|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det til middag i dag?Skal ha pai med kjøttdeig og en del grønnsaker. Salat ved siden av og nystekte baguetter. |
|
|
|
|
#4 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det til middag i dag?Moussaka blir det visst.
|
|
|
#5 |
|
saftig
|
Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg har kjøpt karbonadedeig, kjøttdeig og svinekjøttdeig og skal lage kjøttboller. Tre bokser tomater, løk og hvitløk skal kokes inn til en deilig tomatsaus. Og så blir det sikkert poteter til.
|
|
#7 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva er det til middag i dag?Kyllinglår, sunn ris og salat til guttene. Skinkebiff m. oliven, tomat, squash + ris til meg. Mannen kommer sikkert til å kjøpe seg noe snafs på drosja i løpet av kvelden/natta. |
|
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har Benmurphy laget pizza, av den store, "norske" typen som vi begge er mer eller mindre vokst opp med som lørdagskos.
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har vi hatt ekte nittitalls lørdagskos: Taco!
|
|
#11 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva er det til middag i dag?Det ble svineindrefilet stekt som biff, med ovnsstekte poteter, champignon, tomater og bernaisesaus (ikke Toro. Knorr.
|
|
#12 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva er det til middag i dag?Paella med reker, kamskjell og kylling. Rester fra i går, vi hadde gjester. Deilig i dag også!
|
|
#13 |
|
Helt konge
|
Sv: Hva er det til middag i dag?
Benmurphys pizza er virkelig god! I tilegg får jeg en skikkelig nostalgisk god følelse. Jeg blir rett og slett litt ekstra lykkelig av å spise den! |
|
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er det til middag i dag?I dag hadde vi grytestekt reinsdyrstek med poteter, sopp, brokkoli og saus. Is og mango til dessert.
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva er det til middag i dag?Chili con carne med ordentlige bønner. |
|
|
|
|
#20 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hva er det til middag i dag?Og vi spiste thaimat!
![]() |
|
|