Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-14, 23:02   #161
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har en Shetland sheepdog som noen godt kan få arve

Nei takk.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-14, 23:02   #162
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.344
Blogginnlegg: 45
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund?

Fordi vi har fått tre barn på fire år og ikke har tid til ham lenger, og så har han aldri vært veldig glad i små barn. Det har gått fint i det siste, men. Han er en fin hund, fortjener noen som har tid til ham. Han er litt gneldrete og utrygg på folk han ikke kjenner, så spørs om han er så veldig lett å omplassere. Og så er vi jo glad i ham, så vil liksom ikke sette ham bort til hvem som helst, heller.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-14, 23:03   #163
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.344
Blogginnlegg: 45
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nei takk.

Sikker? Heeeelt sikker?

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 00:00   #164
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund?

Toller er mye DÅRLIG avl.

Ikke en hund jeg ville anbefalt til førstegangseiere.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 00:13   #165
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.952
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Hvis vi skal ha hund skal jeg ha med meg svigerinnen min som er oppdretter selv. Jeg kjøper ikke hund uten henne.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 09:00   #166
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Toller er mye DÅRLIG avl.

Ikke en hund jeg ville anbefalt til førstegangseiere.

Det har jeg hørt, og erfart også.
De er veldig fine og se på.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 17:47   #167
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Det har jeg hørt, og erfart også.
De er veldig fine og se på.

Knallhunder om du får en med godt gemytt eller klarer å trene den til det.

Men fadderen til yngste måtte gå hele insturktørkurs og alt for å få "orden" på sin. Kjempehund, men fortsatt noe nervøs, men hun fungerer. Og hun har masse erfaring med hund.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 23:25   #168
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.952
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Akkurat nå heller vi veldig mot en Parson eller Jack Russell. Men vi skal jo ikke ha noen hund. Men vi kan jo kanskje dra for å se på noen? Dra på Dogs4all-messe i november. Da får vi sikkert ikke noe lyst på hund.

Men vi skal ikke ha hund altså.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 23:28   #169
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Akkurat nå heller vi veldig mot en Parson eller Jack Russell. Men vi skal jo ikke ha noen hund. Men vi kan jo kanskje dra for å se på noen? Dra på Dogs4all-messe i november. Da får vi sikkert ikke noe lyst på hund.

Men vi skal ikke ha hund altså.

Det er MYE hund i liten kropp, har jeg hørt.
Fine hunder, da.
Liker parson, har hørt at den ikke røyter så mye som Jack russel.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 23:29   #170
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund?

Dogs4all er veldig greit å ta turen til. Der er alle tenklige raser Og oppdrettere du kan snakke med.

Bare lite velmenende råd, vent gjerne til de har vært i ringen. Det er så utrolig kjedelig når man er stressa og skal inn i ringen, også skal man prøve å være hyggelig mot potensielle valpekjøpere. Man klarer det jo stort sett, men det er ikke så kjekt når man har hjerte i halsen ofte allerede, hehe.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 23:30   #171
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.952
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Jeg har også lest at det er en krevende hund, trenger mye stimuli. Men vi skal jo ikke ha hund, så vi kan jo bare se litt på de.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 23:31   #172
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har også lest at det er en krevende hund, trenger mye stimuli. Men vi skal jo ikke ha hund, så vi kan jo bare se litt på de.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 20:56   #173
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund?

Cairn terrier. Krever pelsstell da, men det tror jeg ikke man kommer utenom hvis man skal unngå røyting. Skal både være lettere å trene og kreve mindre stimuli enn feks jack russel.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 21:47   #174
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.952
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Jeg får faktisk mer og mer lyst på hund. Og jeg skønner ikke hva som skjer med meg. Vi snakker litt om det nå i kveld, jeg og mannen. Jeg tror begge er litt på en eller annen terrier.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 21:53   #175
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hund?

Vi skal snart passe en jaktlabrador, i to hele uker.
Har to gutter som er i ekstase, gleder meg litt jeg også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 22:16   #176
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Hva slags forsikring har dere???? Og hvilken rase?


Jeg betaler for 3tisper med avlsforsikring 3600kr i året. Altså rundt tusenlappen per hund.

Hvor får du så rimelig forsikring? Hva slags rase? Jeg betaler nesten 2900 for min hund.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-14, 11:16   #177
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Cairn terrier. Krever pelsstell da, men det tror jeg ikke man kommer utenom hvis man skal unngå røyting. Skal både være lettere å trene og kreve mindre stimuli enn feks jack russel.

Det har jeg, og selv om min var mer enn en håndfull da han var valp, og selv om han og jeg sloss en del, så angrer jeg ikke. Nå har jeg tre terriere, en cairn og to engelsk toyterrier, og min konklusjon er at neste hund blir en cairnterrier. Det er en enorm livsglede og livslyst i dem som jeg ikke har sett hos andre. Og så er de full av sjarmerende fanteri.
Ikke fullt så stae som jack russel eller parsons russel, men ikke så myke som engelsk toyterrier.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-14, 16:45   #178
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Hvor får du så rimelig forsikring? Hva slags rase? Jeg betaler nesten 2900 for min hund.

Agria.

3 tisper.
3avlsforsikret tisper samt veterinær forsikring.
Ingen livsforsikring.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-14, 22:56   #179
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.952
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Kan noen "klaske meg på trynet" (Fra Biler) sånn at jeg kommer meg ut av dette hundekjøret??

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-14, 23:13   #180
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.325
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Kan noen "klaske meg på trynet" (Fra Biler) sånn at jeg kommer meg ut av dette hundekjøret??

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no