Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Navneskilt på vogn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-07, 21:10   #1
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Navneskilt på vogn

Enig

Gammel 21-01-07, 21:12   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Enig

Med hvem og i hva?

Gammel 21-01-07, 23:48   #3
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har aldri hatt noen produkter med noe navn på, til noen av ungene.

Da måtte jeg i så fall spesialbestilt, siden de har så skjeldne navn. Kan ikke kjøpe sånne bamser med navn på, engang, til de.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 10:27   #4
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er ikke mange år siden de advarte mot navneluer etc.
Rett og slett fordi det gjorde "jobben" til pedofile mye lettere. Jeg syntes i allefall det er et lite offer å gjøre for å unngå nettopp dette. Hvis jeg mister han på et shoppingsenter så kan han si hva han heter selv. Ellers så står det inni alle klærne hans, sammen med mitt telefonnummer.

Ser at det er et mer reelt problem å miste barnet på butikken enn å komme over pedofile, men bortsett fra det så er nok alvorligheten av det å treffe pedofile langt større.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:49   #5
LILLY
Nybegynner

Medlem siden: May 2007
LILLY er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

jeg må faktisk spørre dere:har noen av dere barn selv??!
blo harry????? javel ja,forde vi er stolt og vil vilse frem det fine vi har?!

LILLY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:51   #6
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LILLY, her.

Nettstedet heter Foreldreportalen (min uthev.), så ja, de fleste her inne har barn.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:53   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

man viser ikke frem babyen med å ha navnet på vognen da? eller er du så stolt over navnet du har gitt?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:52   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:17   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, på foreldreportalen er de fleste barnløse.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:28   #10
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Siden dette er Foreldreportalen har nok de fleste unger ja, og noen av oss har t.o.m flere...
Men hva er man stolt av og vil vise fram?
Barnet, vogna, skiltet eller navnvalget?
For det eneste man egentlig viser fram med et slikt skilt er jo navnvalget.
(og litt dårlig smak etter min mening da.)

Gammel 19-05-07, 23:31   #11
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvem er Blo Harry? Og hvorfor fortjener han så mange spørsmålstegn?

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:39   #12
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Hvem er Blo Harry? Og hvorfor fortjener han så mange spørsmålstegn?

forde atte han er så fin vel å jeg er så stolt av han !?!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:56   #13
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

forde atte han er så fin vel å jeg er så stolt av han !?!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 00:11   #14
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurte virkelig på hva som blåste liv i denne gamle diskusjonen igjen, men når jeg åpnet den for å lese de nye innleggene ser jeg jo at den har blitt riktig morsom!

LILLY, er du Mim eller noen andre som har opprettet et nick til, som brukes når du kjeder deg for å harselere med gamle NM-klassikere?

Gammel 20-05-07, 14:19   #15
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilly, her.

Jeg må faktisk spørre dere: Har noen av dere barn selv?
Blodharry? Javel ja? Fordi vi er stolte og vil vise frem det fine vi har?

*ordnet litt*

Sist redigert av Pastill : 20-05-07 kl 21:37.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:54   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun er hvertfall så stolt over nicket sitt at hun føler for å skrike det ut.

Gammel 19-05-07, 22:09   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, denne har jeg ikke sett!

*ivrig etter å ytre min mening*

Jeg hadde lyst på navneskilt i tre minutter etter at vi hadde bestemt navn til gutta, men så gikk det over. :Puh:

Navnesmokk var litt greit å ha, men utenfor hjemmets lune arne brukte jeg som oftest de som kallenavnet sto på. :Paranoid:

Jeg vil ikke at ukjente skal kunne lese seg til navnet på mine barn, ergo merker jeg barnehagesekk og klær diskrét.

Charterklappere har jeg heldigvis bare hørt om! Jeg lover å klappe neste gang bussen stopper, men kun hvis bussjåføren har kjørt ordentlig.

…også kan jeg ingenting for at alle andre absolutt skulle ha lik vogn som meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:14   #18
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har begynt å leke litt med tanken om å skaffe et skilt med navnet "Harry" for å henge det på vognen...

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:24   #19
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har begynt å leke litt med tanken om å skaffe et skilt med navnet "Harry" for å henge det på vognen...

Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:30   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Deilig at noen kan røske opp de gamle, gode trådene igjen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.