Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-13, 21:51   #161
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.


Brilleinnfatning til 2400,- trenger 73% rabatt, synes jeg. Følte meg veldig vel med de med en gang og det er jo også viktig. Har hatt samme briller siden 2002 så det var vel greit å kakse til litt.

Definitivt. Og dette er jo noe man bruker hver dag. Kvalitet og generell lykke over å eie noe fint og dyrt teller veldig.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 04-06-13, 22:49   #162
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Vi reiser til Spania om tre uker, så da måtte det litt shopping til:










__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 05-06-13, 11:19   #163
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Å, den bikinikjolegreia var jo kjempesmart!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 05-06-13, 12:14   #164
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Hippie!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (29,8 KB, 35 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 05-06-13, 12:39   #165
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.324
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Å, den bikinikjolegreia var jo kjempesmart!

Enig! Hvor er den kjøpt?

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 05-06-13, 13:06   #166
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III





Kjøpte desse tre i to ulike storleikar frå timarco.no
Får prøve og så sender eg tilbake alt utanom eitt sett, dersom det passar.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 05-06-13, 19:37   #167
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Mirmell: Hvor er den mønstrete kjolen med sort på skuldrene fra?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 05-06-13, 20:00   #168
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Mirmell: Hvor er den mønstrete kjolen med sort på skuldrene fra?

Lurer jeg og på

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv  
Gammel 05-06-13, 20:46   #169
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Enig! Hvor er den kjøpt?

Ebay.
http://www.ebay.com/itm/290901336945...84.m1439.l2649

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Mirmell: Hvor er den mønstrete kjolen med sort på skuldrene fra?

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Lurer jeg og på

Ebay den også.
http://www.ebay.com/itm/310677230747...84.m1439.l2649

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 06-06-13, 08:02   #170
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.640
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

vixen er ikke aktiv  
Gammel 06-06-13, 10:05   #171
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

For de som skal til syden i sommer, så får dere garantert tak i slik bikiniomslagskjole der. Jeg har kjøpt flere ganger, første gang for 7-8 år siden. Alt sammen på Kreta riktignok, men jeg vil tippe det er gjengs i beachshop flere steder.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 06-06-13, 10:20   #172
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

har og kjøpet bikinigreier - ser at den passer for. Uk 6-10 - den jeg kjøpte sto det ikke noe om det, men det sto lengde på herligheten og jeg fant ut at det sikkert går greit.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 07-06-13, 18:20   #173
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Jeg rasket med meg denne buksen nå i dag da den hang på restestativ til halv pris:


...og denne toppen, bare i sort med sølv print, også på halv pris:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 07-06-13, 19:15   #174
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Denne toppen:


Og denne:


Begge fra Vivikes.

Jeg fikk gavekort til bursdagen min i mars, og endelig fant jeg noe jeg kunne bruke det på.

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 07-06-13, 19:29   #175
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Jeg har kjøpt sandaler fra Wonders (hos Lille Vinkel):



De er som tøfler å ha på seg, og er enda finere i virkeligheten enn på dette bildet. Litt lysere i skinnet, tror jeg.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 07-06-13, 19:49   #176
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har kjøpt sandaler fra Wonders (hos Lille Vinkel):



De er som tøfler å ha på seg, og er enda finere i virkeligheten enn på dette bildet. Litt lysere i skinnet, tror jeg.

Fine!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-06-13, 14:49   #177
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.077
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

http://www.footway.no/ara-model-37273-15974-00.html

Disse, til trasking i antibes.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 08-06-13, 17:19   #178
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 09-06-13, 22:03   #179
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Jeg har hatt denne veska liggende på Pinterest som drømmeobjekt en stund:



Så var jeg i Køben i helga, hadde glemt hele veska, men gikk inn på Illum for å se etter en veske med lang skulderstropp og ikke så altfor stort rom. Og fant en vakker, vakker brun skinnveske, den kosta flesk, men jeg tenkte at denne klarer jeg ikke å leve uten. Og da jeg kom hjem og sjekket så var det faktisk den jeg hadde lagt på Pinterest for lenge siden. Nå er den min!

banana er ikke aktiv  
Gammel 09-06-13, 22:51   #180
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Stilig! Hvor fann du skjorten?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no