|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Tøff
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg fikk ny jobb som jeg stortrives med, mannen fikk ny jobb som han stortrives i, mamma fikk seg samboer med vett i hodet og som er en kjernekar, og jeg ble gravid... Jøsses, for et flott år 2008 har vært =)
![]() |
#142 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Året begynte tregt, med mye prøving og feiling. Men utpå høsten løsnet det:
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 31-12-08 kl 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Bitteliten ble født. |
![]() |
![]() |
#144 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg ble mamma for første gang
![]() |
#145 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg fikk jobb i 2008, det er jo fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Turen til Las vegas
![]() |
#147 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg for min del er glad vi har kommet til 2009 nå. Jeg har bestemt at 2009 skal være mitt år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg må si jeg er utrolig takknemlig over tingene som har kommet til meg i året som har gått.
![]() |
#149 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Studiet jeg går på nå som føles utrolig riktig, og ikke minst de flotte menneskene jeg har på gruppa mi der.
![]() |
#150 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?At Mannen TM og jeg endelig fikk satt ord på tingene. En annen stor ting var å bli Tanta Streng til lille prinsessen min. Men det er så mange andre ting også: jeg lykkes med det jeg gjør og jeg er lykkelig, Plutten har det bra og er lykkelig, for ikke å snakke om reisene våre det har vært mange av dem det siste året. |
![]() |
![]() |
#151 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Bare det fine, ja... 2008 har vært et år med flere motbakker og tunge tak enn rosenrøde lykkestunder, men det finnes rosenrødt likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg bestod musikkeksamen og dermed var lærerskolen endelig fullført etter seks år. Sist redigert av Jessica : 02-01-09 kl 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Fjott
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Mye var fint med 2008.
Cave ab homine unius libri Ride si sapis ... Sist redigert av Tammen : 03-01-09 kl 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Det ble et par fine ferieturer i år, det hadde jeg ikke planlagt eller regnet med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|