Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får mennene deres i julegave?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-09, 17:51   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Ooh, mye hjerter. Scarlett Mooshyschmooshy.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 17:53   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til en god venn skal jeg spandere spa og masse tid med meg

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:53   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mulig han får genser, skjorte, pondus-blad og iphone-docking-anlegg-med-høyttalere.. aner ikke hva sånt heter.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 10:06   #4
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fra barna: Tacosett, boksere og hansker
Fra meg: allværsjakke og den nyeste pondusboken.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 11:26   #5
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Vi skal kjøpe kunst til/fra hverandre i år. Har et gavekort liggende og spytter i litt ekstra så det blir litt. Og finner vi ikke noe nå i desember, venter vi til det dukker opp noe spennende. :kjedelig: Mulig jeg kjøper en liten gave fra barna til ham også. Da blir det nok sykkelutstyr eller noe annet han trenger. : pussig:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 12:45   #6
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Mannen får en mediaspiller, og så blir det vel et par boksere eller noe i tillegg.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 10:52   #7
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja.

Men generelt: Ungene vil jo gjerne gi ting de også, men de har ingen egne penger. Så jeg besørger det, på samme måte som jeg besørger gaver fra dem til bursdagsbarn her og der. Jeg skjønner ikke hva som er så rart med det?

Det jeg synes er merkelig, er å kjøpe gaver fra barn som ikke selv har noe forhold til det. Små barn, altså. Sånn type "motorsag til pappa fra Petter på 3 måneder". Det synes jeg er rart.

Når de er så store at de selv gjerne vil gi, hjelper jeg dem. Jeg er jo pakkefantast, og skjønner godt gleden av å gi (og få ). Men hittil har gavene fra ungene vært hjemmelagd, og ingen har ytret noe ønske om å skulle handle noe. Så lenge de ikke gjør det, kommer ikke jeg til å oppfordre dem til det. De fineste gavene er de med mye kjærlighet og omtanke bak.

Når det gjelder bursdager, mener jeg det er en helt annen greie. Det er forventet å gi en gave (helst ikke en hjemmelagd dorullnisse). Så da kjøper man en. Selvsagt gjerne i samråd med barnet.

Gammel 01-12-09, 10:58   #8
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Tror jeg skal kjøpe ny bærbar pc til mannen i år.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.