|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
125 | 56,82% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
95 | 43,18% |
Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Jeg tror han har en stor sjanse til å gå helt til topps. Det er en låt som nok fenger i mange av MGP-landene.
![]() |
#2 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Jeg tror ikke han vinner finalen i Moskva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Jeg likte bedre MGP før, da vi ikke fikk høre sangene før finalen. Nå blir jo alt spilt ihjel før finalen, jeg synes det er tragisk. Jeg ser ingen av pre-finalene, kun den store. Vil ikke spoile.
![]() |
#4 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Selvfølgelig vinner han, han drikker jo vodka med overdommeren.
![]() |
#5 |
-
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?
Jeg har fått med meg dette, og må innrømme at jeg stusset litt. Men siden jeg ikke er helt inne i disse tingene; kan noen fortelle meg: Er dette er like ille som å dope hesten sin når man skal delta i OL? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kan tilsettes alkohol
|
Jeg aner ikke, men det så da ut som de hadde det riktig så gøy på bildet som prydet VG (eller var det Dagbladet?).
![]() |
#7 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Har ikke hørt på Grand Prix på mange år, men skal gjøre det i dag. Liker sangen og tror den har gode sjanser for å nå til topps. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Jeg heier skikkelig på Alexander, synes sangen er kjempefin og skal se finalen for første gang på mange år (eller, jeg så den ifjor). Men, jeg synes det er flaut hvordan avisene omtrent tar seieren på forskudd, det er flere andre land som like godt kan vinne. Dessuten er jeg enig med den svenske kommentatoren at magien ikke var like god i semifinalen, tror det har litt med mørk scenebakgrunn-lys, antrekk etc, alt kom mye bedre fram i den norske finalen.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Jeg tror ikke at han vinner, men i år har Norge en kul nok låt til at jeg gidder å se på.
![]() |
![]() |
#10 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Jeg synes overhodet ikke låta er kul, men nasjonalisten i meg håper selvsagt at han vinner. Jeg tror dessverre ikke (måtte jeg ta feil) at han vinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Han kan ha flaks. Pga. de nye jury-greiene, har man jo en sjans. Men eg e' no ikkje sikker.
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?De jury greiene gjør det jo litt mer spennede ettersom man da kanskje ikke bare får østeuropaland i toppen.
![]() |
#13 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Nå har jeg faktisk sett den norske sangen (og de tre før den) - er det bare jeg som synes at han synger skjærende falskt?
![]() |
#14 |
<*(((<
|
Jeg nekter å si noe mer før jeg har sett den igjen uten å prate RL og på nett samtidig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Tror og håper han vinner, synst han klart var det beste bidraget i kveld
![]() |
#18 |
-
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Die Bettys fremførte en svært kredibel cabaretversjon av Fairytale her på Modulert Grand Prix, men vi hørte ikke Rybak da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Vi vant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?Hurra!
![]() |
|
|