Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tjukke damer går ikke på ski

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-09, 22:49   #141
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tjukke damer går ikke på ski

@guniss: Ok. Kanskje jeg skal vente og se hvordan ditt er. Kanskje Stormbergbutikken er noe å sjekke ut også.

Gammel 04-01-09, 23:31   #142
Picasso
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: ut mot havet
Picasso har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har skibukse fra Skogstad i str 3XL, kjøpt da jeg var gravid og skulle på fjellet. Aner ikke om det er en dame eller herre eller unisex modell, god og varm er den hvertfall (og nå også for stor)

Gammel 06-01-09, 18:31   #143
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg kjøpt to t-skjorter til halv pris fra Plus serien til Rönisch på G-sport. Og så skulle hun bestille inn et par knebukser til meg. :fornøyd:

Gammel 06-01-09, 18:32   #144
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

og jeg kjøpte meg jakke og knebukse i den serien i dag, Sitron, til 50 % avslag Kjempefornøyd!

Gammel 06-01-09, 18:52   #145
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Salg på g-sport altså? Kan jeg drasse Lærlingen med ut?
er det penger på kontoen?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 19:00   #146
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Masse penger og lærlinger kan medbringes.

Gammel 06-01-09, 19:00   #147
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

I dag har jeg kjøpt to t-skjorter til halv pris fra Plus serien til Rönisch på G-sport. Og så skulle hun bestille inn et par knebukser til meg. :fornøyd:

Er det salg på + serien nå, altså? Var innom en G-sport i helgen, men da var det kun den vanlige serien på salg, det var i Oslo. Hvilken modell kjøpte du?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 19:02   #148
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Er det salg på + serien nå, altså? Var innom en G-sport i helgen, men da var det kun den vanlige serien på salg, det var i Oslo. Hvilken modell kjøpte du?

Det var iallfall salg her. Jeg kjøpte en hvit t-skjorte som jeg ikke aner noe om er i hvilken serie og en svart med hvite detaljer der det står speed effect eller noe.

Gammel 06-01-09, 19:10   #149
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Speeden høres ut som en jeg har, og den er veldig god. Det er en 2-3 butikker i nærheten, får dra innom alle.
Man skal være litt oppmerksom på at de ulike modellene kan være forskjellig i str., jeg kjøpte to, men prøvde bare den ene. De så ganske like ut i fasongen, men den ene var en del smalere.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 19:31   #150
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Disse så ganske like brede ut. Ingen av dem var innsvingede.

Gammel 06-01-09, 21:10   #151
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

salg på +serien i Molde i alle fall

Gammel 06-01-09, 21:12   #152
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har på en "Carite sport" bukse nå, treningsbukse. Myk og elastisk. De er store i str. Jeg bruker normalt rundt 48, og har denne i 44, og da er den romslig. Kjøpte den på MX Sport.

http://www.carite.dk/

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 21:51   #153
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har på en "Carite sport" bukse nå, treningsbukse. Myk og elastisk. De er store i str. Jeg bruker normalt rundt 48, og har denne i 44, og da er den romslig. Kjøpte den på MX Sport.

http://www.carite.dk/

Disse er supergode.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.