Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit at det snart er høst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-10, 20:17   #141
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit at det snart er høst?

Hvordan ser vi på rødprikking av høst-elskere? :klamrer meg til siste sommermåned:

Gammel 08-08-10, 20:19   #142
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sikkert på samme måte som rødprikking av høsthatere?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:20   #143
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvordan ser vi på rødprikking av høst-elskere? :klamrer meg til siste sommermåned:

Have mercy. Jeg kommer til å sutre like mye i midten av oktober!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:21   #144
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg sutrer sjelden over været. Alt blir jo så mye bedre når man legger opp livet etter det været som er og ikke det årstiden tilsier.

Gammel 08-08-10, 20:25   #145
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg sutrer sjelden over været. Alt blir jo så mye bedre når man legger opp livet etter det været som er og ikke det årstiden tilsier.

Det er ikke været jeg sutrer over.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:28   #146
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er både sommer- og høst-elsker. Også er jeg vinter-overlever og delvis vår-hater.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:33   #147
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Have mercy. Jeg kommer til å sutre like mye i midten av oktober!

Jeg rødprikket Chanett i stedet.

Gammel 08-08-10, 20:35   #148
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg rødprikket Chanett i stedet.

Rødt er jo en høstfarge, så..

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:36   #149
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Da burde Chanett elske det!

Gammel 08-08-10, 20:50   #150
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

På nesten 70 grader nord blir det alltid høst i løpet av august, selv om man fremdeles kan håpe på noen varme dager.

For tre år siden fikk vi faktisk den første snøen i august. (og jeg bor litt lengre sør enn deg...) Her er det sånn at juni er "vårmåned", juli er "sommermåned", og august "høst"... sånn er det i alle fall i mitt hode...

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Joda, er greit det. Og jeg er tildels veldig enig med deg (ellers hadde jeg ikke overlevd her nord)
Men fakta er at vi ikke har fått grilla en eneste gang i "sommer". Badetur har det heller ikke vært. (vel, da vi plutselig en søndag fikk delvis skya, og 17 grader, trompa jeg gjennom og og fylte plaskebassenget på verandaen.. med VARMT vann...) Jeg kan telle på ÈN hånd de dagene vi har kunnet bruke shorts (og da er ikke alle fingrene i bruk)
Jeg burde absolutt investert i regntøy og støvler til meg og ungene, for vi har heller ikke fått vært på en eneste fjelltur heller. (er ikke tilhenger av å drasse sure unger på tur i våt skog...)

Jeg er egentlig en optismist (selv om det ikke ser sånn ut her ), men denne "sommeren" har vi liksom hoppa over her nord. Høsten kommer, og det er lite å gjøre med det.
Nå gleder jeg meg bare til vinteren kommer, og vi kommer oss opp i alpinbakken og ut på isfiske igjen

Gammel 08-08-10, 20:54   #151
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

I dag har det vært særdeles lite høst. :nøgd:

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:03   #152
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Klart det er lov å sutre over været i en vær-tråd. Alt annet skulle tatt seg ut.

Gammel 08-08-10, 21:10   #153
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner Skremmern godt, selv om jeg synes høsten kan være vakker, for all del. Tørr høst er fantastisk. Men jeg vil gjerne ha sommer før høsten. Nå har det riktignpk vært mildt og vi har ikke gått varmt kledd akkurat, men det har ikke akkurat vært en eneste dag med strandvær. Ikke EN. Da mener jeg sole seg-strandvær, ikke bare leke-i-sanden-strandvær.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:16   #154
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

JAAA, vi har begynt og se fram til 3 ukers ferietur neste år.

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:18   #155
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Orange og gult er de fineste høstfargene, men jeg får vel ta til takke med en rød fra den skremmende sure.

Gammel 08-08-10, 21:20   #156
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Det er vel heller du som er sur, nyprikket som du er.

Gammel 08-08-10, 21:45   #157
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Jeg er ikke sur. Jeg synes jo det er nydelig med regnet som har falt i dag og ripsen som har blitt til syltetøy.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.