Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 20:19   #141
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Kunne jo vært kult med en formulert tattis også, spesielt hvis han er laget på ferie. "Made in Turkey" f.eks.

"Made heima i sengå hjå more mi".

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:37   #142
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Sånn så den ut i -99. Burde fått farga den på nytt. Ble akkurat som jeg ville og har aldri angret.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:10   #143
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Jeg skal prøve å hoste opp noen bilder av mine tattiser. Har ingen på maskina, men har nok liggende på Myspace og Photobucket.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:21   #144
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Jeg får ikke vist bilder nå. Jeg har bilder ute på webben, men kan ikke lagre en dritt på maskina mi før jeg har fikset noe på den ene partisjonen.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:22   #145
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Jeg tror jeg har verdens styggeste tattis. En frosk på mitt ben som ble tatt på ferietur da jeg var 16. år.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:59   #146
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

:grubl: Har jeg ikke vært inn i denne tråden?

Jeg har en fin kirsebærtatovering.
Men har ikke bilder her på jobbmaskina. Får sikkert lagt inn i kveld.
Jeg skal også ta en tatovering til, men det er ikke enda. Men det blir sikkert flere kirsebærsaker.

Så mange fine tatoveringer det er her.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 16:18   #147
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Digget tatoveringen din, Haugtussa
Så pen du er morStine

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:38   #148
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Jeg vil ikke legge ut bilde av meg, men tatoveringen kommer liksom ikke til sin rett uten at hodet mitt er med på bildet heller, så dere får en festlig variant. Jeg blir overasket om noen kjenner meg igjen, men rop ut i så fall da ...

Kirsebærtatoveringa mi tok jeg for mange år siden, og frisket den opp for to år siden. Den ser fin og frisk ut.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00153 - Kopi.jpg (191,0 KB, 215 visninger)
__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:42   #149
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Kirsebær!

Jeg er i dialog med en tatovør nå om min første tatovering. Jeg vurderer en old school-tatovering på baksiden av leggen, ganske stor.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:42   #150
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Fniser litt av bæret.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:46   #151
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kirsebær!

Jeg er i dialog med en tatovør nå om min første tatovering. Jeg vurderer en old school-tatovering på baksiden av leggen, ganske stor.


Jeg tror jeg hadde kledd sånn skjegg veldig godt.

Og jeg tror du er en av de som kan komme unna med en sånn Old school-tatovering. Man må være litt kul selv for at det ikke bare skal bli teit.
Har du motivet klar også?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:53   #152
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tror jeg hadde kledd sånn skjegg veldig godt.

Og jeg tror du er en av de som kan komme unna med en sånn Old school-tatovering. Man må være litt kul selv for at det ikke bare skal bli teit.
Har du motivet klar også?

Sånn skjegg er helt deg.

Jeg har ikke motivet helt klart, jeg vil utarbeide det sammen med tatovøren, som er en gammel skolekompis. Jeg har noen av elementene på plass - to hjerter, en fleur de lis og muligens et banner. Hjertene representerer Glittermann og glitterbarn, fleur de lisen representerer New Orleans. Så får vi se om vi slenger på litt stjerner og et par svaler også.

Jeg tror jeg vil ha den på leggen, i høydeformat, men er usikker på om jeg skal ha den på siden eller midt bak. Jeg tenker at har jeg den midt bak burde jeg ha en matchende på andre leggen, og det har jeg (foreløpig) ingen planer om.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 22:29   #153
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

av bæret! Fin tatovering da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 22:55   #154
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Så pen du er Kirsebær! Og veldig fin tatovering, hva er greia med denne fasinasjonen for kirsebær egentlig? (jmf, nick, bilder, tatovering.) Du vet at det var ganske trendy i sommer? :haha, kirsebær er trendslave:

Ellers falt jeg pladask for Haugtussa sin.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 00:57   #155
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Jeg kjente igjen Bæret!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 06:38   #156
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg kjente igjen Bæret!

Det var da enda godt!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 07:06   #157
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Så pen du er Kirsebær! Og veldig fin tatovering, hva er greia med denne fasinasjonen for kirsebær egentlig? (jmf, nick, bilder, tatovering.) Du vet at det var ganske trendy i sommer? :haha, kirsebær er trendslave:

Overser du meg Kirsebær?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 08:42   #158
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

[quote=Pia;1527212]Så pen du er Kirsebær! [quote]

Takk.

Jeg må bare innrømme at jeg verken har skjegg eller briller til vanlig, så bildet lyver litt. Mulig jeg ser penere ut enn jeg egentlig er. :skammer meg for at jeg forsøker å lure dere:


Sitat:

Og veldig fin tatovering, hva er greia med denne fasinasjonen for kirsebær egentlig? (jmf, nick, bilder, tatovering.) Du vet at det var ganske trendy i sommer? :haha, kirsebær er trendslave:

Fasinasjonen for kirsebær kom for mange år siden (oh, lord... det nærmer seg 10 år siden ...) da jeg leste en tekst om en jente som ønsket at noen skulle synge henne en kirsebærsang.
Jeg skal ikke komme med den hele og lange tolkningen her, men det handler om kjærlighet og kliss. Siden da så har kirsebær vært min greie.

Sitat:

Ellers falt jeg pladask for Haugtussa sin.

Den var nydelig!


Pia: Jeg mente jeg svarte på dette i morges, så nå lurer jeg på i hvilken tråd jeg har skrevet dette tidligere i dag.
(Eller så glemte jeg bare å poste ...)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:06   #159
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Du har skrevet om løøøøv og kliss i trolletråden.

:stalker:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:11   #160
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Du har skrevet om løøøøv og kliss i trolletråden.

:stalker:

:fnys: Jeg ville da aldri skrevet løøøøv.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no