Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 22:41   #141
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Jeg ønsker meg inderlig et gammel Sveitserhus.
Det skal være nyrestaurert, ha stor usjenert hage med gamle epletrær og en haug med Peoner.
Det skal være to stuer med franskedører mellom, stort kjøkken og vinterhage.
Helst skal det ligge i nærheten av der vi bor nå.

Ja, det er lov å drømme.

jeg ønsker meg en Kenwood maskin også.

Ja, og jeg håper at jeg klarer å gjennomføre spl.studiet innimellom jobb, familie og aktiviteter.

Sist redigert av Obelix : 18-08-10 kl 22:46.
Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:50   #142
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker meg så inderlig ett gammelt vintage hus på sørlandet, med en stor dobbel verandadør som jeg kan åpne om morningen og tussle ut på en stor stenlagt terrasse og stupe uti havet, kjenne lukten av saltvann. En hage full av peoner og gress som er helt perfekt nystelt og en STOR hengekøye mellom 2 store trær som gir skygge. Helt stille for billyder og andre ulyder.

Også ønsker jeg meg en gammel italiensk vingård hvor jeg kan drive en liten kafe om vinteren

Gammel 18-08-10, 22:51   #143
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg ønsker meg inderlig et gammel Sveitserhus.
Det skal være nyrestaurert, ha stor usjenert hage med gamle epletrær og en haug med Peoner.
Det skal være to stuer med franskedører mellom, stort kjøkken og vinterhage.
Helst skal det ligge i nærheten av der vi bor nå.

Ja, det er lov å drømme.

jeg ønsker meg en Kenwood maskin også.

Ja, og jeg håper at jeg klarer å gjennomføre spl.studiet innimellom jobb, familie og aktiviteter.

Vi drømmer visst ca om det samme - så svaret ditt etter at jeg hadde skrevet mitt og drømt meg bort ett øyeblikk

Gammel 18-08-10, 22:55   #144
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

At jeg var ferdig disputert.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 23:01   #145
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Fin hage. Vår er grum, og siden vi har så mye å gjøre på huset, så vil den være nedprioritert en god del år.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 23:15   #146
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har alltid ønsket meg en storebror. Kunne jeg fått, kan det være samme med en pappa. Noe jeg også ønsker meg.

Gammel 18-08-10, 23:51   #147
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat nå ønsker jeg meg veldig en diger Stratos, bare til meg!

Gammel 18-08-10, 23:54   #148
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg veldigveldig en bil. Je kan jo kjøpe en, men da har jeg ikke råd til å bruke den.

Gammel 19-08-10, 00:01   #149
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Mamman min, jeg ønsker så veldig mamman min tilbake.

Gammel 19-08-10, 00:04   #150
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg et stort badekar, eller innendørs basseng. Helst begge deler egentlig.
Og foreldre som virker slik foreldre skal virke.

Men det største ønsket mitt som oppslukte meg på den måten du beskriver Esme ble oppfyllt rett før jul i fjor, da flyttet vi endelig inn i hus etter å ha bodd i blokkhelvete i alt for mange år, så jeg føler meg barnslig fri og yr hver morgen når jeg våkner og ser rundt meg i det fantastiske hjemmet mitt.
Badekar kommer når jeg bare får spart litt, så da er det meste perfekt egentlig. Materielt sett altså.

Gammel 19-08-10, 00:14   #151
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Mitt barnslige ønske: et svømmebasseng i hagen.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 00:17   #152
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det tåpelig av meg å si et lykkelig liv for meg, min mann og lille knøttet?

Ting som ville ha gjort meg hakket lykkeligere var et koselig hus med hage og akkurat nok plass, godt nabolag med fine naboer man fant tonen med, og en grei økonomi som gjorde av vi kunne leve uanstrengt.

Gammel 19-08-10, 00:25   #153
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skulle ønske jeg var en sånn som elsket å trene. Egentlig hater jeg det, og gjør det kun fordi det er sunt. Og at jeg ikke likte godteri og sånn, og at jeg var mer glad i å lage mat.

Dessuten ønsker jeg meg rekkehus, eller ihvertfall et gjesterom/kontor + kjellerstue/loftsstue her vi bor nå (som er helt utelukket siden vi bor i blokk).

Og nok penger slik at man kan leie inn folk til å fikse og ordne på ting på huset, siden vi ikke eier praktisk sans. Gjerne vaskehjelp også.

Men sånn rent konkret er det ikke så mye jeg ønsker meg. Har snart bursdag, og aner ikke hva jeg skal si til folk som spør, for jeg har det meste jeg trenger.

Gammel 19-08-10, 02:28   #154
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Bortsett fra iPhone og iPad (sistnevnte er underveis ), så ønsker jeg meg aller mest bedre evne til å sparke meg selv i gang. Særlig nå i sommer har jeg blitt så ufattelig lat og treig med å komme i gang med helt enkle ting som klesvask, rydding o.l. Var flinkere til å få gjort alt mulig da jeg hadde fullt opp med skolearbeid, så det skal bli godt å komme i gang igjen.

Gammel 22-08-10, 09:19   #155
Havbris
Aktiv

Havbris sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Havbris er litt kul
Standard

Åh, jeg ønsker meg en STOR bil!
Med plass til minst 9 personer og nok plass til bagasje og vogn. :drømmer:

Havbris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 10:42   #156
Dis
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2010
Dis har et hav av muligheter foran seg
Standard

En splitter ny bil!!

Dis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 10:57   #157
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg mye jeg.

Akkurat nå ønsker jeg meg så veldig at hagen vår hadde blitt ferdig.
Den blir nok ikke det i år....

Gammel 23-08-10, 12:59   #158
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker at alle prosjektene jeg har på gang eller de som forsatt bare er i tankene mine, på mirakuløst vis blir realisert/ferdige. (Oppussing, renovasjon og utbygging)

Jeg ønsker meg større hage og et drivhus (samt gartner som kan holde styr på det).
Jeg ønsker meg større hus også, eller bedre planløsning på det vi har.
Jeg ønsker meg ny bil, en sånn en.

Gammel 23-08-10, 20:11   #159
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Fått penger til å bygge hytte på tomten som vi har. Starter med planering nå, og resten må vi ta over laaang tid. Ville hatt den oppe til våren jeg.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:40   #160
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En utømmelig bankkonto hadde vært noe.

Akkurat nå,så skulle jeg gjerne hatt den rette tomta ett par mil unna x-en til min samboer.....litt lei av å bo midt mellom henne og foreldrene hennes......8 meter unna den ene og 50 meter unna den andre....
Og at jeg på den tomta kunne bygd drømmehuset.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.