bildet en adventstake. Fikk nettopp tilbudsblad fra Jernia med disse adventstakene til 149,- pr. stk. Jeg kan nesten ikke tenke meg mer harry lys eller pynt enn dette

Jeg har slike staker i alle stue- og kjøkkenvinduene.

Sist redigert av 007 : 22-11-07 kl 19:20.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 18:52   #15
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trives i telt på campingplasser, og syns det er storveis med engangsgrill, rødvinsglass i plast og små rosa Telysestaker på plastbordet. Og ja, jeg setter ølflaska/boksen oppi den der "koppholderen" på campingstolen. Da er det jammer rett før jeg ikler meg grilldress, for "det er jo så godt å ha på" når man sitter ute om kvelden, foran teltet. Jeg bor i fleecejakke på telttur, og det er vel egentlig nesten like ille som grilldress (særlig den typen jeg har, med firmalogo på).

Gammel 22-11-07, 19:10   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Ja, jeg kan vel bare signere. Jeg bruker av og til engelsk på FP også. I rest my case og sånn...

Særlig fint kombinert med den nevnte promillen og bred bergensdialekt.

Aj RÆST maj kæjs, lizzzom.

Opprinnelig lagt inn av Liven

Jeg har, flere ganger, innbilt meg at jeg er dødsgod i engelsk. Og at jeg har mye bedre faktakunnskaper innen fotball enn det jeg faktisk har. Ingen bra å kombinere med 2 i promille, på husmortur på Lanzarote og i møte med to flotte karer fra Liverpool. Som både kunne engelsk og fotball.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:53   #17
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har, flere ganger, innbilt meg at jeg er dødsgod i engelsk. Og at jeg har mye bedre faktakunnskaper innen fotball enn det jeg faktisk har. Ikke bra å kombinere med 2 i promille, på husmortur på Lanzarote og i møte med to flotte karer fra Liverpool. Som både kunne engelsk og fotball.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:02   #18
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

En av de mest Harry egenskaper er vel at jeg om helgene kan finne på å gå rundt i en fæl stillongs, tykke sokker og en god og varm genser. Selvfølgelig er fargene helt fæle sammen også (se ovenfor). MEN ringer det på døren skal jeg love at jeg er lynkjapp å skifte. Kan jo ikke for alt i verden vise meg sånn

Nesten litt sånn :

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:10   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er pudel-rock harry?

Jeg liker til og med Def Leppard jeg!

Åh, jeg elsker Def Leppard!

"Love bites, love bleeds
It's bringin' me to my knees
Love lives, love dies
It's no surprise
Love begs, love pleads
It's what I need " :gauler:

Men Def Leppard er nesten på den kredible siden altså. Hvertfall opp til og med "Hysteria". Det er ikke Poison og Warrant.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 19:34   #20
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

DM har sagt det; alle har vi noe harry i oss. Nå som det nærmer seg jul, er det vel på tide å bekjenne?

Hva gjør du eller liker du som du selv egentlig synes er harry?

Vel... du ville kanskje påpekt min hang til å spise bamsemums... men jeg får vel også innrømme at jeg handler i Sverige fra tid til annen.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.