Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 14:28   #1621
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Får ikke opp bildet av kåpa di guniss, og har fryktelig lyst å se Har behov for ei vårkåpe, og det er en butikk her i nærheten som selger klær av merke "Kaffe".

Gammel 20-02-07, 14:33   #1622
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg forsøkte å finne en nettside hvor jeg kan se klærne til Kaffe, men det var selvsagt ikke lett .

Noen som vet?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 20-02-07, 14:50   #1623
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg forsøkte å finne en nettside hvor jeg kan se klærne til Kaffe, men det var selvsagt ikke lett .

Noen som vet?

http://www.kaffe-clothing.com/

Veldig mye fint som kommer derfra altså!

*funnet en kjole jeg ønsker meg*

Gammel 20-02-07, 15:19   #1624
papi
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2007
papi har et hav av muligheter foran seg
Stort smil

Shopper en del på www.glassoginterior.no supre priser og masse fine varer,

har akkuratt mottat

papi er ikke aktiv  
Gammel 20-02-07, 18:29   #1625
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAr hentet mine brune Marc Jacobs boots som har vært til utblokking
Helt perfekte nå

Kjøpte en hvit tynn helt smal Nolita sommerbukse (de forsvinner med en gang, kun en i hver størrelse) og en Ella Moss singlet som er litt halvlang i eggehvit/beige med knytebelte i samme farge som bootsene,mørkebrut og lysebeige

Her om dagen kjøpte jeg en aldeles nyyyydelig diamantring
Gullsmeden her på stedet har opphørsalg og jeg stakk bare snuta innom for å kikke

Forelsket meg pladask i en ring

Den er i hvitt gull
Formet som et hjerte med 18 små diamanter rundt i hjertekanten
I midten er den åpen med glass (samme som i klokker)
Inni der svever tre større diamanter (grei størrelse på de)
Halv pris og jeg betalte 3000,- for den (hadde kostet det dobbelte)

Det var litt av bonusen min denne måneden som jeg virkelig hadde fortjent til å bruke på noe slikt
Må ta bilde i dagslysBlir bare gjennskinn med blitsen

Ja og bestile lampe til spisestuen
Herstal

Gammel 20-02-07, 18:30   #1626
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Angelique: Hva er utblokning? Jeg øyner et lite håp for mine for små Frye Boots...

Cascaye er ikke aktiv  
Gammel 20-02-07, 18:49   #1627
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Leverte de til skomaker og han satte de til utblokking
Resultatet ble meget bra
Den ene fikk jeg ikkepå meg engang.Fikk ikk efoten nedi
Nå gikk det som smurt, romslig og god

Tror han putter den i en slags maskin som presser ut skinnet/støvlen der de er for trange,vristen i dette tilfellet (innenfra)

Gammel 20-02-07, 19:08   #1628
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Levis bukse til K

Tepper til barnerommet

Ett hvitt og ett blått

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 20-02-07, 19:12   #1629
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

HAr hentet mine brune Marc Jacobs boots som har vært til utblokking
Helt perfekte nå

Kjøpte en hvit tynn helt smal Nolita sommerbukse (de forsvinner med en gang, kun en i hver størrelse) og en Ella Moss singlet som er litt halvlang i eggehvit/beige med knytebelte i samme farge som bootsene,mørkebrut og lysebeige

Her om dagen kjøpte jeg en aldeles nyyyydelig diamantring
Gullsmeden her på stedet har opphørsalg og jeg stakk bare snuta innom for å kikke

Forelsket meg pladask i en ring

Den er i hvitt gull
Formet som et hjerte med 18 små diamanter rundt i hjertekanten
I midten er den åpen med glass (samme som i klokker)
Inni der svever tre større diamanter (grei størrelse på de)
Halv pris og jeg betalte 3000,- for den (hadde kostet det dobbelte)

Det var litt av bonusen min denne måneden som jeg virkelig hadde fortjent til å bruke på noe slikt
Må ta bilde i dagslysBlir bare gjennskinn med blitsen

Ja og bestile lampe til spisestuen
Herstal

Den diamantringen høres fantastisk nydelig ut! Bilde?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 20-02-07, 20:04   #1630
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Den diamantringen høres fantastisk nydelig ut! Bilde?

Skal ta i dagslys i morgen jeg

Gammel 20-02-07, 21:00   #1631
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Får ikke opp bildet av kåpa di guniss, og har fryktelig lyst å se Har behov for ei vårkåpe, og det er en butikk her i nærheten som selger klær av merke "Kaffe".

Får du ikke sett de?
Merkelig.
Rop ut om jeg skal prøve sende på mail eller noe da.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-02-07, 00:17   #1632
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Leverte de til skomaker og han satte de til utblokking
Resultatet ble meget bra
Den ene fikk jeg ikkepå meg engang.Fikk ikk efoten nedi
Nå gikk det som smurt, romslig og god

Tror han putter den i en slags maskin som presser ut skinnet/støvlen der de er for trange,vristen i dette tilfellet (innenfra)

Man putter en sånn dings nedi og sprayer på leather stretch.
Jeg har sånn spray hjemme. Man kommer langt med å ta det på å bare tvinge seg til å gå litt med skoene

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 21-02-07, 10:58   #1633
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Skomakeren puttet ikke noe nedi, han satte støvletten på en greie, på en svær maskin.Der ble den ene sittende fra lørdag til mandag, så satt den andre støvletten et døgn på maskinen.Det hjalp utrolig

Gammel 21-02-07, 11:15   #1634
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni;254427

Tepper til barnerommet

Ett hvitt og ett blått

[IMG

http://www.smelinkweb.com/ImageLibrary/1602/jigsaw_small.jpg[/IMG]

HVor har du kjøpt disse teppene?

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 21-02-07, 22:07   #1635
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Skal ta i dagslys i morgen jeg

Jeg venter jeg .

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 21-02-07, 22:08   #1636
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

http://www.kaffe-clothing.com/

Veldig mye fint som kommer derfra altså!

*funnet en kjole jeg ønsker meg*

Tusen takk!

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 22-02-07, 08:10   #1637
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte tunika og veske på Lindex.. totalt 150 kr
Mulig bilde senere.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-02-07, 08:11   #1638
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg har også kjøpt meg tunika på Lindex

Gammel 22-02-07, 08:16   #1639
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

jeg har også kjøpt meg tunika på Lindex

Hermegås!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-02-07, 10:58   #1640
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skomakeren puttet ikke noe nedi, han satte støvletten på en greie, på en svær maskin.Der ble den ene sittende fra lørdag til mandag, så satt den andre støvletten et døgn på maskinen.Det hjalp utrolig

Jeg bare poengterte at dette er noe man kan gjøre selv og
Er sikkert en tilsvarende ding som man putter nedi hjemme som de bruker. Resultatet blir nok mye det samme.
Ja det har reddet MANGE sko her.

Pastill er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.