|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg inderlig et gammel Sveitserhus. Sist redigert av Obelix : 18-08-10 kl 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg så inderlig ett gammelt vintage hus på sørlandet, med en stor dobbel verandadør som jeg kan åpne om morningen og tussle ut på en stor stenlagt terrasse og stupe uti havet, kjenne lukten av saltvann. En hage full av peoner og gress som er helt perfekt nystelt og en STOR hengekøye mellom 2 store trær som gir skygge. Helt stille for billyder og andre ulyder.
![]() |
#143 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
![]() |
#144 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?At jeg var ferdig disputert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Fin hage. Vår er grum, og siden vi har så mye å gjøre på huset, så vil den være nedprioritert en god del år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Akkurat nå ønsker jeg meg veldig en diger Stratos, bare til meg!
![]() |
![]() |
#148 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg veldigveldig en bil. Je kan jo kjøpe en, men da har jeg ikke råd til å bruke den.
![]() |
#149 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Mamman min, jeg ønsker så veldig mamman min tilbake.
![]() |
#150 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg et stort badekar, eller innendørs basseng. Helst begge deler egentlig.
![]() |
#151 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Mitt barnslige ønske: et svømmebasseng i hagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Er det tåpelig av meg å si et lykkelig liv for meg, min mann og lille knøttet?
![]() |
#153 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg skulle ønske jeg var en sånn som elsket å trene. Egentlig hater jeg det, og gjør det kun fordi det er sunt. Og at jeg ikke likte godteri og sånn, og at jeg var mer glad i å lage mat.
![]() |
#154 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Bortsett fra iPhone og iPad (sistnevnte er underveis
![]() |
#155 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Åh, jeg ønsker meg en STOR bil! |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En splitter ny bil!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
er her
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker at alle prosjektene jeg har på gang eller de som forsatt bare er i tankene mine, på mirakuløst vis blir realisert/ferdige. (Oppussing, renovasjon og utbygging)
![]() |
#159 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Fått penger til å bygge hytte på tomten som vi har. Starter med planering nå, og resten må vi ta over laaang tid. Ville hatt den oppe til våren jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En utømmelig bankkonto hadde vært noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|