Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-09, 18:39   #1
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Går nesten utelukkende under kallenavnet Flisa på jobben.
Jeg er lav og smal. En dag kom en ny en på jobben bort til meg, etter å ha vært der 2-3 uker og spurte forsiktig; Du, hva heter du egentlig?

Gammel 14-08-09, 18:37   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir nok også sett på som hun som aldri drikker på fester hvis hun i det hele tatt kommer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 18:58   #3
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sjenert. Stille. Usosial. Lite pratsom. Dum.

Og for de som kommer innenfor:

Skravlete. Smilende. Morsom. Sjarmerende. Snill. Omsorgsfull.

Kroppslig? Hun høye med briller og mørkt langt hår.

Gammel 14-08-09, 19:20   #4
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia er sprudlende champagne. Elinblu er hun med de blå klærne og de intense øynene.

Gammel 14-08-09, 19:44   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er hun som er lett å prate med, hun effektive som ordner opp og tar ansvar.
Ungene på jobben sier jeg er hun som tøyser mye og ikke husker sangen, og hun som er streng!
Fysisk må det være; henne litt store.

Gammel 14-08-09, 19:51   #6
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Etter å ha lest her, har jeg lyst til å treffe opptil flere av dere

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 19:56   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt overrasket over hvor mange som definerer seg selv etter størrelse? Det er svært sjelden at størrelse har noenting å si for hvilken knagg jeg henger en person på i hjernen. Bortsett fra The Human Forklift, men han er gigantisk på Hulken-måten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 20:37   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er litt overrasket over hvor mange som definerer seg selv etter størrelse? Det er svært sjelden at størrelse har noenting å si for hvilken knagg jeg henger en person på i hjernen. Bortsett fra The Human Forklift, men han er gigantisk på Hulken-måten.

Jeg vet at andre ser meg som "hun lille", eventuelt "hun lille mørke" siden jeg stadig får høre det. Selv pleier jeg jo ikke akkurat bare å definere meg slik, men det gjør meg i alle fall ikke noe lenger at andre gjør det. Jeg syntes faktisk det ikke var så veldig hyggelig i ungdomstiden (ikke da jeg ble omtalt som "hun lille med de store puppene" heller. Nå som puppene er borte og jeg strever med å fylle en B-cup skulle jeg selvsagt ønske at jeg satte litt pris på det. ).

I enkelte sammenhenger utenom jobb og nær vennekrets blir jeg omtalt i form av yrket mitt, noe a la "rørleggeren" (jeg er ikke rørlegger altså, fritt valgt eksempel), antagelig fordi det er annerledes/sært/spennende/uforståelig i enkelte kretser.

Forresten er det svært sjelden størrelse innvirker på mine knagger også, men det er tydelig at det gjør det for ganske mange, jf mine egne opplevelser. Kanskje fordi jeg virkelig er temmelig liten?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 21:32   #9
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg er litt overrasket over hvor mange som definerer seg selv etter størrelse?

For mitt vedkommende er det todelt fordi folk legger merke til både høyden og bredden min, ingen av dem er videre imponerende.Selv er jeg veldig obs på at jeg er kort, jeg rekker jo ikke opp til øverste hylle i butikken uten at jeg strekker meg skikkelig at jeg ikke er så veldig brei heller får jeg kommentarer på nokså ofte.

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 21:40   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Tja...jeg vet om flere kandidater.

Hmmmmm?

Jeg er cava i store mengder og så en treliter med rødvin.

Gammel 14-08-09, 21:46   #11
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Turban Smukk: Jeg blir jo bare _litt_ nysgjerrig på hva yrket ditt er, da!

Groucho Marx
Gammel 14-08-09, 21:53   #12
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Turban Smukk: Jeg blir jo bare _litt_ nysgjerrig på hva yrket ditt er, da!

Hun er sikkert en dobbelmustasjeforhengsproduksjonsingeniør.

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 23:06   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt overrasket over hvor mange som definerer seg selv etter størrelse? Det er svært sjelden at størrelse har noenting å si for hvilken knagg jeg henger en person på i hjernen.

Jeg har nemlig testet ut dette. Jeg har en venninne som er veldig pen, har et sjarmerende smil, langt nydelig hår og veier ca 60 kilo for mye. Hvis jeg skal forklare henne, så begynner jeg med alle de første beskrivelsene. Folk ser bare dumt på meg. Hvis jeg fortsetter: "hun ganske store", så skjønner de umiddelbart hvem jeg snakker om.

Jeg hater at det er sånn, og unngår den forklaringen i det lengste.

Siden dette var den forklaringen som tydeligvis funket med henne, så har jeg tenkt at det er sånn med andre også ...... og meg selv.

Gammel 14-08-09, 23:08   #14
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Tjorven: men 60 kilo pluss er vel såpass mye at det er noe folk flest fester seg ved?

Jeg tenker også at når jeg beskriver andre, så er det lett å tenke "han høye" eller "hun med mørkt langt hår", altså fysiske attributter.

Groucho Marx
Gammel 14-08-09, 23:14   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Tjorven: men 60 kilo pluss er vel såpass mye at det er noe folk flest fester seg ved?

Hun er unektelig ganske stor, ja. Men hun er så mye mer enn stor, men det er visst bare det som blir sett. Det forklarer hvorfor mange her beskriver seg ut fra kroppstørrelse.

Gammel 14-08-09, 23:23   #16
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hun er unektelig ganske stor, ja. Men hun er så mye mer enn stor, men det er visst bare det som blir sett. Det forklarer hvorfor mange her beskriver seg ut fra kroppstørrelse.

Men det er vel ofte også sånn at alt det andre som gir de som kjenner henne mye mer, det er ikke nødvendigvis synlig ved et førsteinntrykk?

Eksempel: Da jeg møtte mannen min, falt jeg først og fremst for utseendet hans. I dag har det ikke særlig mye å si, i dag er jeg glad i personen han, summen av alt. Før jeg kjente ham, kunne jeg jo ikke bedømme det.

Groucho Marx
Gammel 14-08-09, 20:19   #17
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er "hun lange" tenker jeg.

Gammel 14-08-09, 20:51   #18
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Som ung var jeg "hun lille med puppene". Nå er jeg "hun lille tjukke med puppene".

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 21:26   #19
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kalufs, her.

Som ung var jeg "hun lille med puppene". Nå er jeg "hun lille tjukke med puppene".

Nei, du er hun søte svenske!

Gammel 15-08-09, 15:45   #20
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Nei, du er hun søte svenske!

Du er søt du MM!

Min mann omtaler deg som "hun som vinker så energisk". Fordi det gjorde du en gang. Førsteinntrykket er sterkt!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.