|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Til en god venn skal jeg spandere spa og masse tid med meg |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Fra barna: Tacosett, boksere og hansker |
|
|
|
|
|
#5 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Vi skal kjøpe kunst til/fra hverandre i år. Har et gavekort liggende og spytter i litt ekstra så det blir litt. Og finner vi ikke noe nå i desember, venter vi til det dukker opp noe spennende. :kjedelig: Mulig jeg kjøper en liten gave fra barna til ham også. Da blir det nok sykkelutstyr eller noe annet han trenger. : pussig:
|
|
|
|
#6 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Mannen får en mediaspiller, og så blir det vel et par boksere eller noe i tillegg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?
Det jeg synes er merkelig, er å kjøpe gaver fra barn som ikke selv har noe forhold til det. Små barn, altså. Sånn type "motorsag til pappa fra Petter på 3 måneder". Det synes jeg er rart.
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Tror jeg skal kjøpe ny bærbar pc til mannen i år. |
|
|
|
![]() |
|
|