Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 17:13   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: X Factor

Sangen Rikke sang i går var jo nydelig da. Rikke kan nok vinne hele X Factor fordi hun er så pen og yngdig.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 18:20   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Sangen Rikke sang i går var jo nydelig da. Rikke kan nok vinne hele X Factor fordi hun er så pen og yngdig.

Hun er pen fra nesen og opp, og fra haken og ned.

Gammel 30-10-09, 20:12   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Dagens synsinger:

Chand - Klarer å få svenstopp til å bli trønderrock. Grattis.
Rikke - Lovefool var ikke rette sangen ...
Johnsen sisters - Fikk de ikke med meg. Leo våkna.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Sist redigert av Fibi : 30-10-09 kl 20:17.
Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 20:20   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Chand var helt ålreit.
Johnson Sisters.
Rikke.
Gabrielle synes jeg gjorde det bedre enn de andre gangene.

Gammel 30-10-09, 20:24   #5
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Chand: Jeg begynner å bli lei av at alt blir trønderrock.
Søstrene: Bedre enn noen gang før.
Rikke:
Gabrielle: En av mine favoritter. Veldig bra i dag.

Gammel 30-10-09, 20:48   #6
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Blondinesøstrene bør ut nå, de har fått henge med lenge nok.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 20:54   #7
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Shackles: Kveldens beste.
Tommy: Han har ingen karisma i det hele tatt. Gørr!
Mari: Kjedelig, kjedelig, kjedelig. Men allikevel hennes beste opptreden i konkurransen.
Pernille: Min favoritt, men jeg ble veldig skuffet i kveld.
Lise: Hun har nydelig stemme.

Tror Mari ryker, og håper Rikke ryker.

Gammel 30-10-09, 21:26   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Mari var kjedelig, men best i kveld stemmemessig.

Gammel 30-10-09, 21:43   #9
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Det var mange dårlige i kveld, men bare to som gjør meg dårlig, og det er Gabrielle og Rikke! Måtte de bare ryke snart, og helst en av dem i kveld!

Gammel 30-10-09, 20:54   #10
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Jeg kjenner jeg ikke har en eneste favoritt jeg.. Ingen som får meg til å få gåshud eller frysninger.
Og hun Rikke ligner på han i Batman... åh, hva heter han igjen. Han onde.
Og de søstrene ja, de kunne heller holdt seg til karaoke eller noe.

Gammel 30-10-09, 20:25   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke imponert over noen i dag. Så langt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:06   #12
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Har ikke fulgt med jeg. :innrømmer:
Men så sammendraget i sted, og om det er førende for nivået i denne konkurransen så syns jeg det er mye dårligere nivå her enn det var på idol? Litt mer amatørmessig liksom. Men mulig jeg har gått glipp av mye bra siden jeg bare har sett sammendraget.

Gammel 30-10-09, 21:21   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Pernille var grei, men synes stemmen hennes er "for ren".

Gammel 30-10-09, 21:21   #14
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk ikke sett mer, jeg. Hostete og snørrete ettåring.

Gammel 30-10-09, 22:07   #15
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Jeg heier Rikke ut!

Gammel 30-10-09, 22:08   #16
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Nå fikk jeg en ekkel følelse at Rikke blir.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:10   #17
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Nå fikk jeg en ekkel følelse at Rikke blir.

Det fikk jeg også, men det gikk BRA! Puh! Det var deilig!

Gammel 30-10-09, 22:11   #18
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det fikk jeg også, men det gikk BRA! Puh! Det var deilig!

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:16   #19
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Buu! Rikke var jo den kuleste! Men Pernille gjorde det best i kveld, i motsetning til de andre gangene. Og Jan Frederik har tydeligvis ikke hørt originalversjonen, siden han kritiserte henne for å synge "for staccato"?!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:14   #20
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Syns det var helt greit å bli kvitt Rikke, ja.

Tommy gikk selvsagt videre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.