Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-07, 00:25   #1581
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Den cookie-monster-genseren hadde Puddingen digget - hun eeelsker ham! "C is for cookie" går i ett om dagen...

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 15-02-07, 14:59   #1582
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den cookie-monster-genseren hadde Puddingen digget - hun eeelsker ham! "C is for cookie" går i ett om dagen...

Den er kjempe søt! Tror the Pelixman kommer til å digge den......

Her er link til en i str 3 år :http://cgi.ebay.com/NEW-Boys-Sesame-...QQcmdZViewItem

Står boys,men blått kan da også brukes av jenter.

Gammel 15-02-07, 17:02   #1583
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må virkelig lære meg det der ebay-greiene altså..

Er det en butikk dere kjøper fra når dere kjøper mye? (tutta jeg sikter til nå altså) tenker på frakt og toll og sånn jeg..

Ingrid-lille er ikke aktiv  
Gammel 15-02-07, 18:28   #1584
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Så mye fint tutta

Gutten min har lik gap jakke som du har kjøpt

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 15-02-07, 18:38   #1585
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag har kjøpt meg en Vila sort strikkekjole og en Vila blå kjoletunika.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 15-02-07, 19:53   #1586
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg må virkelig lære meg det der ebay-greiene altså..

Er det en butikk dere kjøper fra når dere kjøper mye? (tutta jeg sikter til nå altså) tenker på frakt og toll og sånn jeg..

Nei,søker f.eks på gutte gensere samt str og så tata,kommer det opp masse fint!! Pleier å kjøpe klær som ender under toll grensen,frakt kommer i tillegg. Happy shopping.

Gammel 16-02-07, 01:14   #1587
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Nei,søker f.eks på gutte gensere samt str og så tata,kommer det opp masse fint!! Pleier å kjøpe klær som ender under toll grensen,frakt kommer i tillegg. Happy shopping.

tutta har gode erfaringer med Ebay. IKKE jeg! Jeg kommer aldri mer til å handle derfra. Har opplevd å ikke få en masse bestilte og betalte varer, og jeg brukte PayPal som liksom skal være så trygt...NOT! Har enda ikke fått hverken varer eller penger fra flere kjøp jeg i sin tid gjorde på Ebay. Poenget er at de som svindler der inne registrerer seg gjerne under flere navn, og har gjerne flere pc'er og driver svindel i stor stil. Da de har solgt "nok" på et brukernavn så bare sletter de seg selv, og fortsetter businessen under annet navn og gjerne annen adresse, dermed klarer ikke Ebay å finne "feilen" og da blir ikke pengene refundert heller.

Vær obs i alle fall, for jeg er ikke den eneste som er lurt på Ebay.....

Gammel 16-02-07, 13:15   #1588
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

tutta har gode erfaringer med Ebay. IKKE jeg! Jeg kommer aldri mer til å handle derfra. Har opplevd å ikke få en masse bestilte og betalte varer, og jeg brukte PayPal som liksom skal være så trygt...NOT! Har enda ikke fått hverken varer eller penger fra flere kjøp jeg i sin tid gjorde på Ebay. Poenget er at de som svindler der inne registrerer seg gjerne under flere navn, og har gjerne flere pc'er og driver svindel i stor stil. Da de har solgt "nok" på et brukernavn så bare sletter de seg selv, og fortsetter businessen under annet navn og gjerne annen adresse, dermed klarer ikke Ebay å finne "feilen" og da blir ikke pengene refundert heller.

Vær obs i alle fall, for jeg er ikke den eneste som er lurt på Ebay.....

Huff så ekkelt! Det skal jeg ha i bakhodet ja!
Ja,jeg har bare hatt gode erfaringer med ebay så langt. Bank i bordet.

Gammel 16-02-07, 14:15   #1589
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så kjedelig at du har opplevd slike negative episoder, Elin. Jeg trodde også at når man betaler gjennom PayPal så er man "sikret".

Ellers synes jeg det ser ut som det shoppes mindre her inne, eller så gidder man ikke å legge ut bilder lenger. Jeg var å shoppet til 4 åringen igår, skal legge ut bildene så snart de er blitt opplogget på nettet.

Gammel 16-02-07, 14:18   #1590
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Genser fra H&M

Genser fra Okaidi på salg:

Rød allværsjakke med avtagbar boblejakke fra Okaidi på 50 % salg:

Gammel 16-02-07, 15:43   #1591
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt (deponert.. ) på vårkåpe!!

Synes den var NYDELIG Og jeg bare måtte kjøpe..
Så nå har jeg vel så og si bestemt meg for å beholde den, og droppe kjøpe Sorel-sko.. Det er jo snart vår!!

Hva synes dere? Ikke så dyr heller 750 kr Og bare fåtall som selges på Stjørdal.

Tror jeg får mer glede av denne enn Sorelsko ..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-02-07, 15:45   #1592
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den kåpa var aldeles nyyyyydelig Guniss.. Hvor er den kjøpt?

Ingrid-lille er ikke aktiv  
Gammel 16-02-07, 15:48   #1593
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Den kåpa var aldeles nyyyyydelig Guniss.. Hvor er den kjøpt?

På en liten butikk som heter "Mia`s" på Stjørdal .. den er vakker!
Av merket "Kaffe".
Den bare LYSTE mot meg da jeg kom inn i butikken

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-02-07, 16:00   #1594
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefin kåpe

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 16-02-07, 16:12   #1595
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

På en liten butikk som heter "Mia`s" på Stjørdal .. den er vakker!
Av merket "Kaffe".
Den bare LYSTE mot meg da jeg kom inn i butikken

Den kåpen var fin ja.
Søstern fører merket kaffe i butikken sin. Skal sjekke der neste gang jeg skal ned til henne. Hvilken str. har du på den?

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 16-02-07, 16:14   #1596
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har str 42

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-02-07, 16:24   #1597
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er den veldig lang? Nedenfor knærne?

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 16-02-07, 17:55   #1598
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Oooh, lekker kåpe, guniss. Ikke noen vits i å kjøpe vintersko nå, nei.

Har ikke shoppet noe denne uken, bortsett fra at vogna jeg viste frem tidligere nå er bestilt, og kommer om en måneds tid. Må vise den frem igjen, en så lekker vogn kan ikke vises frem for ofte:

Gammel 16-02-07, 20:34   #1599
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Majsa:Råååstilig vogn.Kjempekul

Guniss Den kåpen var virkelig RÅlekker.GRATTIS

Gleder meg til å ta i bruk min Maggie Wonka kåpe
Har kjøpt en Michael Kors veske i eksakt samme grønnfarge som kåpen

Gammel 16-02-07, 20:43   #1600
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Er den veldig lang? Nedenfor knærne?

Nei, ikke noe særlig nedenfor knærne.. akkurat på / like over
Jeg er 176 cm.

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.