|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering
|
|
|
#2 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatoveringSå pen du er Kirsebær! Og veldig fin tatovering, hva er greia med denne fasinasjonen for kirsebær egentlig? (jmf, nick, bilder, tatovering.) Du vet at det var ganske trendy i sommer? :haha, kirsebær er trendslave: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Princess Skids and Scars
|
Overser du meg Kirsebær? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering[quote=Pia;1527212]Så pen du er Kirsebær! [quote]
Fasinasjonen for kirsebær kom for mange år siden (oh, lord... det nærmer seg 10 år siden ...) da jeg leste en tekst om en jente som ønsket at noen skulle synge henne en kirsebærsang.
Den var nydelig!
|
|
|
#9 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatoveringTakk for tilbakemeldingar! Hadde liksom glømt at eg hadde posta bilde her, må leite det opp.
|
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering<Mange fine tattos her, jeg selv har 10 stk nå, men kan ikke legge inn bilder, er litt treig på slike ting,så hakke lært meg det ennå hehe |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Ikke skryt - VIS bilde! |
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatoveringDet kommer i kveld, nå er jeg innpakka i plast.
|
|
|
#14 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatoveringGleder meg til å se bilde kokosbolla
|
|
|
|
#16 |
|
re:designer
Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatoveringKjempefin kokkosbolle! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatoveringTakker!
|
|
|
#20 |
|
Kakemonster
|
Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatoveringKjempefin tatovering, kokosbolle! Veldig god idé også, jeg driver også å prøver å finne ut hva jeg kan tatovere som et symbol for Kosegrisen. Navn og fødselsdato sånn rett fram blir bare for kjedelig.. Maverick sin er også stilig!
|
|
![]() |
|
|