Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-09, 22:43   #1
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det finnes ikke noen happy ending i den valgrunden, er jeg redd.

Der er vi nok enige, om enn av litt forskjellig grunn.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 10:33   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det eneste er hvis H og V får simpelt flertall tilsammen.

Og der ser jeg de flyvende grisene, ja.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 10:37   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Eller at AP kunne innse at de faktisk har mer felles med H enn med SV ..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 16:49   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Eller at AP kunne innse at de faktisk har mer felles med H enn med SV ..

Jeg har nå i alle fall avgitt min stemme til Høyre, og mener at en stemme på Høyre er en stemme på Høyre. Alternativet ville jo være å ikke utføre borgerplikten min all den tid jeg ikke har lyst til å stemme på noen av de andre partiene

Gammel 24-08-09, 10:39   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 24-08-09, 22:34   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DM:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 22:40   #7
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Venstre kunne ha vært aktuelt for meg å stemme, men all den tid de så kategorisk avviser et samarbeid med alle partiene på høyresiden så blir det som jeg ser det en stemme på venstersiden.

Så derfor stemmer jeg Høyre som vanlig, og håper også at andre som ønsker regjeringsskifte stemmer som meg. Dette for å tynne ut FRP og Jensens overvekt. De får jo uansett ikke gjennomslag for de galeste ideene sine. Til det sitter det for mange andre vettuge folk på tinget heldigvis.

Gammel 24-08-09, 22:44   #8
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ja
Ja

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 23:08   #9
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Venstre kunne ha vært aktuelt for meg å stemme, men all den tid de så kategorisk avviser et samarbeid med alle partiene på høyresiden …

Men det gjør de da ikke? De avviser et samarbeid med FrP på høyresiden. Kun FrP. De sier selv at de kan regjere med Høyre, KrF og kanskje SP.

Gammel 25-08-09, 08:14   #10
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men det gjør de da ikke? De avviser et samarbeid med FrP på høyresiden. Kun FrP. De sier selv at de kan regjere med Høyre, KrF og kanskje SP.

Jo det var det jeg mente, men å kategorisk avvise det største partiet så er det ikke noe borgerlig alternativ bortsett fra H og FRP, og jeg synes det er dumt av venstre å sette seg så kategorisk på utsida. Hadde de åpnet for samarbeid hadde de fått min stemme. Kanskje noen flere også, men så hadde de kanskje også mistet noen.. Venstre er egentlig et veldig bra parti, bare så synd de har holdt det omtrent hemmelig.

Gammel 25-08-09, 18:35   #11
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo det var det jeg mente, men å kategorisk avvise det største partiet så er det ikke noe borgerlig alternativ bortsett fra H og FRP, og jeg synes det er dumt av venstre å sette seg så kategorisk på utsida. Hadde de åpnet for samarbeid hadde de fått min stemme. Kanskje noen flere også, men så hadde de kanskje også mistet noen.. Venstre er egentlig et veldig bra parti, bare så synd de har holdt det omtrent hemmelig.

Jeg syns det er flott at de er så tydelige på at de ikke kan samarbeide med FrP fordi grunnsynet skiller seg så veldig fra Venstre sitt.

Gammel 25-08-09, 21:19   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemmer ikke Venstre, men jeg må si at jeg synes Sponheim drar den grensen han må vedrørende FrP. Og det gjør han større i mine øyne (selv om han nå har slanket seg )

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 01:02   #13
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Jeg ser også den,men hvor er realismen i det. Kan de like godt flagge rød-grønn-side først som sist?

Gammel 24-08-09, 23:47   #14
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Jeg tror ikke en regjering med Frp og Høyre ville gjort landet noe galt. Altså, i dag har vi en regjering hvor et sentralt parti mente de skulle avskaffe fattigdommen, de er mot NATO og de er i hvert fall mot oljeboring i Lofoten, Vesterålen og utenfor Troms. Så hva har da skjedd, den tiden vi har hatt den potensielt sterkeste flertallsregjeringen siden andre verdenskrig? Jo, vi har gått til krig med NATO som våpen, vi har fått flere fattige og vi har en regjering som har gjort mer for oljeboring i sårbare områder enn noen annen. Vi har på nasjonalt plan en situasjon som mange kommunepolitikere fra høyresiden merker. Det er stekt umulig for dem å privatisere, men det skjer likevel. Det er fordi de beste til å privatisere, drive krig, kaste prinsipper på båten, støtte oljenæringen og storindustrien - ja, det er de på venstresiden av midten.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 20:14   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med safran. Jeg synes det virker som om Høyre har solgt rumpestumpen så det holder. Eller så har de rett og slett endret politikken. Selv om jeg aldri har vært høyrevelger, så må jeg si at jeg er overrasket og skuffet.

Gammel 26-08-09, 09:46   #16
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og miljø!!

Gammel 26-08-09, 09:47   #17
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Javisst, utdanning også.

Gammel 26-08-09, 09:47   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Venstre har rett i ALT.

Gammel 26-08-09, 09:53   #19
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 26-08-09, 10:54   #20
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Hvorfor er det ikke flere som har skjønt det? Akkurat det fatter jeg ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.