|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: En kvinne med bart ...Til torsk:
|
|
|
#2 |
|
<*(((<
|
Sv: En kvinne med bart ...
Jeg ville sagt tagge. Og det var ikke meningen å være spesielt sleazy, tenkte mer på at hvis det var tiltak å ramse opp så ville bilder vært enklere (som om det å vise fram bilder av ørene man ikke er fornøyd med ville være noe man hadde funnet på). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Aha. Men alt er igjen relativt, for det kommer alt an på hva man er misfornøyd med om det er sleazy å be om bilder eller ikke. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
faser, fjaser...tonem 1 eller 2, that's the question.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Leser
|
Sv: En kvinne med bart ...Jeg synes ikke at folk er spesielt nekete eller dumme i denne tråden, men jeg vil oppfordre til å tenke over om den man skriver om kan kjennes igjen. Det er ikke lurt å skrive om privatpersoner som kan identifiseres. Da kan det være lurt å slette - med mindre man vil fremstå i hjembygda som "hu som sitter på nettet å preiker om andre".
|
![]() |
|
|