|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvordan uttaler du nicket ditt?..Ja, tittelen sier vel sitt?. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Jeg kan jo svare meg selv; Det uttales ganske så rett frem, Lita. Ikke noe mikk makk. Og hvorfor, fordi jeg alltid har blitt kalt Lita. |
|
|
|
#3 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Turrbannsmukk. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?
Jeg satt faktisk og funderte på å lage en tråd om historien-bak-nicket selv, men du kom meg visst i forkjøpet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
To sjeler, en tanke! |
|
|
|
#8 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Interferens eller Intårferens hvis man sier det på min dialekt.
|
|
|
#9 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Rett frem. Eller av og til hÅnda
|
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Teofelia uttales ganske rett frem, men staves derimot Teofelia. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Metallica!!
|
Ja men det er helt i orden, jeg lyder Inter. Til og med når det blir ropt etter meg på gaten.
Arbeidstittelen? Unnskyld men
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Håper jeg får testet ut det en gang! Men da kan du ikke vite hvem jeg er på forhånd, for det er juks. |
|
|
|
#13 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Hehe, det er ikke tull altså.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Hvorfor ikke, og Inter er jo ikke litt i nærheten av ditt egentlige navn heller! |
|
|
|
#15 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Ja, jeg må jo ofte kalle deg for Inter, pga. at hun du vet heter det samme som deg, det blir bare forvirrende ellers.
|
|
|
#16 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Uten e på slutten, med trykket på enn-stavelsen. Men jeg blir ikke sur om noen sier hele navnet, med e-en på slutten. Og nicket er fordi jeg startet med alfabetet da jeg skulle finne nick, og Adrienne var en av de første A-navnene jeg kom på. :lat:
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Kirsebær er vel ikke så vanskelig å skjønne hvordan uttales. :-)
|
|
|
#18 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Trøtt er vel ikke så vanskelig å skjønne hvordan man uttaler.
|
|
|
#19 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Heiko, rett frem. Heiko ble nicket fordi jeg så ut som en stranda hval da jeg var gravid. Det var i perioden at hvalen Keiko var ett hett tema, og det var min mor som lanserte navnet. K ble byttet ut med H som er forbokstaven i navnet mitt og dermed var Heiko en realitet. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Audacious
|
Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?Acsa uttales med k-lyd. Agnes Caroline Sophie Anthes. Min tipptippoldemor. Hadde jeg visst første gang jeg registrerte meg på et forum i 1999/2000 hvor aktiv forumbruker jeg skulle bli hadde jeg nok valgt noe annet. Men jeg er en svoren motstander av nickbytter, så sånn ble det. På et par andre fora har jeg brukt nicket Ulvemor, men her inne var det naturlig å velge "SM/NM-nicket" mitt.
|
![]() |
|
|