|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Sikkert på samme måte som rødprikking av høsthatere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg sutrer sjelden over været. Alt blir jo så mye bedre når man legger opp livet etter det været som er og ikke det årstiden tilsier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?
For tre år siden fikk vi faktisk den første snøen i august.
Joda, er greit det. Og jeg er tildels veldig enig med deg (ellers hadde jeg ikke overlevd her nord)
![]() |
#153 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg skjønner Skremmern godt, selv om jeg synes høsten kan være vakker, for all del. Tørr høst er fantastisk. Men jeg vil gjerne ha sommer før høsten. Nå har det riktignpk vært mildt og vi har ikke gått varmt kledd akkurat, men det har ikke akkurat vært en eneste dag med strandvær. Ikke EN. Da mener jeg sole seg-strandvær, ikke bare leke-i-sanden-strandvær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?JAAA, vi har begynt og se fram til 3 ukers ferietur neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Orange og gult er de fineste høstfargene, men jeg får vel ta til takke med en rød fra den skremmende sure. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg er ikke sur. Jeg synes jo det er nydelig med regnet som har falt i dag og ripsen som har blitt til syltetøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|