|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva syns du om din egen kropp og vekt | |||
| Jeg veier akkurat passe og er helt fornøyd |
|
53 | 14,21% |
| Jeg er undervektig og syns det er fint |
|
7 | 1,88% |
| Jeg er undervektig og mistrives med det - vil opp i vekt |
|
8 | 2,14% |
| Jeg er undervektig men synes likevel jeg er for tykk |
|
2 | 0,54% |
| Jeg er sikkert egentlig passe, men syns likevel jeg er for tykk |
|
58 | 15,55% |
| Jeg er noen få kilo mer enn jeg burde, men er happy som jeg er |
|
40 | 10,72% |
| Jeg er ganske overvektig men happy som jeg er |
|
6 | 1,61% |
| Jeg er veldig overvektig men happy som jeg er |
|
1 | 0,27% |
| Jeg er litt overvektig og ønsker meg ned i vekt - er på vei |
|
70 | 18,77% |
| Jeg er ganske overvektig og ønsker meg ned i vekt - er på vei |
|
36 | 9,65% |
| Jeg er veldig overvektig og ønsker meg ned i vekt - er på vei |
|
25 | 6,70% |
| Jeg er litt overvektig og jeg klarer ikke å gå ned i vekt |
|
22 | 5,90% |
| Jeg er ganske overvektig og klarer ikke å gå ned i vekt |
|
18 | 4,83% |
| Jeg er veldig overvektig og klarer ikke å gå ned i vekt |
|
15 | 4,02% |
| Dustepoll! |
|
12 | 3,22% |
| Deltakere: 373. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?
My thoutghts exactly.
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Ut fra pollen her, så er du langt fra den eneste som er fullstendig skrudd i hodet, spør du meg!
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Ting har forandret seg litt siden sist jeg skrev i denne tråden, gitt. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg er stor. Sist redigert av Slettet bruker : 06-01-09 kl 13:45. |
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg har nå endret kategori. Fra Jeg er veldig overvektig og klarer ikke å gå ned i vekt til Jeg er veldig overvektig og ønsker meg ned i vekt - er på vei.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg er er veldig overvektig og på vei ned. |
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?
Nettopp! Det er så vanvittig merkelig at ikke flere skjønner dette. At folk lar seg presse under dette kroppsjaget. VI er forbrukerne, VI sitter med makten. Om man bare klarer å åpne øynene.
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg har stemt og jeg er alene om det.
|
|
|
#11 |
|
Kometkamerat
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?"Jeg er ganske overvektig og ønsker meg ned i vekt - er på vei" |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Sitron - da er du enten undervektig og synes du er for tykk eller overvektig og glad. |
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Har stemt. Skiller meg, dessverre, ikke fra flertallet. Sist redigert av rine : 07-08-10 kl 21:53. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Skulle ønske eg klarte å godta meg sjølv slik eg er no.
|
|
|
#15 |
|
Går videre
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg har nettopp gått ned 10 kg etter fødsel nr. 2 og er der jeg var etter fødsel nr. 1. Det ville like vell være kjekt å gå ned 4 kg til for da har jeg masse masse fine klær på loftet som ligger og venter på meg.
|
|
|
#17 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg var gravid da jeg svarte her, men tok utgangspunkt i vekten før jeg ble gravid. Jeg fødte for 5 mnd siden og veier 5-6 kg mindre enn før jeg ble gravid og er fornøyd med vekta. Nå trenger jeg bare å stramme opp litt før vekten begynner å gå oppover igjen etter ammeperioden.
|
|
|
#18 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Det er 20 kilo for mye av meg nå. Jeg er alldeles ikke fornøyd med det, og håper jeg ved enden av 2009 har mistet minst halvparten av dem. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Dustepoll! |
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg er overvektig og sliter veldig med det. Det opptar tankene mine konstant. Det gjør rett nok vekt når jeg er normalvektig også.
|