|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Vaklende
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Men det er da selvforklarende? Lager ikke dere skilpadder om natten, rett før leggetid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg er ikke så pen på bilder, men jeg er helt sikker på at jeg er pen IRL. I hvertfall ganske. Jeg skjønte ikke at jeg var pen før jeg var ca 18 og hadde en periode der jeg var veldig forvirret fordi oppmerksomheten jeg fikk ikke sto til mitt skjeve selvbilde. Jeg er antagelig altfor fornøyd, rent objektivt, siden jeg er lav, butt, og langtfra et vestlig magert 180 cm og 16 år-skjønnhetsideal, men jeg synes nå at jeg er pen. Fint hår, fine pupper, fint smil og fine øyne og en ordentlig fin rompe.
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Avataren min er en lilla tjukkasheks, personligheten min er som Morticia Addams og utseendemessig ser jeg ut som en eplefrisk budeie.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Meg er det ikke håp for uansett, Guniss. Men jeg legger meg likevel. |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg har aldri følt at jeg var pen. Når jeg gikk på ungdomsskolen sa ei klassevenninne til meg at hun syns det var rart at jeg ikke hadde hatt kjærester enda siden jeg var så pen. Jeg ble helt sjokka for inni meg selv var jeg flink til å si at jeg ikke holdt mål. Jeg følte meg stygg. Når jeg ser bilder av meg selv så ser jeg ei søt jente. Synd jeg ikke kunne oppleve det selv. Jeg var ei tynn jente med et normalt bra utseende den gang. Sist redigert av Jessica : 03-08-08 kl 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
sangfugl
|
Jeg visste ikke at det var lov å ikke fjase? :usikker:
![]() |
#12 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
sangfugl
|
Du blir herved tildelt en alvorlig utfordring: hvis du klarer å fjase til jeg blir irritert, så skal jeg spandere øl på deg neste gang jeg er i hovedstaden.
![]() |
#16 |
Live and let live
|
Eller at du har for høy standard. Eller at de ser det du ikke ser i speilet.
Jeg synes jeg hører slike uttallelser like mye som jeg hører andre veien.
SÅ kreativt. Og det midt på natten til og med. Hvorfor må det gjøres ferdig nå i natt liksom?
![]() |
#17 |
Vaklende
|
:lurte meg inn i tråden igjen selv om spørsmålet ikke var til meg: For meg er det nesten likhetstegn mellom dette i min egen bedømmelse av meg selv, men det er ikke med på den måten når jeg ser på andre. Da er det en merkelig miks av smil, kroppspråk, farger, klesstil, holdning, ansiktstrekk, "struktur", kroppsfasong, hudfarge og -glød som spiller med. Jeg klarer heller ikke å se forbi hvordan noen snakker og oppfører seg. Det er mulig dette spiller inn når jeg synes at alle venninnene mine er veldig pene?
Da synes jeg du skal høre mest på Angelina, mannen din har jo giftet seg med deg så helt galt kan det vel ikke være?
Neida, jeg har sett bilder. Eventuelle baktanker er vel bare en bonus
Jeg har prokrastinert. Jeg er B-menneske. Jeg vet ikke. :blondere: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg syns jeg er pen, men stort sett ser jeg bare kviser/sår/arr og ser også at andre stirrer på det samme og da er jeg bare stygg. På sånne dager kan jeg la være å gå på butikken selv om ungene trenger mat. Sender noen andre.
![]() |
|
|