Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Isets snopesladderspalte: 3 nye sjokolader

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-10, 21:32   #141
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isets snopesladderspalte: 3 nye sjokolader

Jeg likte den nye kvikk lunsjen, og det gjorde resten av familien også, for den ble borte på et blunk!

Stratosen må jeg prøve!

Gammel 26-01-10, 07:00   #142
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jappen var ikke god.

Gammel 26-01-10, 07:48   #143
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg lurer på hvorfor jeg ikke klarer å finne noen av disse i en eneste butikk.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 07:57   #144
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De lanseres vel eeegentlig ikke før 1. februar, regner med de fleste butikkene vil ha dem etter det.

Gammel 26-01-10, 09:07   #145
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant dem på narvesen. Jeg elsker kombinasjonen sjokolade og salt, så valget falt på kvikklunsjen.

Jeg var veldig stolt av meg selv som klarte å spare den helt til godtekvoten min på lørdag. Den var veldig, veldig god. Dog ikke spesielt ulik smash.

Gammel 28-01-10, 18:41   #146
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Måtte kjøpe alle tre idag.
Min dom er at jappen var fæl. Stratosen var helt grei, men kommer nok ikke til å kjøpe igjen. Melkesjokoladen med kjeks og salt var nydelig, den blir nok en ny favoritt for meg.

Gammel 28-01-10, 19:00   #147
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også smakt melkesjokoladen. Den var god - og om det er walter som har laget denne også, så har jeg og han definitivt samme smak. (med mindre han har laget de høggforferdelige med valnøtt og bringebær og greier da)

Gammel 28-01-10, 19:00   #148
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

nye stratosen

Gammel 28-01-10, 19:14   #149
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

... innser plutselig at jeg har vært hyperemesis-fri i en uke og IKKE har lett etter disse sjokoladene

Jeg må virkelig få ut fingeren før jeg ryker på en ny runde
(forhåpentligvis s.n.a.r.t)

Gammel 02-02-10, 22:17   #150
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har testet to.
Melkesjokolade med biter av Kvikk Lunsj og havsalt

Stratos med hvitt sjokoladefyll: Helt ordinær. Kommer ikke til å kjøpe den igjen. Vanlig Stratos er bedre.

(Japp med hasselnøtter: Frister ikke. Er ikke så glad i japp, og kan ikke tro den blir bedre med nøtter.)

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 13:42   #151
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg prøvd alle. Kvikk Lunsj er vel den som mest sannsynlig blir kjøpt igjen, men jeg syns ikke den var veldig annerledes enn vanlig Kvikk Lunsj. Dette havsaltet merket jeg ikke mye til...

Gammel 03-02-10, 13:43   #152
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte best Stratosen, uten tvil. Jeg hadde nok likt Kvikklunsjen bedre om jeg hadde likt Smash, men det klaarer jeg ikke. Har Stratosen kommet i vanlige butikker nå?

Gammel 03-02-10, 13:45   #153
isola
Kakemonster

isola sin avatar

isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Alt har kommet i vanlige butikker nå. Slippet var på mandag, og til nå må da alle ha fått det inn, såfremt de har det i sitt sortiment.

Gammel 03-02-10, 13:47   #154
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Gammel 03-02-10, 14:24   #155
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Nå har jeg prøvd alle. Kvikk Lunsj er vel den som mest sannsynlig blir kjøpt igjen, men jeg syns ikke den var veldig annerledes enn vanlig Kvikk Lunsj. Dette havsaltet merket jeg ikke mye til...

Jeg kjente godt havsaltet. Jeg synes den var mye bedre enn vanlig kvikklunch.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg likte best Stratosen, uten tvil. Jeg hadde nok likt Kvikklunsjen bedre om jeg hadde likt Smash, men det klaarer jeg ikke. Har Stratosen kommet i vanlige butikker nå?

Jeg liker Smash ja.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:04   #156
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Ja, jeg kjente det jeg også, men jeg syns det var altfor lite av det.

Gammel 03-02-10, 15:47   #157
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg prøvd den med kvikklunsj og Stratosen. Ingen av de imponerte noe særlig må jeg innrømme. Jeg er veldig glad i Smash da, men ikke sjokoladen med smash i, der blir det for mye sjokolade i forhold til det salte, og den med kvikklunsj ble litt i samme gate for meg.

Gammel 03-02-10, 15:49   #158
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

vi har fått den stratosen med hvitt fyll. Skulle ikke ha vært lov.

Jeg liker bare stratos, og savnet er stort etter stratos med nøtter. Nesten ikke kjøpt sjokolade på 3 år. Men så kom den her.å jeg har spist en på lørdag og en i går. Håper jeg klarer å ligge unna den i dag.Har spist 2 sjokolader uten dette etter at jeg begynnte å jobbe der jeg jobber i begynnelse av august

Og så har vi fått center meg nugat - ikke prøvd
og en til.. husker ikke hva

Sist redigert av Honda : 03-02-10 kl 15:59.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:54   #159
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, hvorfor forsvant Stratos med nøtter IGJEN? :skrik:

Gammel 03-02-10, 16:00   #160
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, hvorfor forsvant Stratos med nøtter IGJEN? :skrik:

Si det. men den siste med nøttebiter var bedre enn den med HEL nøtt i..
Var deprimert lenge, så lenge at jeg ikke rørte noen andre sjokolader på 1 år :rar:

jeg har klaget mange ganger til Nidar Tror og det er en grupe på fb for å få den med nøtter tilbake

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.