Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 20:02   #141
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Brio Happy har også sånn at man kan "vippe over" styret.
Det er litt kjekt da, om det er mye sol/vind etc.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 20:30   #142
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Dette hørtes veldig sprekt ut. Strengt tatt tror jeg vi bor ganske nær hverandre, og er det ofte jeg må regne med å dumpe borti overraskende ulendt terreng her i nærheten?

*beklager avsporing*

Å, jeg havner stadig i ulendt terreng, ja. Nå vet ikke jeg hvor nært du bor, men det er en snarvei nedi veien her, som sikkert Obelix kjenner til, i hvert fall. (Den kommer ikke så overraskende på lenger, da. Men neste gang skal jeg snu styret!)

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 20:36   #143
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.117
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Å, jeg havner stadig i ulendt terreng, ja. Nå vet ikke jeg hvor nært du bor, men det er en snarvei nedi veien her, som sikkert Obelix kjenner til, i hvert fall. (Den kommer ikke så overraskende på lenger, da. Men neste gang skal jeg snu styret!)

Se prikk . Ikke helt naboer. Og takk for hyggelig prikk fra deg. Det er lang vei igjen, men godt begynt er halvveis fullendt. Eller noe sånn.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 20:46   #144
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.117
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Brio Happy har også sånn at man kan "vippe over" styret.
Det er litt kjekt da, om det er mye sol/vind etc.

Det er kanskje litt kjekt, men jeg må innrømme jeg brukte den funksjonen veldig lite på Ceroxen. Trodde det skulle være så greit, men vet ikke helt. Sjelden jeg gadd, snudde bare vogna og dro den etter meg litt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 20:58   #145
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.331
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Jøss, lang tråd!

Vi kjøpte Teutonia Mistral da vi fikk Ylva i 2005. (Fire hju og mykbag.)

Var veldig fornøyd med den, men kjøpte en Easywalker Sky da hun var rundt året. Brukte Mistralen som sovevogn, og EW som sportsvogn da.

Nå da vi fikk nummer to så kjøpte vi bag til Easywalker, og brukte den de første 5-6 månedene. Nå bruker jeg Teutoniaen mest siden jeg kan ha henne mot meg da, men EW brukes også innimellom.

Mine barn har IKKE kunnet ligget i bag fram til 8-9 måneders alder. Begge har vært relativt spreke ( ) og vi har hatt behov for seler fra 5-måneders alder. Ikke ville de ligge i ro på rygg heller, det er artig å opp å se! Easywalkerbagen er stor, like stor som TFK og mange av de andre store baggene.

Easywalker er jo fin da! Mye større bag enn OTH.


Den er også utrolig lett å løfte inn og ut av bil.

Jeg er enig i at den ikke har den luneste kalsesjen, men trodde de nyeste modellene var forbedret litt. Vi har brukt den masse som sovevogn til Ylva. Veldig stor og god plass. Jeg har aldri hatt problemer med å trille i snø, hjulene er så store at det går lett likevel. (Og hvem triller langtur i dypsnø liksom? )

Tussilago har TFK. Det er en fin trehjuling, særlig som bagvogn.

(Den røde er TFK, den svarte er EW sky, som sportsvogn.)

Det er vanskelig å velge vogn, og det er nok lurt å innse at man kommer til å ende opp med to. Jeg synes ikke det hørtes så dumt ut at du har en som du bruker mest til soving/hjemmetrilling, og en til bil og shoppingturer. Jeg ser heller ikke for meg at du triller ned til butikken og storhandler.

Jeg synes Brio Happy er en fin vogn. Den er jo veldig god som bagvogn, men den mangler gode seler i ryggen i sportsvogna. Det er viktig for meg, men det kan jo sikkert også fikses på. Jeg ville nok valgt den foran Emmaljunga eller Simo, det er helt klart.

Lykke til da! Du skal få prøve min Easywalker altså, no problem.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 20:58   #146
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vi har jo dette understellet. Jeg vet ikke om man kan få det med lufthjul. Eller om man må ta det andre understellet om man vil ha luft.

På 2008 modellen (Happy) kunne du velge mellom lufthjul eller harde hjul på det understellet du viste først (compact). Vet ikke hvordan det er nå, men tror det skal gå ann å bestille ihvertfall?

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 21:06   #147
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.117
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Mjau, beklager, men jeg tillater meg å stille Spoon et spørsmål i tråden din .

Spoon; bagen til Easywalker - tror du den greit rommer en god vinterpose og en romslig baby ( ) en vinter gjennom? Og er Easywalker en grei vogn for skogstur etc (mest grusvei) sånn etterhvert?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 21:07   #148
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg synes Brio Happy er en fin vogn. Den er jo veldig god som bagvogn, men den mangler gode seler i ryggen i sportsvogna. Det er viktig for meg, men det kan jo sikkert også fikses på. Jeg ville nok valgt den foran Emmaljunga eller Simo, det er helt klart.

Lykke til da! Du skal få prøve min Easywalker altså, no problem.


Ja, selene på sportsvogna er ikke helt min greie heller, på Brio Happy. Men egentlig fungerer det fint nå når jeg har blitt vant til det, vi har ikke orket feste de iallefall. Men kanskje blir det verre uten dunpose i? Men nå sier jo Mjau at hun uansett kommer til å kjøpe seg en litt mer fancy sportsvogn til våren.

Jeg synes TFK med bag er fin. Stor og god også, så det hadde nok definitivt vært mitt valg om jeg skulle hatt noe annet enn Happy.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 21:13   #149
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.331
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

@apan: (jeg svarer for jeg tror Mjau synes det er greit altså. )
Jeg tror bagen er romslig nok sånn sett, men jeg har ikke prøvd det. Kan jo teste med min snart 9 måneder gamle jente i morgen. Hun er ikke så veldig stor da, men det er vel ikke mange som ligger i bagen til de er 9 måneder? Jeg har både vokisi og Odenwalder.

Det er null problem å trille en Easywalker på grusvei, det er jeg veldig sikker på. Gode lufthjul og enkel å manøvrere!

Når har du termin da?

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 21:20   #150
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.117
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

@apan: (jeg svarer for jeg tror Mjau synes det er greit altså. )
Jeg tror bagen er romslig nok sånn sett, men jeg har ikke prøvd det. Kan jo teste med min snart 9 måneder gamle jente i morgen. Hun er ikke så veldig stor da, men det er vel ikke mange som ligger i bagen til de er 9 måneder? Jeg har både vokisi og Odenwalder.

Det er null problem å trille en Easywalker på grusvei, det er jeg veldig sikker på. Gode lufthjul og enkel å manøvrere!

Når har du termin da?

Siste først; 16. august. Det er litt tidlig å planlegge vognkjøp altså, særlig med litt dårlig historikk, men man får glede seg mens man kan .
Jeg er veldig interessert i å høre hvordan det gikk med pose i. Jeg har voksi fra før, en gammel versjon, men den regner jeg med er for stor, jeg kjøpte den brukt og kan unne meg en ny. Har tenkt å kjøpe en nettere pose. Ingen planer om til 9 måneder, men gjerne ut februar eller noe.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)

Sist redigert av apan : 03-01-09 kl 21:43.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 21:42   #151
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Nå har jeg brukt buggisen i nesten ett år, og det er først etter å ha lest denne tråden jeg har blitt klar over at det er mulig å snu styret, og få de store hjulene kommer foran.

Leste det her i går kveld, vantro, og måtte selvsagt prøve i dag. Og ja, så sannelig! Genialt! Nå bruker jeg alltid vinterhjulene i skogen, men innimellom havner jeg jo i ulendt terreng uten å ha dem med.

At de små hjulene kan låses var jeg heller ikke klar over. Likevel har jeg altså vært superfornøyd med vognen.

Så bra .

  Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 21:57   #152
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.331
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Siste først; 16. august. Det er litt tidlig å planlegge vognkjøp altså, særlig med litt dårlig historikk, men man får glede seg mens man kan .
Jeg er veldig interessert i å høre hvordan det gikk med pose i. Jeg har voksi fra før, en gammel versjon, men den regner jeg med er for stor, jeg kjøpte den brukt og kan unne meg en ny. Har tenkt å kjøpe en nettere pose. Ingen planer om til 9 måneder, men gjerne ut februar eller noe.

Jeg tester i morgen.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:21   #153
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Syns alle må få bruke tråden jeg. Det er jo kjempebra med tips!

Jeg tror ærlig talt ikke at jeg klarer å bestemme meg før jeg har prøvd noen jeg altså. Og så lest tråden her et par ganger...

Men jeg ser at det kanskje ikke er så nødvendig med firhjuling siden mange har med tre allerede fra starten. og at bruk av bilsete på vogna ikke er nødvendig.
Har allikevel lyst på firhjuling.
Må se litt på priser og...

Men er det noen som har bestillt vogn fra utlandet?
Gjorde ikke Tussilago det?

Guniss: er det compact-understellet du har? Hva er egentlig forskjellen på dem? Blir det mindre enn de andre når du legger sammen eller hva er det?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:34   #154
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.331
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Tussilago gjorde det ja, men jeg tror ikke de sender TFK til Norge lenger. TFK var nemlig veldig gunstig å kjøpe fra www.babyjungle.nl.

Det er lurt å bruke litt tid på å titte og prøve, men vær også på utkikk etter noen gode tilbud nå! Har tenkt meg en tur på Reflex på mandag jeg ja, kanskje vi sees.

(Hvor har dere sett på vogner forresten?)

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:36   #155
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Siste først; 16. august. Det er litt tidlig å planlegge vognkjøp altså, særlig med litt dårlig historikk, men man får glede seg mens man kan .
Jeg er veldig interessert i å høre hvordan det gikk med pose i. Jeg har voksi fra før, en gammel versjon, men den regner jeg med er for stor, jeg kjøpte den brukt og kan unne meg en ny. Har tenkt å kjøpe en nettere pose. Ingen planer om til 9 måneder, men gjerne ut februar eller noe.


Jeg hadde et stk stor baby, født i august som lå i EW-bag til hun var ca 7 mnd. Jeg brukte saueskinspose anno 72. Jeg har vært fornøyd med EW, men synes sportsvognsdelen er lite lun. Hvis jeg skulle valgt igjen tror jeg kanskje jeg ville satset på TFK. Jeg valgte EW framfor TFK fordi utformingen av bagen er mye bedre på EW. TFK er så smal i fotenden at en firkantet pose får dårlig plass.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:37   #156
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.962
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Synd Refleks skal legge ned. Den Stormebergbutikken like ved varer sikkert heller ikke så lenge. Jeg tar meg nok en tur i morgen jeg også. Vinterklær for neste sesong kanskje?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:39   #157
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Synd Refleks skal legge ned. Den Stormebergbutikken like ved varer sikkert heller ikke så lenge. Jeg tar meg nok en tur i morgen jeg også. Vinterklær for neste sesong kanskje?

I morgen? Er det ikke lørdag i dag da?

Så reflex er den som ligger ved stormberg butikken på lade?
Hva med den på tiller da?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:40   #158
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.331
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Synd Refleks skal legge ned. Den Stormebergbutikken like ved varer sikkert heller ikke så lenge. Jeg tar meg nok en tur i morgen jeg også. Vinterklær for neste sesong kanskje?

Har de søndagsåpent?


Kanskje vi kan "time" det sånn at vi får til en lunsj eller noe på det senteret Barnas Hus ligger i?

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:42   #159
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Tussilago gjorde det ja, men jeg tror ikke de sender TFK til Norge lenger. TFK var nemlig veldig gunstig å kjøpe fra www.babyjungle.nl.

Det er lurt å bruke litt tid på å titte og prøve, men vær også på utkikk etter noen gode tilbud nå! Har tenkt meg en tur på Reflex på mandag jeg ja, kanskje vi sees.

(Hvor har dere sett på vogner forresten?)

Var bare på Hellsenteret og kikket.
Skulle til Trondheim, men hun derre kommende mora var så sløv... Sto opp når J var ferdig på jobb, og da ble det litt sent å dra.

Men vi drar en tur på mandag.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:44   #160
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

J som fant ut at vogn var billig i Nederland ja. Så tenkte kanskje det var en mulighet, men den gang ei da sikkert...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no