|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeDere har egentlig rett ang bilsete. Jeg vet jeg har sagt det om å sitte lenge i det tidligere. De skal vel gjerne ikke sitte så lenge der...
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeDet er sannelig ikke lett å vite, Mjau, og jeg innrømmer at jeg har egoistiske årsaker til mitt engasjement i tråden. Vi har nemlig en Emmaljunga Cerox med hardbag fra sist, bagen er liten og jeg vet sannelig ikke om dette vil funke for et barn født i august. Sist gikk vi over til sportsdelen da S var et halvt år, det var i oktober, så det var da vi trakk fram voksiposen - det fungerte jo utmerket. Men nå blir det (forhåpentligvis...) annerledes. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: ut mot havet
![]() |
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeUten å ha lest hele tråden, vi har vært veldig fornøyd med vår TFK- vogn somm vi har brukt fra fødsel til nå (over to år) den er fortsatt god plass i og ei lun og lett vogn. Bagen er også stor og god.
|
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeHm, ja vi er vel nesten i samme situasjon med vogn vi
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge
Ja, omtrent i samme situasjon bortsett fra at vi liksom HAR en da, men at jeg sikler på ny |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeTFK kan du jo ha ut vogntiden, og den har en stor bag. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeMen uansett. Det er "bare" en vogn.. De færreste er dårlige nå idag. Og barnet sover nok ganske godt uansett.. (bortsett fra P som kun sover når vogna er i bevegelse
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeBrio Happy har også sånn at man kan "vippe over" styret.
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Det er kanskje litt kjekt, men jeg må innrømme jeg brukte den funksjonen veldig lite på Ceroxen. Trodde det skulle være så greit, men vet ikke helt. Sjelden jeg gadd, snudde bare vogna og dro den etter meg litt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeMjau, beklager, men jeg tillater meg å stille Spoon et spørsmål i tråden din |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Curlingkone
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeSyns alle må få bruke tråden jeg. Det er jo kjempebra med tips!
|
|
|
#12 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeTussilago gjorde det ja, men jeg tror ikke de sender TFK til Norge lenger. TFK var nemlig veldig gunstig å kjøpe fra www.babyjungle.nl.
|
|
|
#13 |
|
Curlingkone
|
Var bare på Hellsenteret og kikket.
|
|
|
#14 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeSynd Refleks skal legge ned. Den Stormebergbutikken like ved varer sikkert heller ikke så lenge. Jeg tar meg nok en tur i morgen jeg også. Vinterklær for neste sesong kanskje?
|
|
|
#16 |
|
Curlingkone
|
I morgen? Er det ikke lørdag i dag da?
|
|
|
#17 |
|
med mange baller i lufta
|
Har de søndagsåpent?
|
|
|
#19 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velgeJeg har kjøpt Bugaboo fra Nederland. Det gikk lekende lett, egentlig. Det var feil på vogna, men det ble ordnet. Men nå er det ikke så fryktelig mye å spare, siden prisen har gått ned her hjemme, og euroen har gått opp... Jeg kjøpte en del tilleggsutstyr, som søskenbrett, bilstoladaptere, vinterhjul, ekstra kalesje, etc, og da lønte det seg, den gangen. Men kanskje det er annerledes nå, med høyere kurs.
|
![]() |
|
|