Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva var fint i 2008?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-08, 15:26   #141
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var fint i 2008?

Jeg fikk ny jobb som jeg stortrives med, mannen fikk ny jobb som han stortrives i, mamma fikk seg samboer med vett i hodet og som er en kjernekar, og jeg ble gravid... Jøsses, for et flott år 2008 har vært =)

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 15:34   #142
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Året begynte tregt, med mye prøving og feiling. Men utpå høsten løsnet det:
- UL med oppløftende resultat ble igjen en tilbakevendende opplevelse.
- Jeg fikk endelig sett Roger Federer spille tennis; etter å ha tilbrakt noen meget våte maidager i Paris uten hell gikk det bedre da vi trakk innendørs i oktober. Og etter at hele tennisverdenen hadde avskrevet ham som en has-been klinket han til og vant overraskende US Open.

Xian, Elinblu og Blondie var helt klart 2008-høydare på FP ...
og Mim ...

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 31-12-08 kl 17:50.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 16:02   #143
Slettet bruker
Passiv

Standard

Bitteliten ble født.

Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 17:46   #144
Lenemor82
Aktiv

Lenemor82 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
Lenemor82 er litt kul
Standard

Jeg ble mamma for første gang

Gammel 31-12-08, 17:52   #145
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk jobb i 2008, det er jo fint.
Den mest minnerike og spesielle dagen i 2008 var på bursdagen min (foruten podens skolestart), den 13 desember. Da skjedde det noe jeg enten bare må "glemme", eller som i beste fall kan føre til noe positivt. Vakkert var det lell.

Ellers har 2008 vært et flott år rent utviklingsmessig. Jeg har lært mye om meg selv og egen styrke og egenverd, og jeg har insett at ting i livet mitt ikke er som jeg vil at de skal være, og at jeg i så måte er den eneste som kan gjøre noe med det.

Dessuten fikk jeg dratt tilbake til California, det har jeg drømt om siden jeg var der i 1997. En fin opplevelse.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 20:00   #146
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Turen til Las vegas

Gammel 02-01-09, 16:00   #147
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg for min del er glad vi har kommet til 2009 nå. Jeg har bestemt at 2009 skal være mitt år.

Men noe positivt klarer jeg å trekke frem fra fjoråret:

- 2 uker i syden med hele familien (totalt 12 stk)
- fantastisk sommervær, hvor 1 uke på hytten med min gode venninne og alle barna.
- god støtte i min gode venninne.
- ny jobb hvor jeg trives i. Kunne ha vært sykemeldt mye lengre, men klarte å gå i jobb og det er jeg glad for! Takk for jobben! dEn har hjulpet meg mye.
- mannen har støttet meg masse i året som har gått. Ikke så lett for ham heller, men han har virkelig hjulpet meg. Og han fikk ny jobb hvor han trives. Nå håper vi bare han får beholde jobben (finanskrisen banker på døren).

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 17:25   #148
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg må si jeg er utrolig takknemlig over tingene som har kommet til meg i året som har gått.
Jeg tror faktisk det har vært et av de beste årene i livet mitt, men slutten av året var virkelig en høydare.

Mannen min har hatt et fremgangsrikt år i forbindelse med jobb, og det påvirker jo oss begge positivt
Vi har fått oppleve å flytte inn i nytt hus som har vært en drøm for oss lenge.
Jeg har også en jobb jeg stortrives i, og det betyr mye for meg.
Men det beste har helt klart vært å oppleve det å bli gravid. Og jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal klare å takke de fantastiske menneskene som hjalp oss på veien nok, til tross for at vi har betalt dem masse penger. Pengene har liksom ingen betydning lenger. Det er jo deres fortjeneste at jeg sitter her uggen og med en liten kul på magen.

I det hele tatt har det vært et fantastisk år, selv om året selvfølgelig har kommet med utfordringer og nedturer.

Gammel 02-01-09, 17:41   #149
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Studiet jeg går på nå som føles utrolig riktig, og ikke minst de flotte menneskene jeg har på gruppa mi der.
Gutta mine som er verdens beste. Storebror som har blitt en helt annet gutt ved å begynne på skolen. Juletrefesten i skolens regi som han sa var den beste dagen i hans liv, hvor han var med og opptrådde med mikrofon på scena.
Lillebror som er verdens mest kosete, og som går godt sammen med en mamma med stort kosebehov.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 21:26   #150
Skvetten
Passiv

Standard

At Mannen TM og jeg endelig fikk satt ord på tingene. En annen stor ting var å bli Tanta Streng til lille prinsessen min. Men det er så mange andre ting også: jeg lykkes med det jeg gjør og jeg er lykkelig, Plutten har det bra og er lykkelig, for ikke å snakke om reisene våre det har vært mange av dem det siste året.

Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 22:02   #151
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Bare det fine, ja... 2008 har vært et år med flere motbakker og tunge tak enn rosenrøde lykkestunder, men det finnes rosenrødt likevel.

* Jeg har sluttet å røyke
* Jeg har kommet i gang med trening og riktig kosthold igjen
* Vi har fått til et kjempebra samarbeid med snuppas nye kontaktlærer
* Mannen og jeg beviser atter en gang at forholdet vårt tåler en trøkk, og at vi er gode på å dra tunge lass sammen
* Jeg ble tante igjen i sommer (ble forøvrig tante igjen i dag også, men det tar jeg på 2009-kontoen )
* En herlig og bekymringsfri sommerferie i nord, her hjemme og på Hunderfossen
* Jeg lykkes veldig godt med det jeg gjør på jobb
* Snuppa har droppet fotball og dans fordi "alle" holder på med det, og valgt fritidsinteresser som passer henne og som hun trives med og blomstrer med

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 22:13   #152
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bestod musikkeksamen og dermed var lærerskolen endelig fullført etter seks år.
Jeg fikk 3 lærerstillinger, altså et luksusproblem. Startet i ny jobb med 1. klassinger.
Gubben startet på utdanning. Eldstejenta på videregående.
Jeg begynte å slanke meg i høst, men har tatt pause til over jul pga operasjon i november.
Mine to eldste barn fikk endelig reise til "syden". Noe de har drømt om i maaange år, men som vi ikke har hatt råd til. Og jeg var med dem.

Et godt år på mange måter selvom det er en del spørsmål som henger i forhold til 2009...og videre....

Sist redigert av Jessica : 02-01-09 kl 22:29.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 22:14   #153
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mye var fint med 2008.
For meg personlig er topp 4 ( tilfeldig rekkefølge):

• Jeg har endelig funnet ut hva jeg virkelig vil videre, det er deilig.
  • Jeg har kommet milevis fra der jeg var for et år siden, på mange måter.
  • Snuppsi blir bare tryggere og tryggere. Hun blomstrer og er en sprudlende, grublende, syngende, rosa prinsesse. Det hadde vi ikke trodd for noen få år siden. Herlige jenta.
  • Dette året har gitt meg minner og venner for livet.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...

Sist redigert av Tammen : 03-01-09 kl 00:22.
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 22:18   #154
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mine fire turer til Kreta rangeres høyt.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 22:25   #155
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Det ble et par fine ferieturer i år, det hadde jeg ikke planlagt eller regnet med.

Eldste begynte på skolen, og det har gått aldeles knirkefritt. Hun er faglig veldig sterk og har mange venner.

Yngste begynte i barnehage, og stortrives der.

Mannen har fått ny jobb.

Og utover høsten har jeg "våknet opp" litt, og er mye oftere glad. Overskuddet er større, jeg gleder meg over ting og i det hele tatt er hverdagen enklere.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.