Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Oprah 136 kg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-08, 19:02   #141
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Oprah 136 kg?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Og ikke minst: ta deg et skikkelig klyster.

Notere meg bak øret. Kanskje jeg bare kan faste i et par dager også.

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:45   #142
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kom på denne tråden når jeg så denne artikkelen i dag. 136 kg var virkelig bom.

Gammel 09-12-08, 22:32   #143
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe. Ja dette MÅ jo stemme da..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:37   #144
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hehe. Ja dette MÅ jo stemme da..

Det sto vel egenskrevet i bladet "Oprah" hvis jeg forsto riktig, så sjansen for at det stemmer er vel ganske stor.

Gammel 09-12-08, 22:47   #145
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror ikke på noe jeg hører fra ukeblader.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 08:08   #146
Slettet bruker
Passiv

Standard

90 kilo eller 136 kilo - uansett synes jeg dama er veldig flott jeg. Og jeg synes også at det er innmari vanskelig å tippe hva folk veier. Jeg ser ikke ut som jeg veier det jeg gjør. :muligens for høy selvtillit:

Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 01:18   #147
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

90 kilo eller 136 kilo - uansett synes jeg dama er veldig flott jeg. Og jeg synes også at det er innmari vanskelig å tippe hva folk veier. Jeg ser ikke ut som jeg veier det jeg gjør. :muligens for høy selvtillit:

Samme her ...

Gammel 13-12-08, 22:16   #148
Laura
Aktiv

Laura sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Laura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av kalufs, her.

Jeg syns hun ser flott ut.

Så enig!!!

Gammel 15-12-08, 21:24   #149
Bajllsund
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2008
Bajllsund har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg tviler på at hun veier så mye der, men flott er hun uansett!

Bajllsund er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.