Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Shamus barnetøy

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 00:13   #141
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Superkult grønt elefant stoff fra stoff og stil. Luftig og lett bomull.
Brun ribb i liv og føtter.
Størrelse: 86-104

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 00:13   #142
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Kul bukse i gammelt vintage stoff og brun ribb.
Stoffet har vært en gammel gardin, kjøpt på Fretex.
Størrelse: 2-5 år.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 00:14   #143
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Dette skjørtet er sydd av ett gammelt sengeteppe vi hadde hjemme hos meg da jeg var liten.
Det er skikkelig 70-talls, og jeg elsker virkelig stoffet.
Lilla og turkis gir en super glød, og mønsteret er bare herlig! :-)
Størrelse: ca 92.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 00:14   #144
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Min siste siste rest av dette stoffet.... Det er sååå kult!
Og heldigvis holdt det akkurat til ett lite skjørt til min lille snuppelupp.
Nederst er det sydd på en eldgammel blonde jeg har fått i gave.
Størrelse: 80/86

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 00:15   #145
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

En venninne har nylig fått en liten jente på 2 kg. De er enda på sykehus, så vi skal opp dit og se prinsessen.
Hun ønsket seg bare hjemmesydd... og særlig en bleiepose...
Det ble litt stusselig syns jeg.. så da ble det en bukse i tillegg.
Planen var å sy en bukse i str 56, men den ble 62..
Veldig fornøyd egentlig.
Hun er veldig glad i rosa.. som man jo kan gjette seg til...

Flere bilder i bloggen.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 00:16   #146
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Jeg driver og øver meg på små størrelser..
Ikke det enkleste i verden...
Denne buksen i Jersey og stretch velour er en str 68 blitt. Skulle vært 56.. men så feil kan man ta....
Søt ble den syns jeg Men så elsker jo jeg epler da...

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 00:16   #147
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Denne buksa ble litt kul syns jeg.... siden stoffet er så kul!
Så var det moro å prøve med kritthvit ribb.. noe jeg fant ut at jeg likte godt, til sommerklær
Str. 2-4 år

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 00:18   #148
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig kule klær!!!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 00:18   #149
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint, så fint!

Gammel 25-03-08, 00:21   #150
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor har du kjøpt ribb-en, Shamu?

Gammel 25-03-08, 00:23   #151
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Takk skal dere ha!

Lille Ru: Den er kjøpt på Stoff og stil i metervare.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 00:29   #152
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvah! Den har jeg gått glipp av. :leter frem katalogen:
Fanken, jeg som nettopp har sendt inn en bestilling.

Edit:
Også en hel side med det også da!

Gammel 25-03-08, 00:33   #153
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

mm-mm... masse flotte farger... jeg har bestilt mange farger.. men kunne helt klart bestilt enda flere!

Mangler en fin gul da.... den de har er ikke fin!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 10:54   #154
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Dette skjørtet er sydd av ett gammelt sengeteppe vi hadde hjemme hos meg da jeg var liten.
Det er skikkelig 70-talls, og jeg elsker virkelig stoffet.
Lilla og turkis gir en super glød, og mønsteret er bare herlig! :-)
Størrelse: ca 92.

Sånn hadde vi og hjemme,men den var i rosatoner......

carmenzita er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 11:43   #155
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du er superflink, altså!!

Gammel 26-03-08, 21:44   #156
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å så stilige bukser!

Dersom du skal selge den med elefanter så er jeg interessert. *elsker elefanter* Har fulgt med i sybloggen din lenge og ser at du har mange bukser til salgs der.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 26-03-08, 23:02   #157
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Å så stilige bukser!

Dersom du skal selge den med elefanter så er jeg interessert. *elsker elefanter* Har fulgt med i sybloggen din lenge og ser at du har mange bukser til salgs der.

Grønne eller brune elefanter?

Den med grønne er nettopp solgt, den med brune elefanter og seler er min datters buse

Men jeg har mer igjen av begge de kule elefantstoffene, så jeg kommer til å sy flere bukser med elefanter, bare med andre ribb kombinasjoner.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-03-08, 23:05   #158
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Grønne eller brune elefanter?

Den med grønne er nettopp solgt, den med brune elefanter og seler er min datters buse

Men jeg har mer igjen av begge de kule elefantstoffene, så jeg kommer til å sy flere bukser med elefanter, bare med andre ribb kombinasjoner.

Det var den siste, med grønne elefanter. Jeg skal følge med i bloggen din.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 26-03-08, 23:30   #159
Solblomst
Passiv

Standard

Gosja meg, så fine ting du har laget.

Gammel 27-03-08, 23:27   #160
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Shamus barnetøy

Så flink du er!
Her var det utrolig mye fint!

Aminta er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.