|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg har endel venner som har meldt seg inn i den gruppa, var inne og sjekket nå. Jeg ser alle, men noen av vennene mine lå tilfeldigvis ganske langt foran på lista.
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Var det jeg mistenkte. Praktisk!
|
|
#4 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Det var jo jeg som startet denne tråden, og jeg har blitt veldig etterpåklok av den i forhold til sånne sider på Facebook. Det var idiotisk av meg å skrive under uten å undersøke siden godt i sømmene før jeg gjorde det, og jeg angrer selvsagt på det i dag. |
|
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)hei jeg har to hjertesyke barn den elste er 15 år og den ynngste er 12 år, jeg var på facebook å komenterte endel på den gruppe ble sendt trussel mot meg og alt jeg skrev ble vrengt og tilslutt slettet nå står bare demmers spørsmål og komentarer men mine svar og kommentarer ble slettet.jeg kan trøste deg med at det forigår ikke sånn som dem sier på norske sykehus det er helt sant, men en må regne med at ikke alle hjertebarn kan berges og det er virkeliheten men den er tung å tenke på. |
|
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: -
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Ja, da har det skjedd nye ting i denne saken og jeg vi oppfordre de som har deltatt i diskusjonen om å sjekke ny info. som er kommet i saken. Sist redigert av HP : 19-07-14 kl 13:29. Årsak: Fjernet navn |
|
|
|
|
#10 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Hei SSE og hjertebarn. Jeg håper at dere ellers kommer å trives her inne også. Jeg kan ikke se at det står noe annet på veggen der inne fra de siste dagene enda. |
|
|
|
|
#12 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Var litt satt ut her forleden og glemte å svare deg, men jeg tror nok jeg kommer til å trives her inne ellers også. Oppdaget denne portalen først den 17 mai i år jeg;-) |
|
|
|
|
#13 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)SSE: Står det noe nytt på den facebooksiden? Jeg har vært innom og sett, men jeg fant ikke noe brev iallefall.
|
|
|
#14 |
|
superbruker
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg går ut fra at SSE og hjertebarn henviser til det som står nederst på denne siden, datert 18.5:
|
|
#17 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg har fått noen meldinger om brevet som er publisert på ***-saken og ønsker herved å komme publisere svaret som er sendt til foreldrene sin advokat og foreningen dems. Sist redigert av Veronal : 27-05-10 kl 00:06. Årsak: Fjerner navn |
|
|
|
|
#19 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Endret like godt innlegget mitt slik at jeg fikk belyst hele svaret... |
|
|
|
|
#20 |
|
guru advisor
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Dette var en informerende tråd. Jeg så at jeg har 1 venn på støttesiden på FB, og har nå sendt henne link til denne tråden for at hun kan gjøre seg opp en mening om alt rundt saken som ikke kommer frem på FB. |
|
|
![]() |
|
|