|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på ski@guniss: Ok. Kanskje jeg skal vente og se hvordan ditt er. Kanskje Stormbergbutikken er noe å sjekke ut også.
![]() |
#142 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: ut mot havet
![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg har skibukse fra Skogstad i str 3XL, kjøpt da jeg var gravid og skulle på fjellet. Aner ikke om det er en dame eller herre eller unisex modell, god og varm er den hvertfall (og nå også for stor)
![]() |
#143 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiI dag har jeg kjøpt to t-skjorter til halv pris fra Plus serien til Rönisch på G-sport. Og så skulle hun bestille inn et par knebukser til meg. :fornøyd:
![]() |
#147 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på ski
Er det salg på + serien nå, altså? Var innom en G-sport i helgen, men da var det kun den vanlige serien på salg, det var i Oslo. Hvilken modell kjøpte du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Absolut ateist
|
Det var iallfall salg her. Jeg kjøpte en hvit t-skjorte som jeg ikke aner noe om er i hvilken serie og en svart med hvite detaljer der det står speed effect eller noe.
![]() |
#149 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiSpeeden høres ut som en jeg har, og den er veldig god. Det er en 2-3 butikker i nærheten, får dra innom alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiDisse så ganske like brede ut. Ingen av dem var innsvingede.
![]() |
#152 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg har på en "Carite sport" bukse nå, treningsbukse. Myk og elastisk. De er store i str. Jeg bruker normalt rundt 48, og har denne i 44, og da er den romslig. Kjøpte den på MX Sport.
![]() |
#153 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Disse er supergode. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|