|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
| Se resultatene: Bruker du badehåndkledet flere ganger? | |||
| Selvsagt |
|
294 | 90,74% |
| Nei, æsj! |
|
28 | 8,64% |
| Bryr meg ikke. Det er ikke jeg som vasker klær uansett |
|
2 | 0,62% |
| Deltakere: 324. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Jeg pleier bare binde den på meg og lufttørke, men dersom jeg bruker håndkleet til å tørke meg med (her eller der) så kaster jeg den til vask. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Jeg bruker ikke håndklær. Jeg kaller bare på min houseboy Jeeves som kommanderer sine fjorten afghanske mynder til å logre meg tørr. |
|
|
|
#3 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Jeg bruker dem flere ganger ja, jeg er da ren når jeg kommer ut fra dusjen |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Bytter ca. en gang i uken. Mannen sitt blir byttet oftere, da det blir våtere og det kommer fortere lukt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Nei, jeg bruker ikke mitt håndkle flere ganger. Jeg bruker som regels å stå på det etter at jeg har tørket meg, og da greier jeg ikke tanken på å bruke det flere ganger. Sambo prøver å bruke sott flere ganger, men jeg må nok innrømme at jeg bruker å hive dem til vask ofte. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tåler regn
|
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Nei, jeg bruker det ikke flere ganger til dusjtørking. Etter jeg har brukt det, blir det hengt opp ved siden av vasken til å tørke hendene på. Men jeg tar alltid et nytt når jeg dusjer. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Vi er visst skikkelige sjusker. Vi bytter når vi føler det trengs, og bruker håndklær omhverandre...
|
|
|
#10 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Har hatt som vane lenge å bytte etter hver gang, men pga jobben dusjer jeg minst daglig, av og til to ganger pr dag og sånt blir det fryktelig mye vask av!
|
|
|
#11 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Vi bruker det bare en gang og legger det til vask. Tar et par håndklevask i uka. Men om jeg er på hotell bruker jeg håndkleet flere ganger.
|
|
|
#12 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Bruker det flere ganger ja. Man er jo ren, både her og der, etter en dusj, så jeg ser ikke det helt store problemet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Nei bruker de bare en gang
|
|
|
#14 |
|
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Klart vi bruker håndkleene flere ganger! Så lenge man ikke gnir seg tørr med dem men trykketørker i stedet, blir det ikke så mye hudceller og slikt på dem. Det får man sørge for å få av i dusjen. Føttene lufttørker raskt når det er badematte og varmekabler.
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Bruker de flere ganger ja, og bytter etter behov. Men når jeg vasker håndklær så samler jeg sammen alle, så da kan det hende mannens bare har vært brukt en gang, for jeg følger ikke med når han skifter.Jeg vasker ikke så ofte som en gang i uka nei |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?
Så prippen du er, jålejente.
|
|
|
#18 |
|
Ringskrømt
|
Jeg nekter å svare på et så disgøsting spørsmål.
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
|
|
|
#20 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?Herregud!
|
|
![]() |
|
|