|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg må innrømme at jeg ble en smule snurt når jeg gikk i 5-6 klasse og skulle ta MMR.
#142 |
Metallica!!
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Nei, jeg fikk ikke vaksinen på grunn av at jeg hadde meslinger.
#143 |
På lukket avdeling
|
Da kan du begynne å lure på hva de har i vannet vårt. |
![]() |
![]() |
#145 |
På lukket avdeling
|
Er du ikke vaksinert da i forbindelse med svangerskap? Eller? |
![]() |
![]() |
#146 |
Absolut ateist
|
#147 |
På lukket avdeling
|
I følge skeptikerne burde du vel vært død, evt varig skadet for lenge siden? Eller veier den "ordentlige" sykdommen opp for vaksinene du har tatt? |
![]() |
![]() |
#148 |
Absolut ateist
|
Jeg er nesten som supermann nå, jeg er zpeziell.
#149 |
Off the map.
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Hopper fra første side og helt hit for å si at jeg vaksinerer ungene mine. Jeg har ikke kunnskap nok til å sette spørsmålstegn ved den praksis som er iverksatt av fagfolk, men den sunne logikken bak at alle (=nesten alle) følger et vaksinasjonsprogram den skjønner jeg helt av meg selv. Bestefaren min døde av Polio, og andre slektninger hadde tuberkolose - dette har vi ikke lenger i Norge, så noe går da framover.
#150 |
Metallica!!
|
Kalk og klor?
Nei. Det er mulig jeg ble vaksinert når jeg skulle få cellegift, de snakket i alle fall om det. Men det var aldri snakk om vaksinering i forbindelse med svangerskap.
#151 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg tenker det heller er omvendt og vaksinerer selvfølgelig barna mine!
#152 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Dette fikk jeg høre da vi var på sykehuset med gutten vår. Han hadde da kun fått den første vaksinen. Den uvaksinerte sønnen til noen venner hadde kikhoste akkurat da og vi fikk veldig veldig streng beskjed om å holde ham langt unna fordi astma og kikhosteutbrudd ikke var noen god kombinasjon. Logisk nok i grunnen siden han gjerne blir verre i astmaen når han får andre sykdommer. Den uvaksinerte gutten hadde kikhosten i lang tid og en av foreldrene tror det har forverret astmaen til denne gutten. Det kan jo være tilfeldig at gutten ble dårligere i astma etter noen måneder kikhoste og derfor vet de som sagt ikke. |
![]() |
![]() |
#153 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Klart det er logisk. Iben fikk lungebetennelse som sekundær sykdom og det var da de oppdaget på røngten at hun ikke fikk brukt ene luingen 100 %. Det er vel ganske klart at når man sliter med noe lungerelatert, så er jo dette en sykdom som gjør det vanskeligere å bli kvitt den og som kan føre til større vanskeligheter med en lungesykdom allerede tilstede?
#155 |
Passiv
|
Mulig det virker merkelig på deg,men vår sønn har nettopp hatt en avart av meslinger og det beskriver han |
![]() |
#156 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg fikk meslinger av meslingevaksninen. Har hatt kusma i tillegg til vaksine, og har hatt rødehunder, og er vaksinert mot det! |
![]() |
![]() |
#157 |
Glamorøs
|
Og hvordan fikk han denne sykdommen, fikk du ham smittet med vilje?
#158 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Om noe ser ut som en ting, men ikke oppfører seg slik, så er det jo lite sannsynlig at det er det.
#160 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Eldstegutten min har det skrevet svart på hvitt i en journal fra en legevakt i en av de større byene i Norge at han har hatt meslinger. Det kunne gått riktig galt med disse meslingene hvis jeg hadde valgt å tro på diagnosen denne legen satte. En ting jeg har lurt på i ettertid er om ikke meslinger skal rapporteres noe sted? Legen satte diagnosen trass i mine ville protester og i at jeg insisterte på at han måtte behandle gutten for penicillinallergi. |
![]() |
![]() |
Emneord |
vaksinasjonskonspirasjon |
|
|