|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Takhøyde i forumJeg må bare kommentere en prikk jeg fikk, ikke for å henge ut (skal selvfølgelig ikke nevne nick, ikke for det, den er harmløs), men den fikk meg til å tenke. Prikkeren mener det er lav takhøyde for å tenke annerledes, og bruker meg og min rolle som hjemmeværende som eksempel.
![]() |
#10 |
By the Sea
|
![]() Sv: Takhøyde i forum
Consider yourself quoted!
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Takhøyde i forumNå skulle jeg til å si at jeg setter pris på at noen klarer å spore tråder inn igjen (kanskje aller mest for å smiske med Skremmern), og så leste jeg siste setningen til Billa, og så ble jeg muggen, og vurderer å gjenta mitt argument om at grunnen til at tråder sporer av med fjas her på FP i motsetning til andre kozemozeholdderetilsakenforum, er at det er en veldig fin måte å forhindre evinnelig surmuling og drittslenging. Bortsett fra fra de som ikke klarer å fjase, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ringskrømt
|
![]() |
#13 |
Shake it out!
|
Hele kluet er å ikke lese hele tråden før man kaster seg inn i diskusjonen. Det kan riktignok føre til at man misforstår ganske mye, tråkker noen heftig på tærene osv, men på den andre siden blir det definitivt liv i diskusjonen igjen
![]() |
#14 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er mulig at noen tar på seg oppgaven med å stanse enkelte tråder ved hjelp av å sette i gang uinteressante og private "samtaler". For meg blir det nesten det samme som å sensurere diskusjonen. Når man ikke liker tonen, velger man å gå inn å fjase? Jeg fjaser ikke og kozemoser hvertfall ikke, men jeg synes derimot å holde seg til saken er en fin ting.
![]() |
#15 |
Come what may...
|
![]() Sv: Takhøyde i forumEnig med Billa og Skremmeren. Det går greit å fjase i ett par tråder av og til, ikke i nesten alle.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Takhøyde i forumDu må stå opp tidligere, Skremmer'n. Og jeg mener faktisk at det er fint at tråder spores inn igjen. Samtidig lurer jeg på om til tider alt som kommer fra blant annen min side i diskusjoner nå blir oppfattet som fjasing. Jeg kan ikke noe for at ironi er mitt virkemiddel, og at jeg generelt er festlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
Jeg syns den fjasingen du og flere bedriver ofte er rasende festlig, men noen ganger varer det rett og slett over for mange sider og oppleves i de tilfellene mer som internt fjåseri enn underholdende sådan |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
|
Hey! Du var jo på mitt lag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Takhøyde i forumJeg synes hvertfall at når noen sier de føler seg mobbet så bør "vi andre" tenkte over det en gang eller tre, og ikke bare slå det bort med at "det hadde ikke jeg følt meg" eller "det var ikke det vi mente" eller "da bør du finne deg et annet sted å leke din dust". |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|