|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Bokkilden har iallefall noen også, og flere nettbutikker.
|
|
#3 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Datteren vår på 7 år har mannen min akkurat lest Heksene av Roald Dahl for. Hun elsket boken - perfekt humor for henne og ikke for skummelt.
|
|
#4 |
|
full av drømmer
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Har nettopp lest Garmanns sommer av Stian Hole hjemme. Fine bilder og morsom historie. Begge likte den - og jeg også
|
|
#5 |
|
full av drømmer
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Astrid Lindgren er også en slager for tida - for eldstejenta!
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi driver fremdeles med Harry Potter 2, og en av de morsomme tingene med dette, er at Poden for første gang tydeligvis diskuterer bøker med vennene sine.
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har opplevd akkurat det samme. Jeg overhørte en veldig kul samtale da jeg hadde med sjuåringen til frisøren, og han kom i snakk med en annen gutt i samme situasjon. De diskuterte Harry Potter, filmer og land de hadde vært i. |
|
|
|
|
#8 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har begynt på Mio, min Mio av Astrid Lindgren. |
|
|
|
|
#9 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Harry Potter nr 1 er lest ut og vi har nå begynt på nr 2. Han og pappaen så forresten den første filmen i ettermiddag og det var stor stas!
|
|
#10 |
|
Heklestudent
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Her i huset leses det Nifse Nella av Unni Lindel og Fredrik Skavland. Vi er på bok 2 og poden på 8 liker godt bøkene. Det har tidligere gått mye i Svein og Rotta.
|
|
|
#11 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg og snuppa leser Reven og Grisungen.. veldig morsom...
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?SVK for storebror, Georgs magiske medisin for mellomsøster, ABC-bøker og alt om tog for lillebror.
|
|
#15 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Alice i eventyrland for tvillingene.
|
|
|
#16 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå er vi over på Rampete Robin for 6-åringen. Han leser selv første setning på hver side. |
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?"Føniksordenen" er altfor lang.
|
|
#20 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Mazungen kom med Trollmannen fra Oz i dag. Jeg har aldri lest den selv. Syntes språket var gammeldags, men hun digget den. Så da ser det ut som Trollmannen fra Oz er svaret denne uken. |
|
|
![]() |
|
|